2023-07-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hahahaha hon tog tillfälle i akt direkkt alltså!! Grabben bortrest och barnen avkastade hos mammsen 😏 nu passar hon på minsann, direkt fått napp från Tinder såklart första bästa in i sängkammaren

Eller så är det han Andreas?(minns inte om han heter det) han som körde Belles vagn för några dagar sedan?! En av de sk "gamla barndomskompisarna".
Citera
2023-07-26, 19:47
Medlem
Citat:
Fått in lite snabba cash från träning o kost och har kvar lite fickpengar från linnsan

Eller så får han (låna) av sin pappa
Citera
2023-07-26, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvspad99
Vit tråkigt Svensson radhus med 2 lejon vid ingång av nån annleding, baksidan har ja inte smugit på än

Hahahha skit kul ju! Synd att du blev påhoppad direkt av trådens polis.. kan ju vara så att du bara driver lite herregud lxm😏🤣
Citera
2023-07-26, 19:59
Medlem
Citat:
Hahahha skit kul ju! Synd att du blev påhoppad direkt av trådens polis.. kan ju vara så att du bara driver lite herregud lxm😏🤣

Oavsett om personen driver eller inte så pratar jag om hur detta påverkar Linn.
Uttalanden likt dessa gällande att man ”’smyger kring Linns hus” (för ja det är så Linn lär uppleva det) lär skapa en stor otrygghet för Linn.
Hela hennes integritet är borta? Oavsett vad hon gör i sitt hem så kan någon ”krypa i buskarna” för att sedan publicera det på Flashback?

Linn är en PERSON. Att börja sprida skit på detta sätt är helt enkelt att gå över gränsen
Citera
2023-07-26, 20:05
Avslutad
Ser att Linns syster är i Sthlm samtidigt..fick inte Simon samåka med dem till Sthlm det var ju jäkla snålt.. han fick gott ta o köpa sig en fattig bussbiljett istället 😂.. bra relation?
Citera
2023-07-26, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Oavsett om personen driver eller inte så pratar jag om hur detta påverkar Linn.
Uttalanden likt dessa gällande att man ”’smyger kring Linns hus” (för ja det är så Linn lär uppleva det) lär skapa en stor otrygghet för Linn.
Hela hennes integritet är borta? Oavsett vad hon gör i sitt hem så kan någon ”krypa i buskarna” för att sedan publicera det på Flashback?

Linn är en PERSON. Att börja sprida skit på detta sätt är helt enkelt att gå över gränsen

Håller med dig till viss del. Dock är det sånt man får räkna med när man är en offentlig person. Linn har valt att bli influencer med allt vad det innebär. Kolla tex på Bianca Ingrosso vad hon har fått /får utstå, Marguaux Dietz,o många fler.

Linn uppför sig ju inte helt exemplariskt alltid heller. Hon lär inte vara särskilt mån om sin o sina barns integritet då hon lägger ut allt o lite till på insta . Tycker faktiskt inte att det är någon större skada skedd.
Citera
2023-07-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Håller med dig till viss del. Dock är det sånt man får räkna med när man är en offentlig person. Linn har valt att bli influencer med allt vad det innebär. Kolla tex på Bianca Ingrosso vad hon har fått /får utstå, Marguaux Dietz,o många fler.

Linn uppför sig ju inte helt exemplariskt alltid heller. Hon lär inte vara särskilt mån om sin o sina barns integritet då hon lägger ut allt o lite till på insta . Tycker faktiskt inte att det är någon större skada skedd.

Det är inte mer okej bara för att de du rabblar upp fått utstå det.

Linn gör mycket skit och kan ifrågasättas på många sätt. Men det betyder inte att hon förtjänar att folk beter sig på det sättet.

Jag refererar också för att jag inser att omfatta sker EN gång. Så är risken att det kommer ske igen och igen rätt stor.
Linn kanske inte påverkas denna gång. Men säkerligen nästa, och nästa och gången efter det.
Kanske kan folk här börja fundera över hur de beter sig.
Det är skillnad på att bara ”snacka skit” med sådant man hört av en kompis/ser på Linns sociala medier och att rapporter om vad som sker kring hennes hus.
Det är också stor skillnad att nämna vad man sett när man stött på Linn på ett köpcentrum eller liknande.
Citera
2023-07-26, 21:28
Medlem
geek12s avatar
Men jag tolkar det inte som att han spionerat utanför hennes hus?

Skulle någon stå utanför huset på avstånd o hålla koll, det är att gå över gränsen.

Men om jag t.e.x bor i krokarna där, och är ute och går en vanlig promenad o ser att hon går in med en kille i sitt hem, det är ju inte att spionera. Det är ju slumpen att man ser henne just då utanför sitt radhus med en kille.

Eller är det lika creepy att råka se t.e.x Bianca Ingrosso kyssa en kille på en parkbänk i en park? Och att man sen går och skriver det på ett forum att man såg BI kyssa en person, det är ju det som är skvaller.

Så länge man inte spionerar o står utanför deras hem med avsikt att spionera så ser jag inga fel om man råkar träffa på en offentlig person även utanför en port eller hem.
Citera
2023-07-26, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Skulle någon stå utanför huset på avstånd o hålla koll, det är att gå över gränsen.

Men om jag t.e.x bor i krokarna där, och är ute och går en vanlig promenad o ser att hon går in med en kille i sitt hem, det är ju inte att spionera. Det är ju slumpen att man ser henne just då utanför sitt radhus med en kille.

Eller är det lika creepy att råka se t.e.x Bianca Ingrosso kyssa en kille på en parkbänk i en park? Och att man sen går och skriver det på ett forum att man såg BI kyssa en person, det är ju det som är skvaller.

Så länge man inte spionerar o står utanför deras hem med avsikt att spionera så ser jag inga fel om man råkar träffa på en offentlig person även utanför en port eller hem.
Inget fel på satt vandra runt i sitt område. Nu har det dock uttryckligen skrivits "baksidan har ja inte smugit på än", det tar jag som att man gick dit för att smyga på (framsidan av) huset.
Citera
2023-07-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Det orimliga här är att skriva det på föashack som att det skulle vara en ny kille,
Man kan inte förväntas blunda när man går förbi en offentlig persons hem nej. Och hade det handlat om att någon sett Linn hångla med en kille i sin trädgård (då har ju Linn själv valt att inte dölja det) så hade det också varit skillnad mot ett helt obefogat spekulerande.
Här har vi dessutom personer som genast börjar fråga vad hon har för blommor i fönstret. Helt enkelt väldigt integritetskränkande (även om man är en offentlig person)

Det du beskriver om Bianca är en helt annan situation.
Citera
2023-07-26, 21:39
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Inget fel på satt vandra runt i sitt område. Nu har det dock uttryckligen skrivits "baksidan har ja inte smugit på än", det tar jag som att man gick dit för att smyga på (framsidan av) huset.

Ah missade det, läste bara att han var ute med barnvagnen, men då är det ju sjävklart inte okej av honom.

Men annars ser jag inga problem om man råkar skvallra om man ser henne utanför sig, om det sker av en slump.
Citera
2023-07-26, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Vill ju tillägga här att man kan vara ute och gå o sitt eget område och aktivt välja att gå förbi ett hus…
Jag som nu råkar ha varit på loppis i Linns bostadsområde (inte hemma hos Linn när hon lagt loppis vill jag göra tydligt) kan ju säga att man inte ”bara går förbi” Linn om man inte väljer att gå in i just det område med hus hon bor (eller bor där själv då)
Senast redigerad av Enenenenen 2023-07-26 kl. 21:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in