2023-07-26, 23:35
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Barn på dumpenspråk betyder ungdomar på vanlig svenska.

Rätt stor skillnad i lagens mening när ungdomstiden sträcker sig längre än 15 år. Att prata med någon under 15 är alltså inte en "ungdom" bara utan någon som det utgör ett brott att ha sexuella samtal med. De på dumpen trodde inte att det var en "ungdom" utan någon under 15. Åldern var specifikt angiven i loggarna. Förutom när de trodde att de pratade med en vuxen kvinna som erbjöd sina barn för våldtäkt.
Citera
2023-07-26, 23:35
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Jag har uttalat mig om en av Dumpens noveller, vilket innebär, förutsatt att det finns fler än en novell, att jag inte har uttalat mig om alla. Dessutom så har jag bara skrivit att jag delar konsensus som den såg ut i tråden vid tiden för publiceringen.
Befinner man sig på spektrumet så är det lätt att man tolkar fel. Du har ju fastnat i novellerna och du har inte redogjort om vad som är felet.
Citera
2023-07-26, 23:36
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Jag har uttalat mig om en av Dumpens noveller, vilket innebär, förutsatt att det finns fler än en novell, att jag inte har uttalat mig om alla. Dessutom så har jag bara skrivit att jag delar konsensus som den såg ut i tråden vid tiden för publiceringen.

Den kan alltså ha ändrats i takt med att nya berättelser publicerades.
Citera
2023-07-26, 23:43
Medlem
Ankan-mannens avatar
Tyvärr så är det så att en del blir omoraliska moraltanter med tiden, med åldern.
Och omoraliska gubbar blir moralgubbar med tiden.

känn er träffad ni som är det.
Citera
2023-07-26, 23:48
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Tyvärr så är det så att en del blir omoraliska moraltanter med tiden, med åldern.
Och omoraliska gubbar blir moralgubbar med tiden.

känn er träffad ni som är det.

Vad blir alla gäddor med tiden då?
Citera
2023-07-26, 23:55
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det var en pedofil på twitter som sade ungefär samma sak. Då kan man fråga sig vad ni försöker dölja.

Patrik bryr sig om barn så det är nåt i er kontext som inte stämmer och det slår aldrig fel.

Det handlar om män som försöker våldta barn och ditt fokus hamnar på allt annat utom det och det är just det som är så bisarrt. Så kom inte och tala om för mig om vem som är pinsam är du snäll.

Det var inte så att hon försvarade någon som försökte våldta barn?

Sen måste du förstå att ingen har sagt att man ska trakassera nån. Ni brister i logik. Ni bryr er inte om barn. Bara om det gynnar pedofilen. Jävla rövhål.
Och du bryr dig om barn?
Vad gjorde du imnan dumpen för att göra det tryggare för barn?
Vad gjorde du?
Citera
2023-07-26, 23:58
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Och du bryr dig om barn?
Vad gjorde du?

Varför måste han redogöra för vad han gjorde när det inte är relaterat till dumpen? Ingen behöver övertyga dig om framtida eller tidigare engagemang för barn eller bli ifrågasatt vad det engagemanget grundar sig i. Det viktiga är väl att engagemanget finns?! Ingen verksamhet är perfekt! Men alla behövs och alla kan och ska utvecklas.
Citera
2023-07-27, 00:12
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Och du bryr dig om barn?
Vad gjorde du?
Jag träffade alltså mitt i prick utan att försöka.
Då är det avklarat.

Jag gör allt man kan göra för att hjälpa och beskydda barn. Det är naturligt för mig. Ser jag att nån beter sig olämpligt så smäller det.

Sen ska du tänka dig för eftersom du själv varit barn. Den enda tryggheten du hade var vuxna människor. Eller var de elaka mot dig?
Citera
2023-07-27, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej jag skulle inte förlåta att min kvinna (eller man om jag hade en sån) ens var otrogen, det funkar inte för mig helt enkelt. Att gå vidare efter att partnern avslöjats med sånt här, nej fy fan.

Kul att ha sex med en sådan person: Ligger han med mig och tänker på barn samtidigt!! Det funkar inte liksom.
Citera
2023-07-27, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Vet du vad Sara Nilsson och Patrik Sjöberg deklarerade 2022?

Ja det vet jag, väldigt lågt. Användaren som kallar sig "bohansson" (offentlig handling) har presenterat beloppen som är mycket låga. Varken Patrik eller Sara har ett day time job. Patrik har aldrig nånsin arbetat.

Var är Lysturken? Hoppas karln mår bra?!
Citera
2023-07-27, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej jag skulle inte förlåta att min kvinna (eller man om jag hade en sån) ens var otrogen, det funkar inte för mig helt enkelt. Att gå vidare efter att partnern avslöjats med sånt här, nej fy fan.
Förmodligen damer med låg inkomst som stannar för tryggheten helt enkelt
Citera
2023-07-27, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja det vet jag, väldigt lågt. Användaren som kallar sig "bohansson" (offentlig handling) har presenterat beloppen som är mycket låga. Varken Patrik eller Sara har ett day time job. Patrik har aldrig nånsin arbetat.

Var är Lysturken? Hoppas karln mår bra?!
Om varken S eller P redogjort för kontantströmmarna så blir jag lite nyfiken... Det kanske finns i föreningens böcker.
Att även ta sig an en fight med skatteverket i det här läget vet i tusan om det hade varit så klokt... Samtidigt finns det andra omständigheter som kan göra det till ett smart drag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in