Citat:
Ursprungligen postat av
Treschow
Jösses. En knulldocka, med andra ord. Vad fan ska han med henne till? Ska hon vara extramorsa åt Chlooeoeooeoeoe? L0L!
Ja henne skulle man gärna legat med. Hon har fin kropp och så.
Jämfört med Julia.
Någon sa att Julia är 96a. Alltså jag hade slagit vad om pengar att hon var 38år minst. 39-40år
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Ok. Är du muslim?..
Naja.. då lär även denna tjej bli dumpad en dag.
Gud som haver.. - Det blir nog bra detta.

Var det inte du som haft många invandrar män du gjort slut med?
kanske blandat men läste något sådant
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Julia kan hitta en kille på en vecka om hon vill men jag tror inte hon har drivet.
Nej jag tror det kan bli svårt, hon borde sluta röka genast, börja på fitness och promenera massor.
Sluta med socker helt, äta hälsosamt. Tappa minst 20-30kg sen kan hon lätt få en bra man.
Som nu blir det WT snubbar som är desperata.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohanWestlund
Angående resor med grabbarna är något jag haft heligt i många år, vi gillar att åka iväg och stöka.
Livet slutar inte bara för att man får barn, eller för att du fyller 35. Lev livet och njut av allt. Att kalla mig för dålig pappa är riktigt illa, för ni vet att det inte stämmer grabbar

Du är en bra pappa, skit i vad dom avundsjuka losers här skriver bara. Lev livet och njut.
Det varar bara en gång, det kan med otur vara slut nästa vecka, man blir påkörd av rattfyllo
eller råkar bli skjuten av misstag när babs är höga och ska mörda någon konkurant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wooqiprwo
Chrippa med dotter sitter ju inte fast i en möglig skokartong i Trosa iaf. Tror han är en grym och rolig farsa.
Eller var det du som varit med flera invandrarkillar, ? läste något sådant.
Ja chrippa är bra och förtjänar en fin tjej, hon var het i blont med Lockar.
Såg ganska alldaglig och trist ut i mörkthår.
Inget slår en blond tjej med hälsosam kropp. Chrippa är ju själv blond.
Blondiner har roligast alltid.