2023-07-26, 18:51
Medlem
Han är ändå rätt soft, synd bara när han leker att han är gammal gangster 😂 och drar nån töntig historia som man skämma ihjäl för hans skull att han ens berättar. Slagskämpe hit och dit. Definitivt inte nån fighter och garanterat inte nån G, så släpp den biten nu.
Citera
2023-07-26, 18:54
Medlem
Odd3lishs avatar
Hahah så många som spyr ut hat på Chrippa. Jag diggar honom, alltid ärlig och genuin. Ni andra är bara avundsjuka på hans energi och liv överlag. Keep it up Chrippa Da Kräfta
Citera
2023-07-26, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Förklara hur du tänker, snälla? 😂

Att som 27 åring kunna ha vän som är 16 är inga konstigheter om det är via t ex gemensamma vänner eller dylikt
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jo det är sjukt

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Förklara hur du tänker, snälla? 😂

Att som 27 åring kunna ha vän som är 16 är inga konstigheter om det är via t ex gemensamma vänner eller dylikt

Vilken kille du är Chrippa, du VA OTROGEN. Det vet alla egentligen. Dina Boys kanske man ska fråga? Ensam tjej på en resa med boysen! Detta är så uppenbart planerat.
Denna bruden som är ett litet barn egentligen om man jämför med Chrippa, hon vill bara bli känd.

Tycker på riktigt att detta är patetiskt!
Att Julia har en kille?! Nä du, tror inte att hon är likadan som dig. Tror inte hon går vidare lika snabbt som Chrippa. Julia tar alltid hand om lilla barnet när Chrippa är ute på sina resor med sina Boys, hon tar bra hand om barnet tror jag. Dessutom tror jag att Chrippa bara säger allt detta för att han är rädd för att sanningen ska komma fram.

Jag såg C med den nya bruden inne i stan förra helgen. Pussades och flirtade en massa, de gör inte jag med mina vänner!
Citera
2023-07-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Kollat senaste vlogen, fan vad patetiskt med hennes fnittrande i bakgrunden hela tiden.

Skaffa en kvinna, för fan.

Ska kolla! Svänger fort allt, tippar på att det blir sex i 6 månader sen är det vardagslunk igen. 7 år var tydligen inte så betydelsefullt.
Citera
2023-07-26, 21:03
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Fan, folk låter som gamla kärringar på sy-möte och gottar sig i diverse skvaller och teorier som inte ens är bekräftade.

Livet rullar på - vilket Chrippa/kräfta insett.
Tog 27 år för mig innan jag insåg det.. tiden är timglaset som ständigt rinner nedåt, men pengar och jobb kommer alltid finnas - försök lev varje dag med ett leende!

Kör hårt Chrippa, ta hand om din dotter och vårda relationen till hennes Mor!

// Följare sedan många år (BrödernaBerg-tiden)
Citera
2023-07-26, 21:20
Medlem
Citat:
Ska kolla! Svänger fort allt, tippar på att det blir sex i 6 månader sen är det vardagslunk igen. 7 år var tydligen inte så betydelsefullt.

Äckligt! Vidrig kille de där! Kommer få känna på när den där lilla kändiskåta damen blir större än Chrippa. Fått många följare på instragram har jag sett!!
Dessutom kommer hon gråta strax när de inte blir ligga längre, pga all testo. Tur de finns blå piller för farbror när lillflickan vill ligga.
Citera
2023-07-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatBacon
DU SKOJAR hoppas jag.

Men om det är sant, då är Julia asvidrig fetto.
Då är det jävla tur Chrippa gjorde slut. Finns inget mer WT än feta svenska tjejer som är med blattar.
Vidrigt.

Har du källa?

Blä, äckligt om det är sant

Det sjuka är väl att Chrippa lärde känna en brud när hon var 16 och han 27. Lite äckel varning måste ändå medges

Få se när C får vara med på någon vlogg, tippar att Julia sköter den största delen av närvaro. Ska han bosätta sig i Stockholm, hur blir det då när C börjar förskoleklass? Blir varann helg som max.
Citera
2023-07-26, 21:47
Avstängd
"bara för att jag varit ute ätit, shoppat osv, med en kvinna? Är hon automatiskt min tjej då."

Förnekar här att de är tillsammans och släpper senare under dagen en video där det är uppenbart att de är ihop

Vet inte hur seriös han är men flytta till Stockholm? Har han inte barn? Att Julia flyttar hem till Värmland har jag iaf förstålse för. Hela hennes sociala liv i Östergötland kretsar väl kring Chrille. Att flytta till Stockholm blir en timme längre från sitt barn enkelresa.
Senast redigerad av 400Ben 2023-07-26 kl. 21:50.
Citera
2023-07-26, 22:10
Medlem
Citat:
Det sjuka är väl att Chrippa lärde känna en brud när hon var 16 och han 27. Lite äckel varning måste ändå medges

Få se när C får vara med på någon vlogg, tippar att Julia sköter den största delen av närvaro. Ska han bosätta sig i Stockholm, hur blir det då när C börjar förskoleklass? Blir varann helg som max.

Lilla dottern kommer att få bo med sin mamma, tur de kanske?
Lillflickan kommer nog inte vilja bli bonusmorsa!
Citera
2023-07-26, 22:12
Avstängd
Julia och Chrippa är inte vänner på Facebook. Så helt frid och fröjd verkar det inte vara mellan de trots att det är slut.
Citera
2023-07-26, 22:20
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanWestlund
Angående resor med grabbarna är något jag haft heligt i många år, vi gillar att åka iväg och stöka.
Livet slutar inte bara för att man får barn, eller för att du fyller 35. Lev livet och njut av allt. Att kalla mig för dålig pappa är riktigt illa, för ni vet att det inte stämmer grabbar

ALLA som knarkar o svinar är inga bra förebilder, särskilt inte när man börjar närma sig 40.
Citera
2023-07-26, 22:25
Medlem
EvilElviss avatar
180 000 prenumeranter

Stäng ner internet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem