2023-07-26, 18:53
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Tack för välkomnandet!
Jag tänkte svara att jag faktiskt var med i tråden från början men jag hittade inte mina inlägg....
Tråden är ordentligt rensad och mycket kritiska inlägg är borta , jag var bla tidigare med att gå i polemik med "infolina" men alla dessa inlägg verkar borta.

Sen är det faktiskt så att man kan vara emot pedofiler och vilja bli av med dem och samtidigt kritisera dumpens swishdomstol!
Man kan vara emot dumpen och samtidigt vara emot pedofiler, men den svagsinta begåvningsreserven kan inte hålla två tankar i huvudet samtidigt, eller hur?
Du har 625 inlägg i den här tråden som inte raderats. Det äldsta av dem är faktiskt äldre än din välkomnares användarkonto.

Just det där med två tankar samtidigt är ett återkommande tema. Självklart vill ingen att barn ska fara illa, men för många av Dumpens påhejare verkar det inte gälla alla barn, för isf skulle vi nog se fler ramaskrin över de vittnesmål som kommit i tråden om de barn till gäddorna som farit illa genom mobbning, utfrysning, misshandel, bajs i brevlådor osv.
Citera
2023-07-26, 18:59
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är väl snarare du som är dum om du inte klarar av att hitta ett sådant citat från mig.
Du har suttit hela dagen i tråden och ljugit så ingen kommer tro på dig. Du skriver så mycket skit och inlägget kan ha raderats. Men hittade annat intressant på dig.

”Att vara ett offer för dickpics är något som man väljer att vara.”

”Att någon är dömd för sexbrott säger inte särskilt mycket om personen.”

”Alla människor har ett val, och problemflickor kan givetvis sluta problema om de bara vill. Problemet är snarare att de inte vill mista alla de fördelar som följer av deras problemande.”

Förutom pedofiler?

Du har ingen vacker människosyn. Du måste förstå att dumpen är här för att stanna och du är den största medhjälparen.
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Du har 625 inlägg i den här tråden som inte raderats. Det äldsta av dem är faktiskt äldre än din välkomnares användarkonto.

Just det där med två tankar samtidigt är ett återkommande tema. Självklart vill ingen att barn ska fara illa, men för många av Dumpens påhejare verkar det inte gälla alla barn, för isf skulle vi nog se fler ramaskrin över de vittnesmål som kommit i tråden om de barn till gäddorna som farit illa genom mobbning, utfrysning, misshandel, bajs i brevlådor osv.
Återigen.
Gäddornas fel. Gäddorna som utsätter andra för fara. Du kan inte hoppa över den biten. Förstår du det?

”Tänk på anhöriga”, ja säg det till gäddorna.
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-26 kl. 19:04.
Citera
2023-07-26, 19:02
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus

Det är ingen som säger att någon typ av trakasserier är bra. Ingenting gör det rätt, men det står utom dumpens kontroll att påverka. Alla de brotten ska anmälas. Att dumpen stängs ner kommer inte lösa problemet. De männen kommer få verka I det dolda istället. Jag ställer mig verkligen inte negativt till att anhöriga ska erbjudas akut stöd.
Citera
2023-07-26, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Åh nej. Nu hittade du ett halmstrå att dra efter.
Men ska vi säga att du inte har gjort det; att det finns ett ädelt drag hos dig?
Tror fan du slog världsrekord i härskarteknik där. Jag är faktiskt lite imponerad. Otroligt underhållande. Tack ska du ha.

- Du har gjort X
- Det har jag inte alls. Bevisa det.
- Jag har inga bevis. Men att inte ha gjort X är väl inget att skryta med?

Det där var fan komik på hög nivå
Citera
2023-07-26, 19:16
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Det är ingen som säger att någon typ av trakasserier är bra. Ingenting gör det rätt, men det står utom dumpens kontroll att påverka. Alla de brotten ska anmälas. Att dumpen stängs ner kommer inte lösa problemet. De männen kommer få verka I det dolda istället. Jag ställer mig verkligen inte negativt till att anhöriga ska erbjudas akut stöd.
Vilka är de som trakasserar anhöriga?
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Tror fan du slog världsrekord i härskarteknik där. Jag är faktiskt lite imponerad. Otroligt underhållande. Tack ska du ha.
Du vet bäst. Det är du som är rockstjärnan.
Citera
2023-07-26, 19:18
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Vilka är de som trakasserar anhöriga?

Du vet bäst. Det är du som är rockstjärnan.

Ingen aning. Men om det händer är det inte bra. Har inte hittat mycket om det så om något känner till något får de gärna skicka.
Citera
2023-07-26, 19:22
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Du har suttit hela dagen i tråden och ljugit så ingen kommer tro på dig. Du skriver så mycket skit och inlägget kan ha raderats. Men hittade annat intressant på dig.

”Att vara ett offer för dickpics är något som man väljer att vara.”

”Att någon är dömd för sexbrott säger inte särskilt mycket om personen.”

”Alla människor har ett val, och problemflickor kan givetvis sluta problema om de bara vill. Problemet är snarare att de inte vill mista alla de fördelar som följer av deras problemande.”

Förutom pedofiler?

Du har ingen vacker människosyn. Du måste förstå att dumpen är här för att stanna och du är den största medhjälparen.

Återigen.
Gäddornas fel. Gäddorna som utsätter andra för fara. Du kan inte hoppa över den biten. Förstår du det?

”Tänk på anhöriga”, ja säg det till gäddorna.
Haha, så du hittar inte det du säger att jag har skrivit och utgår från att inlägget har raderats. Den var bra.

Ser du något särskilt problem med de citat som du "hittade på mig"?

Folk som gapar efter mer rättigheter för så kallade svaga grupper brukar inte tycka om min människosyn, nej. Att tycka att varje människa ansvarar för att ta tag i sitt eget liv provocerar, vilket är föga förvånande.
Citera
2023-07-26, 19:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Haha, så du hittar inte det du säger att jag har skrivit och utgår från att inlägget har raderats. Den var bra.

Ser du något särskilt problem med de citat som du "hittade på mig"?

Folk som gapar efter mer rättigheter för så kallade svaga grupper brukar inte tycka om min människosyn, nej. Att tycka att varje människa ansvarar för att ta tag i sitt eget liv provocerar, vilket är föga förvånande.
Starka grupper beskyddar svaga. De trycker inte ner dem.

Där har du din lilla lilla man.

https://www.flashback.org/sp80823315
https://www.flashback.org/sp79750032
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-26 kl. 19:34.
Citera
2023-07-26, 19:33
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Jo då. Jag kommer hitta sen eftersom du ber om det. Lite psykopti-varning däremot eftersom du vet att du skriver värre saker.

Starka grupper tycker beskyddar svaga. De trycker inte ner dem.

Om du tillhörde den starka gruppen så hade du åtminstone vågat öppna käften när du lämnar ytterdörren.
Hur vet du att jag inte vågar prata öppet när jag går utanför dörren?
Citera
2023-07-26, 19:35
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Starka grupper tycker beskyddar svaga. De trycker inte ner dem.

Där har du din lilla lilla man.

https://www.flashback.org/sp80823315
https://www.flashback.org/sp79750032
Wow, jag påstår att Sara nog har bristande betalningsvilja om hon skulle dömas till att betala skadestånd till någon av gubbarna. Vilket påhopp, verkligen.

Vidare skriver jag att man skulle kunna beskriva Patrik och Sara som nolltaxerande rattfyllon, om man vill.
Citera
2023-07-26, 19:39
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Hur vet du att jag inte vågar prata öppet när jag går utanför dörren?
I’m human.

Citat:
Wow, jag påstår att Sara har bristande betalningsvilja om hon skulle dömas till att betala skadestånd till någon av gubbarna. Vilket påhopp, verkligen.

Vidare skriver jag att man skulle kunna beskriva Patrik och Sara som nolltaxerande rattfyllon, om man ville.
Du fick vad du bad om och nu ska du tjafsa vidare.

Du använder folks förflutna emot dem. Vilket är skrattretande eftersom man kan krossa dig med sanningen.
Citera
2023-07-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Ingen aning. Men om det händer är det inte bra. Har inte hittat mycket om det så om något känner till något får de gärna skicka.
Finns inga polisanmälningar.
Allt är bara ryktesspridning och hypoteser om att det kanske skulle kunna hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in