2023-07-26, 21:58
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Med 1107 inlägg så ligger jag på plats 8 bland skribenterna i den här tråden. Mitt första inlägg skrevs den 9/3 2022, alltså för 504 dagar sedan. Det blir 2,2 inlägg om dagen, så att säga att jag lägger ner min själ på att smutskasta Dumpen (hur förresten?) stämmer helt enkelt inte.

För mig är det helt uppenbart att människor som är känslostyrda blir lite upprörda när någon resonerar logiskt. Vad vill du ha sagt?
Lusläste dina inlägg.
Svårt att bedöma människor, begränsad, ingen ömsesidighet, kan inte se in i andra människors perspektiv. Du är på spektrumet och intresserad av ”yngre”. Lite som pizzanyllet i Arvika.
Citera
2023-07-26, 23:05
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Nej då frugan lämnade inte honom. Dom sålde huset och köpte ett nytt 30km bort. Där lever dom lyckliga fortfarande och ibland tar dom en tur med bilen runt Max. Men då tillsammans.

Det stör mig så in i helvete dessa fega frugor som inte tar ställning mot pedofiler.
Citera
2023-07-26, 23:05
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Du har inte rätten att kalla någon morallös
.......
Nej man ska vara försiktig med det, speciellt mot en som man inte känner. Men jag har fått ett starkt intryck av person som jag inte visste fanns för 2 år sedan.

Intrycket är, jag litar inte på personen, ändamålet helgar inte medlen, ändamålet är stort och viktigt men helgar inte medlen.

Som Leif GW, om Svartenbrandt, han hade blivit religiös men han var tveksam, och mycket riktigt så föll han tillbaka. Lätt att säga och själv tro, men lika lätt att falla tillbaka.

Har man utfört omoraliska saker är det inte så svårt att göra det igen.

Det jag främst reagerade på när Sara pratade med makan till en och Sara skrev att denne var otrevlig när det ju var Sara som var det, och Patrik skrattade åt henne. Om de anhöriga säger ja tack och amen, så är det okej annars inte.

Det samtalet säger sitt tydliga språk, Sara och Patrik är omoraliska.
Citera
2023-07-26, 23:08
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nej man ska vara försiktig med det, speciellt mot en som man inte känner. Men jag har fått ett starkt intryck av person som jag inte visste fanns för 2 år sedan.

Intrycket är, jag litar inte på personen, ändamålet helgar inte medlen, ändamålet är stort och viktigt men helgar inte medlen.

Som Leif GW, om Svartenbrandt, han hade blivit religiös men han var tveksam, och mycket riktigt så föll han tillbaka. Lätt att säga och själv tro, men lika lätt att falla tillbaka.

Har man utfört omoraliska saker är det inte så svårt att göra det igen.

Det jag främst reagerade på när Sara pratade med makan till en och Sara skrev att denne var otrevlig när det ju var Sara som var det, och Patrik skrattade åt henne. Om de anhöriga säger ja tack och amen, så är det okej annars inte.

Det samtalet säger sitt tydliga språk, Sara och Patrik är omoraliska.
Hemskt att bli utskrattad för att man försöker våldta ett barn!
Du får visa ditt stöd genom att skicka en fruktkorg till familjen.
Citera
2023-07-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det stör mig så in i helvete dessa fega frugor som inte tar ställning mot pedofiler.
Nej jag skulle inte förlåta att min kvinna (eller man om jag hade en sån) ens var otrogen, det funkar inte för mig helt enkelt. Att gå vidare efter att partnern avslöjats med sånt här, nej fy fan.
Citera
2023-07-26, 23:17
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Hemskt att bli utskrattad för att man försöker våldta ett barn!
Du får visa ditt stöd genom att skicka en fruktkorg till familjen.

Nu var det ju frun till gäddan som blev utskrattad av Patrik när hon vädjade om att de skulle skona parets barn uthängningen av pappan.

HON försökte inte våldta barn!

Du är inte speciellt insatt i dumpen, dess företrädare eller vad som hänt de sista två åren.
Det framgår tydligt att du inte är insatt alls, du faller in under de andra hycklarna eller hur?

PS, du kan fan a reda på fakta innan du hånar andra, du gör bort dig, ett tips i all välmening.
Citera
2023-07-26, 23:17
Medlem
Citat:
Med tanke på att jag har erkänt att jag inte sexchattar så är det intressant att du säger att jag visar att Dumpen behövs. Ska jag tolka det som att Dumpen kämpar för problemflickornas intressen (på den vite mannens bekostnad, givetvis), och inte emot män som sexchattar med vad de tror är ungdomar?
Alltså, vad du skriver och vad som är sant behöver inte hänga ihop öht. Du kan skriva att du är prins av Jordanien men vara Dumpens värsta gädda.
Citera
2023-07-26, 23:25
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Med tanke på att jag har erkänt att jag inte sexchattar så är det intressant att du säger att jag visar att Dumpen behövs. Ska jag tolka det som att Dumpen kämpar för problemflickornas intressen (på den vite mannens bekostnad, givetvis), och inte emot män som sexchattar med vad de tror är ungdomar?

Vet du om att gäddorna tror att de chattat med barn under 15 och inte ungdomar? Rätt stor detalj att missa.
Citera
2023-07-26, 23:27
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Vet du om att gäddorna tror att de chattat med barn under 15 och inte ungdomar? Rätt stor detalj att missa.
Barn på dumpenspråk betyder ungdomar på vanlig svenska.
Citera
2023-07-26, 23:27
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Det du skriver är sant för alla som skriver i tråden. Du kanske har en egen källarfamilj? Inte för att jag tror det, men det går inte att avgöra baserat på det du skriver.

Men du kan besluta att alla berättelser på dumpen är uppdiktat enbart på läsningen?
Citera
2023-07-26, 23:30
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Nu var det ju frun till gäddan som blev utskrattad av Patrik när hon vädjade om att de skulle skona parets barn uthängningen av pappan.

HON försökte inte våldta barn!

Du är inte speciellt insatt i dumpen, dess företrädare eller vad som hänt de sista två åren.
Det framgår tydligt att du inte är insatt alls, du faller in under de andra hycklarna eller hur?

PS, du kan fan a reda på fakta innan du hånar andra, du gör bort dig, ett tips i all välmening.
Det var en pedofil på twitter som sade ungefär samma sak. Då kan man fråga sig vad ni försöker dölja.

Patrik bryr sig om barn så det är nåt i er kontext som inte stämmer och det slår aldrig fel.

Det handlar om män som försöker våldta barn och ditt fokus hamnar på allt annat utom det och det är just det som är så bisarrt. Så kom inte och tala om för mig om vem som är pinsam är du snäll.

Det var inte så att hon försvarade någon som försökte våldta barn?

Sen måste du förstå att ingen har sagt att man ska trakassera nån. Ni brister i logik. Ni bryr er inte om barn. Bara om det gynnar pedofilen. Jävla rövhål.
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-26 kl. 23:32.
Citera
2023-07-26, 23:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Men du kan besluta att alla berättelser på dumpen är uppdiktat enbart på läsningen?
Jag har uttalat mig om en av Dumpens noveller, vilket innebär, förutsatt att det finns fler än en novell, att jag inte har uttalat mig om alla. Dessutom så har jag bara skrivit att jag delar konsensus som den såg ut i tråden vid tiden för publiceringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in