2023-07-26, 16:18
Medlem
Wooqiprwos avatar
Chrippa med dotter sitter ju inte fast i en möglig skokartong i Trosa iaf. Tror han är en grym och rolig farsa.
Citera
2023-07-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanWestlund
Det är ingen tävling du får tjäna miljoner om du vill, svart vitt. Alla får skriva om mig men håll er till fakta. Ingen har varit otrogen, fråga Julia. Vi har hängt ihop som vänner sista månaderna

Skön lirare, sitter och drar ekonomiska parametrar för att sedan säga att det inte är en tävling. Jo för dig är pengar, kläder och yta ALLT! Du slog precis hål på ditt egna argument! Skönt att C får dra på resa, men först ska du dra med grabbarna och få lite I snoken. Viktiga grejer seddu!
Citera
2023-07-26, 17:29
Medlem
Citat:
Angående resor med grabbarna är något jag haft heligt i många år, vi gillar att åka iväg och stöka.
Livet slutar inte bara för att man får barn, eller för att du fyller 35. Lev livet och njut av allt. Att kalla mig för dålig pappa är riktigt illa, för ni vet att det inte stämmer grabbar

Fortsätt med det, finns inget skönare på kanalen än att kolla förfester med Luggen, Alex, i vissa fall Jacke osv. Jag är 30+ och delar er barnsliga humor, tror ni var i Polen och satt och kallade varandra jävla fitta, fitta 1, 2, osv, från ingenstans, inga andra svenska youtubers är så genuint grabbiga och skiter i att vara rumsrena. Gillar när ni är ute och dricker överlag, tror att Jacke hamnade spyendes i snön utanför sin lägenhet en nyårsafton. Man ska ha kul, alla har kul på olika sätt, och ni får folk att garva. Det är vad som räknas på Youtube.

Men Chrippa du borde inte lägga tid på att vara inne här och läsa alla spekulationer, kör ditt race och det vet vi att du gör. Bidragsberoende incelsossar på flashback som ruttnar i sina ettor och har tråkigt jämt är inget att lägga tid på.
Citera
2023-07-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Fortsätt med det, finns inget skönare på kanalen än att kolla förfester med Luggen, Alex, i vissa fall Jacke osv. Jag är 30+ och delar er barnsliga humor, tror ni var i Polen och satt och kallade varandra jävla fitta, fitta 1, 2, osv, från ingenstans, inga andra svenska youtubers är så genuint grabbiga och skiter i att vara rumsrena. Gillar när ni är ute och dricker överlag, tror att Jacke hamnade spyendes i snön utanför sin lägenhet en nyårsafton. Man ska ha kul, alla har kul på olika sätt, och ni får folk att garva. Det är vad som räknas på Youtube.

Men Chrippa du borde inte lägga tid på att vara inne här och läsa alla spekulationer, kör ditt race och det vet vi att du gör. Bidragsberoende incelsossar på flashback som ruttnar i sina ettor och har tråkigt jämt är inget att lägga tid på.

Håller med 100%. Trots att jag inte druckit alkohol (aldrig provat heller) så är det för jävla kul att festa, hänga med polare osv.
Man behöver inte spela golf och gå på vinprövningar bara för att man har barn.
Sen behöver man inte grisa ner sig när man festar. Lite lagom 😂

Bara titta på tråden Carl Fredrik Alexander Rask. Folk lever för att hata på 1 Youtuber istället för att skaffa jobb. Många knarkare i tråden dessutom, svårt ta dessa idioter seriöst.
Citera
2023-07-26, 18:18
Medlem
Citat:
Kan du inte läsa? ”min dotter” bara för att jag varit ute ätit, shoppat osv, med en kvinna? Är hon automatiskt min tjej då. Känt henne lika länge som Julia, men jag kan bjuda med henne också, inga problem jag är duktig på att bjuda

Mr. Hatar otrohet har uppenbart varit otrogen.

Dessutom vad kan en 34 årig man ha gemensamt med en 23 åring? Säger att du känt henne i 7 år, varför har du varit vän med en 16 åring ens?
Citera
2023-07-26, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamnack3n

Dessutom vad kan en 34 årig man ha gemensamt med en 23 åring? Säger att du känt henne i 7 år, varför har du varit vän med en 16 åring ens?

Skriker bullshit. Tydligen har exet redan skaffat kille enligt MR 100% ärlig.
Han hade chans att försvara sig angående otrohetsryktet både här och på Youtube. Han hoppade den delen istället för att säga något I stil med. " jag vet att det florerar rykten angående otrohet, men det stämmer inte".

Tror inte C blir varannan vecka barn. Tror hon blir hos mamma mest. Chrippa lär ju ha tid att träna, festa, resa osv. Ta ansvar och följa barnets utveckling och skapa minnen är inte lika viktigt. Denna tid kommer inte åter!
Citera
2023-07-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gamnack3n

Förklara hur du tänker, snälla? 😂

Att som 27 åring kunna ha vän som är 16 är inga konstigheter om det är via t ex gemensamma vänner eller dylikt
Citera
2023-07-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Förklara hur du tänker, snälla? 😂

Att som 27 åring kunna ha vän som är 16 är inga konstigheter om det är via t ex gemensamma vänner eller dylikt

Jo det är sjukt
Citera
2023-07-26, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Skriker bullshit. Tydligen har exet redan skaffat kille enligt MR 100% ärlig.
Han hade chans att försvara sig angående otrohetsryktet både här och på Youtube. Han hoppade den delen istället för att säga något I stil med. " jag vet att det florerar rykten angående otrohet, men det stämmer inte".

Tror inte C blir varannan vecka barn. Tror hon blir hos mamma mest. Chrippa lär ju ha tid att träna, festa, resa osv. Ta ansvar och följa barnets utveckling och skapa minnen är inte lika viktigt. Denna tid kommer inte åter!

HUR VET DU ATT DET ÄR BULLSHIT???!!!
Du vet INGENTING! Bara gissar HELA TIDEN!
Så SLUTA skriva så om Chrille!! 😡😡
Citera
2023-07-26, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jösses. En knulldocka, med andra ord. Vad fan ska han med henne till? Ska hon vara extramorsa åt Chlooeoeooeoeoe? L0L!

Ja henne skulle man gärna legat med. Hon har fin kropp och så.
Jämfört med Julia.

Någon sa att Julia är 96a. Alltså jag hade slagit vad om pengar att hon var 38år minst. 39-40år

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ok. Är du muslim?..
Naja.. då lär även denna tjej bli dumpad en dag.
Gud som haver.. - Det blir nog bra detta.

Var det inte du som haft många invandrar män du gjort slut med?
kanske blandat men läste något sådant

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Julia kan hitta en kille på en vecka om hon vill men jag tror inte hon har drivet.

Nej jag tror det kan bli svårt, hon borde sluta röka genast, börja på fitness och promenera massor.
Sluta med socker helt, äta hälsosamt. Tappa minst 20-30kg sen kan hon lätt få en bra man.
Som nu blir det WT snubbar som är desperata.

Citat:
Angående resor med grabbarna är något jag haft heligt i många år, vi gillar att åka iväg och stöka.
Livet slutar inte bara för att man får barn, eller för att du fyller 35. Lev livet och njut av allt. Att kalla mig för dålig pappa är riktigt illa, för ni vet att det inte stämmer grabbar

Du är en bra pappa, skit i vad dom avundsjuka losers här skriver bara. Lev livet och njut.
Det varar bara en gång, det kan med otur vara slut nästa vecka, man blir påkörd av rattfyllo
eller råkar bli skjuten av misstag när babs är höga och ska mörda någon konkurant.

Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Chrippa med dotter sitter ju inte fast i en möglig skokartong i Trosa iaf. Tror han är en grym och rolig farsa.

Eller var det du som varit med flera invandrarkillar, ? läste något sådant.

Ja chrippa är bra och förtjänar en fin tjej, hon var het i blont med Lockar.
Såg ganska alldaglig och trist ut i mörkthår.

Inget slår en blond tjej med hälsosam kropp. Chrippa är ju själv blond.
Blondiner har roligast alltid.
Citera
2023-07-26, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmysmannen
Töntig pank gubbe med liten anabolakuk som behöver hävda sig med piratkopierade märkeskläder och diverse andra konsumtionsvaror.

Haha tydligen så irriterar han ju dig iaf, är du lite Avis på han? Va väldigt mycket aggro mot nån du inte känner eller inte ska tyckas kolla på 😂😂
Citera
2023-07-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
HUR VET DU ATT DET ÄR BULLSHIT???!!!
Du vet INGENTING! Bara gissar HELA TIDEN!
Så SLUTA skriva så om Chrille!! 😡😡

Nu kommer en dupperad dickrider och tar den billiga Andrew Tate kopian i försvar. Priceless!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in