2023-07-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Kanske hennes bror. Får vi hoppas...

Simon är bortrest till stockholm. Så hon passar väl på med nåt Tinderragg?😅

Ja vi får hoppas de men dom var inte lika men å andra sidan så vet ja inte hur hennes bror ser ut
Citera
2023-07-26, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvspad99
Är på promenad med barn vangen Ja är utanför hennes hus nu
Hur ser huset ut utifrån? Gardiner, blomkrukor, trädgård osv, ser det trevligt ut?
Citera
2023-07-26, 19:03
Medlem
Kan inte annat än tycka att det är otroligt lågt (om det nu är sant) att gå förbi hennes hus och rapportera på det sättet?
Hur tror du/ni att detta känns för Linn egentligen!? Fruktansvärt beteende.

Detta är absolut inte på en okej nivå längre.
Även diskussionerna kring att prata med henne på Tinder är under all kritik!

Detta skapar en extrem otrygghet för Linn. Det spelar ingen roll att Linn uppfattas som korkad/ljuger osv. Detta är inte ett okej beteende mot NÅGON människa
Citera
2023-07-26, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Hur ser huset ut utifrån? Gardiner, blomkrukor, trädgård osv, ser det trevligt ut?

Vit tråkigt Svensson radhus med 2 lejon vid ingång av nån annleding, baksidan har ja inte smugit på än
Citera
2023-07-26, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Kan inte annat än tycka att det är otroligt lågt (om det nu är sant) att gå förbi hennes hus och rapportera på det sättet?
Hur tror du/ni att detta känns för Linn egentligen!? Fruktansvärt beteende.

Detta är absolut inte på en okej nivå längre.
Även diskussionerna kring att prata med henne på Tinder är under all kritik!

Detta skapar en extrem otrygghet för Linn. Det spelar ingen roll att Linn uppfattas som korkad/ljuger osv. Detta är inte ett okej beteende mot NÅGON människa

Jag bor i området till mitt försvar och var ute med min son och såg de av slumpen inte så ja aktivt går dit och kollar, men förlåt ska flytta är du intresserad av radhus? 2,6 miljoner är priset
Citera
2023-07-26, 19:08
Avslutad
Vem kan det vara som försöker fjäska för Linn genom att säga att B är så lik henne?
Citera
2023-07-26, 19:08
Medlem
Citat:
Jag bor i området till mitt försvar och var ute med min son och såg de av slumpen inte så ja aktivt går dit och kollar, men förlåt ska flytta är du intresserad av radhus? 2,6 miljoner är priset

Det har jag inte ekonomi till😉.

Tycker oavsett faktumet att du bor där att det är helt orimligt att börja ”rapportera” på det sättet?
Det kan liksom varit vem som helst som gick in i hennes hus? En kompis? Byggarbetare? Kusin? Simons kompis?
Citera
2023-07-26, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Det har jag inte ekonomi till😉.

Tycker oavsett faktumet att du bor där att det är helt orimligt att börja ”rapportera” på det sättet?
Det kan liksom varit vem som helst som gick in i hennes hus? En kompis? Byggarbetare? Kusin? Simons kompis?

Så är de ju, tyckte bara de va lite halvkul att nån kille va där nu när Simon är i Stockholm och dom har gjort slut, men för din skull ska ja aldrig mer rapportera så
Citera
2023-07-26, 19:14
Medlem
Citat:
Så är de ju, tyckte bara de va lite halvkul att nån kille va där nu när Simon är i Stockholm och dom har gjort slut, men för din skull ska ja aldrig mer rapportera så

Kul… för min skull behöver du inte göra någonting. Däremot för Linns skull.
Citera
2023-07-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Kanske hennes bror. Får vi hoppas...

Simon är bortrest till stockholm. Så hon passar väl på med nåt Tinderragg?😅

S kan ju inte vara helt utan pengar om han kan åka till Stockholm.
Senast redigerad av LeLLa 2023-07-26 kl. 19:43.
Citera
2023-07-26, 19:42
Avslutad
Citat:
Gick nyss in en ny kille rätt ung i huset, tror ni hon redan har ny kille????

Hahahaha hon tog tillfälle i akt direkkt alltså!! Grabben bortrest och barnen avkastade hos mammsen 😏 nu passar hon på minsann, direkt fått napp från Tinder såklart första bästa in i sängkammaren
Citera
2023-07-26, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
S kan ju inte vara helt utan pengar om han kan åka till Stockholm.

Fått in lite snabba cash från träning o kost och har kvar lite fickpengar från linnsan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in