Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Nej, det tycktes inte vara festligt att Kiev bombades din patetiska ynkrygg. Påståenden om fällda bomber i Kiev i början av kriget florerade i tråden, och livesända webcams postades.
Därav ironin i mitt inlägg ovan att "Kiev bombas från alla håll, hahaha" för det var fullt med trafik och lugna gatan i just Kiev.
Förstår du då att jag garvade åt de påståenden om att de rullade in trupper i Kiev och stridsflyg, inte åt att Kiev bombades (vilket de inte gjorde i det fallet)
Du är sannerligen den mest desperata människan på det här forumet. Men det är bra, Fortsätt sprida dina lögner och propaganda. Ren panik från din sida, vilket är skönt att se.
Exakt 67 stycken byggnader BOMBADES utav RYSKT flyg de första två dagarna, i just KIEV.
Sitter du här och förnekar detta? Liksom resten utav "övningen" pågående inom arme'n som stod på kö utanför KIEV just då?
Helt jävla otroligt att det som en HEL VÄRLD kunnat se LIVE förnekas utav en "barkie" på ett svanskt forum.
Var där ingen bombardering utan det var bara ren propaganda för att få folk, som mig eller den du svarade, att verka psykotiska och hysteriska?
Jo.....den var ju bra den