2023-07-27, 02:46
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offermentalitet
Folk som tycker han är rolig exponerar sig själva med att ha IQ 70 max. Fyfan vad dålig han är.

Är han en hel eller halvbror till Jockibay? Dom känns som natt och dag båda är wt och ex-pundare men den ena har hjärna och är driftig medan den andra snuddar på somalie-iq och bott på gruppboende utan för Sverige. Dom har ju inga gemensamma nämnare alls och är totalt olika utseendemässigt?
Citera
2023-07-27, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatBacon
Den enda som varit vidrig är Julia. Röker, fet, och knullar en Arab nu. Vidrig som fan är hon.
Synd om dottern, Araber är inte snälla mot vita barn via ex. Julia blir knullad som den hora hon är nu
några månader. Sen tar det slut med Araben. Hoppas hon inte är så sjuk att hon blir gravid med araben
bara. Då drar han direkt. De är inte pappa material åt svenska slampor. Endast hemlandet tjejer
eller kusin vill de gifta med. De är oftast redan gifta, Islam giftermål är inte registrerat som kristnas är.
De får ha extra kvinnor upp till 4st. Julia blir garanterad knullad endast.
Men rätt åt fettot som ens sär åt dessa vidriga apor

Vet flera som är gifta, varit på par babbe bröllop även, redan en månad senare knullade dessa
svenska slampor. Och de står inte som gifta via HITTA.SE eller andra register. Då islam giftermål
registeras ej

Muslimer får ljuga åt icke troende om det gynnar islam enligt koranen.
Och det gynnar ju islam att ha flera kvinnor som man. De är fulaste fiskarna i alla vatten som går finna

Alla araber är inte vidriga, och Julia är absolut ingen hora.
Citera
2023-07-27, 05:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Är han en hel eller halvbror till Jockibay? Dom känns som natt och dag båda är wt och ex-pundare men den ena har hjärna och är driftig medan den andra snuddar på somalie-iq och bott på gruppboende utan för Sverige. Dom har ju inga gemensamma nämnare alls och är totalt olika utseendemässigt?

De är halvbröder. Jag håller med att Jocke på nåt sätt har mycket mer hjärna än Chrille.

Jocke är väldigt lik sin pappa medan Chrille är väldigt lik sin.
Citera
2023-07-27, 06:48
Medlem
Chrille måste ha en flickvän där han intelligensmässigt står över personen, annars går det åt helvete. Vi kan enas om att Julia, på en intelligenskvot, förmodligen hamnar någonstans mellan IQ 80-89 (under normal).

Det nya ludret, Linnea, hamnar även hon någonstans där, man är inte jätteklok när man är 18 år och precis tagit studenten (även fast man gärna vill tro det).

Chrille hävdar att ludret bara är "en vän", men hur ofta omfamnar man en person inne på en allmän affär och luktar på dennes hår? Det är i sådana fall någonting helt nytt för mig, eller någonting man enbart sysslar med i Mjölby. Där är det ju känt att man knullar sin kusin, eller hånglar med sin egen mamma.

Bjuder på en bild. Nog ser Chrille kåt och kär ut.
https://anonfiles.com/b6scAe4ez7/thumbnail_IMG_1795_jpg
Citera
2023-07-27, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
De är halvbröder. Jag håller med att Jocke på nåt sätt har mycket mer hjärna än Chrille.

Jocke är väldigt lik sin pappa medan Chrille är väldigt lik sin.

Jocke festade klart när han var yngre och inte hade barn. Vid Chrippas ålder var Jocke färdig med det livet för länge sedan. Han tar ansvar över sin familj och vill inte missa en minut av sina barns uppväxt. Till skillnad från Chrippa som fortsätter dra på rave resor flera gånger om året där han gillar att inta olika substanser, beter sig som 20, flyttar väl snart till marbella igen. Han klarar ju inte av kylan i Sverige, stackarn.

Somsagt C kommer inte vara varannan vecka barn. Han måste ju få utlopp för sina intressen!
Det säger sig självt. Mamman bor i Värmland, fadern drog till en betydligt yngre tjej i Stockholm ( visst säkert samma mentala ålder på de) när skolan börjar är det obligatoriskt och då kan inte C ha 2 skolor. Det blir Julia som får sköta den biten. Sen kan Chrippa babbla hur mycket han vill, men hans handlingar har visat vad han går för.
Alla som gillar honom är 15-25 åriga killar som besitter samma värderingar och har samma mentala ålder!
Citera
2023-07-27, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Chrille måste ha en flickvän där han intelligensmässigt står över personen, annars går det åt helvete. Vi kan enas om att Julia, på en intelligenskvot, förmodligen hamnar någonstans mellan IQ 80-89 (under normal).

Det nya ludret, Linnea, hamnar även hon någonstans där, man är inte jätteklok när man är 18 år och precis tagit studenten (även fast man gärna vill tro det).

Chrille hävdar att ludret bara är "en vän", men hur ofta omfamnar man en person inne på en allmän affär och luktar på dennes hår? Det är i sådana fall någonting helt nytt för mig, eller någonting man enbart sysslar med i Mjölby. Där är det ju känt att man knullar sin kusin, eller hånglar med sin egen mamma.

Bjuder på en bild. Nog ser Chrille kåt och kär ut.
https://anonfiles.com/b6scAe4ez7/thumbnail_IMG_1795_jpg

Ansiktet ser ju ut som en suffle av allt solande. Inte en dag under 40!
Citera
2023-07-27, 07:35
Bannlyst
ska vi återgå till chrippa nu.
Julia är ute ur bilden nu ändå. Blir lite löjligt diskutera henne därför.
Låt oss gå framåt, inte bakåt

Jag själv kommer diskutera Chrippa bara nu i framtiden. Och hans kanal. För det är hans kanal ju.
Skiter i hans ex nu. Sikte på vem Chrippa skaffar som nästa brud, kanske har skaffat.
Citera
2023-07-27, 07:36
Avstängd
Citat:
Hur vet du det? Hon kan ha skaffat det och även en Arab såklart. Hon får ju inget annat.
Behöver säkert pengar nu med, har ju inget jobb och så hon.

Men jag vet inget , är olofsfru som skrivit det. Bett han om källor, vill se bild på henne och araben.
Sorgligt om folk trollar och tramsar fan

Jag vet inte att solen kommer gå upp imorgon, men nej den kommer gå upp och Julia har inget OF. När någon bevisat att hon har ett OF har hon det. inte för att någon säger det.
Citera
2023-07-27, 08:09
Medlem
Citat:
Ja faktiskt. Jag hoppas hon inte har det. Så sjuk är hon nog inte. Fick en bra bild av henne
när man såg henne på kanalen. Hoppas Arab grejjen är skämt med.
Men sjukt om folk trollar fan. Springa med fejk påhittade saker för skada någons rykte
ser jag väldigt allvarligt på. Ireal och även på Nätet. Värre typer finns fan inte ärligt.
Det är grovt brott anser jag

Alla har vi fått bra bild av Julia, man kan vara en bra brud även om man ej har jobb!
Hur ska hon egentligen kunnat jobba när dom bott utomlands? Eller att dom varit utomlands 10 ggr/år. Min arbetsgivare godkänner inte de iallafall!
När de kommer till att Chrippa har företag i Spanien, tror jag inte ett skit på.
Att Julia skulle ha ett OF konto, nä de tror jag inte heller på. Hon tar ju hand om deras dotter hela tiden, hon har nog inte tid att knulla araber eller ha ett OF konto.
Citera
2023-07-27, 08:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Alla har vi fått bra bild av Julia, man kan vara en bra brud även om man ej har jobb!
Hur ska hon egentligen kunnat jobba när dom bott utomlands? Eller att dom varit utomlands 10 ggr/år. Min arbetsgivare godkänner inte de iallafall!

Man kan gå på timmar inom resturang/skola.

Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
När de kommer till att Chrippa har företag i Spanien, tror jag inte ett skit på.

Alltså hans Youtube är registrerad i Spannien.
Citera
2023-07-27, 08:25
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Man kan gå på timmar inom resturang/skola.

Alltså hans Youtube är registrerad i Spannien.

Stämmer.

Men seriöst tror folk på detta HAHA,
Citera
2023-07-27, 10:07
Medlem
HAHAHAHA hans kanal är inte registrerad i Spanien. Vilket skitsnack. Han ligger hos kronofogden och är garanterat jagad av Skatteverket. Bara en tidsfråga innan det är kört för pojken. Skulle vara intressant om någon gjorde en kreditupplysning på ”mr rik” Jag skulle inte bli förvånad om han har rejäla belopp hos kf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in