2023-07-27, 10:36
Avstängd
Den 21/7 skrev Chrippa i denna tråden;

Citat:
Min youtube kanal är registrerad i spanien för er som undrar lev life ❤️

Hur vågar ni ifrågasätta denna genuina och bra människa?
Citera
2023-07-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergjohan1234
HAHAHAHA hans kanal är inte registrerad i Spanien. Vilket skitsnack. Han ligger hos kronofogden och är garanterat jagad av Skatteverket. Bara en tidsfråga innan det är kört för pojken. Skulle vara intressant om någon gjorde en kreditupplysning på ”mr rik” Jag skulle inte bli förvånad om han har rejäla belopp hos kf

Vettefan, men hade varit roligt att veta. Men ska han stå kvar i Spanien? Jag menar antar hans planer är att bo 6 månader för solen och sin egen skull. C blir inte lika viktig då!
Citera
2023-07-27, 10:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vettefan, men hade varit roligt att veta. Men ska han stå kvar i Spanien? Jag menar antar hans planer är att bo 6 månader för solen och sin egen skull. C blir inte lika viktig då!

Han verkar inte bry sig om ungen i Sverige så varför skulle han bry sig om den i Spanien? Julia kommer aldrig tillåta att C är med han i Spanien i 6 månader. Gissningsvis ska han nu bli stockholmare och hålla på med Youtube. Och inte ha ett riktigt jobb. Blir allt han alltid hatat

Med tanken på hur smart han är ekonomiskt kommer han nog betala hyra i Mjölby, Stockholm, Karlskoga och Marbella året om. Sedan kommer han flyga hem och hämta C för Spanien varannan helg.

Riktigt ironiskt om Chrippa knappt kommer se sin unge med tanken på hur han pissat på Rask i år.

I slut-videon pratade han om orosanmälningar. Han nämner inget konkret. Men det är lätt att tolka det att det handlar om C. Verkar som Soc kontaktat de för de fått orosanmälningar.

Tror verkligen inte det är så illa men ungen har ingen trygg plats, är lite bortskämd och har svårt att lyda och verkar vara lite sen i utvecklingen. Men jag har sett mycket värre fall här hemma i Sverige där Soc inte ingriper.
Senast redigerad av 400Ben 2023-07-27 kl. 11:01.
Citera
2023-07-27, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han verkar inte bry sig om ungen i Sverige så varför skulle han bry sig om den i Spanien? Julia kommer aldrig tillåta att C är med han i Spanien i 6 månader. Gissningsvis ska han nu bli stockholmare och hålla på med Youtube. Och inte ha ett riktigt jobb. Blir allt han alltid hatat

Med tanken på hur smart han är ekonomiskt kommer han nog betala hyra i Mjölby, Stockholm, Karlskoga och Marbella året om. Sedan kommer han flyga hem och hämta C för Spanien varannan helg.

Riktigt ironiskt om Chrippa knappt kommer se sin unge med tanken på hur han pissat på Rask i år.

I slut-videon pratade han om orosanmälningar. Han nämner inget konkret. Men det är lätt att tolka det att det handlar om C. Verkar som Soc kontaktat de för de fått orosanmälningar.

Tror verkligen inte det är så illa men ungen har ingen trygg plats, är lite bortskämd och har svårt att lyda och verkar vara lite sen i utvecklingen. Men jag har sätt mycket värre fall här hemma i Sverige.

Ja säga vad man vill om Rask, men jag själv hade hellre bott trångt fått kärlek och en närvarande fader istället för att bo flott utan kärlek och närvaro.

Sen har han ju pissat på folk med psykisk ohälsa och diagnoser. För han själv är en hårt arbetande man enligt egen utsago med snygg kropp och ett TIGER bälte.

Noll förståelse för andra, det är bara han själv och hur andra mår finns det ingen förståelse för. Mer än " DU BÖRJA TRÄNA, ÄT RÄTT" så löser sig allt!
Citera
2023-07-27, 11:13
Medlem
R33GTRs avatar
Jag diggade han förr men fått en helt annan bild av han dem senaste veckorna..
Citera
2023-07-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR

Samma här
Citera
2023-07-27, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Chrille måste ha en flickvän där han intelligensmässigt står över personen, annars går det åt helvete. Vi kan enas om att Julia, på en intelligenskvot, förmodligen hamnar någonstans mellan IQ 80-89 (under normal).

Det nya ludret, Linnea, hamnar även hon någonstans där, man är inte jätteklok när man är 18 år och precis tagit studenten (även fast man gärna vill tro det).

Chrille hävdar att ludret bara är "en vän", men hur ofta omfamnar man en person inne på en allmän affär och luktar på dennes hår? Det är i sådana fall någonting helt nytt för mig, eller någonting man enbart sysslar med i Mjölby. Där är det ju känt att man knullar sin kusin, eller hånglar med sin egen mamma.

Bjuder på en bild. Nog ser Chrille kåt och kär ut.
https://anonfiles.com/b6scAe4ez7/thumbnail_IMG_1795_jpg

Hur normalt är det att en 40-årig man umgås med en 18-åring tjej som vänner?

Vad är det för fel på honom?
Citera
2023-07-27, 11:20
Medlem
Bret-Harts avatar
Han såg ganska besvärad ut på den där bilden i mitt tycke
Citera
2023-07-27, 11:20
Medlem
Citat:

Samma här.
Citera
2023-07-27, 11:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7

Nu är han ändå 34 och hon 23. Vi ska inte överdriva. Det skiljer 11 år på de. Inte 22.
Citera
2023-07-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7

Han är inte 40 och hon är inte 18
Men visst är det en viss åldersskillnad.
Undrar hur gamla hennes föräldrar är?

Han har nu flyttat till henne?
Ser ut som en liten lägenhet fylld med kläder överallt.
Ser trångt ut.
Han får nog skaffa dom ett större boende om nu hans dotter
även ska få plats.
Han sitter på en köksstol och har ett runt litet trädgårdsbord
som arbetsplats.
Detta är nog denna tjejs första lägenhet skulle jag gissa på.

Även Julia var blond och smal en gång i tiden.. (Såg en sådan bild)
Citera
2023-07-27, 11:36
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Japp. Avsubbade själv igår, efter den senaste videon. Tänker inte vara med och finansiera hans ålderskris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in