2023-07-26, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlofGustafssonsFru
Alltså är ni seriösa med att ni vill att Chrippa sitter hemma och sörjer Julia ännu mer? Vi alla är ju unika, jag skulle heller aldrig gå och sörja en dum brud.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Då går man och skaffar ny brud timmar senare

Jag kan bara spekulera men jag tror han började snacka med den nya tjejen när han var ihop med Julia men förhållandet var dålig. Oavsett det eller om den nya bruden kom in i bilden senare är det respektlöst. 7 år betydde så lite för honom. Om det nu inte varit slut med Julia i månader vilket jag tvekar på.

Vem har sagt att han sörjer?
Det gör han INTE. Han har nu skaffat sig 2 kärringar att FÖRSÖRJA .. indirekt så ja..
Den som får jobba nu blir han
Och varför tjatar du om att Julia är dum? Vad har hon gjort dig?

Jag tror som du.
Och jag tror heller inte detta nya blir hållbart. Inte i 7 år iaf.
Julia kommer klara sig fint.
Kommer nog chrippa också.
Men jag undrar fortf?
Kommer han tappa följare pga av detta?
Nu ska han tydligen satsa på att bli en slags personlig PT 24/7.
Citera
2023-07-26, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion12
Vad har det med saken att göra?
Sluta skriv saker du inte har någon aning om egentligen.
Det enda du gör är att sprida en massa okunskap.

Det stämmer ju dock..
Citera
2023-07-26, 11:25
Avstängd
Den nya tjejen med stor säkehet: https://mrkoll.se/person/Linnea-Ronja-Sofia-Lundstrom-Araslovs-Gard-90-Vinslov/puhQmUxamUxabTAQmpuhQmUxapuhQmUxauerAuerAuerAuerA

Åldern stämmer med det som nämts tidigare här.
Citera
2023-07-26, 11:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Det stämmer ju dock..

Nu bryr jag mig inte om vad han går på men i praktiken kunde han börja med testo direkt efter han befruktat Julia med C. Det är väl 3-4 år sedan nu.
Citera
2023-07-26, 11:33
Bannlyst
Citat:
Då går man och skaffar ny brud timmar senare

Jag kan bara spekulera men jag tror han började snacka med den nya tjejen när han var ihop med Julia men förhållandet var dålig. Oavsett det eller om den nya bruden kom in i bilden senare är det respektlöst. 7 år betydde så lite för honom. Om det nu inte varit slut med Julia i månader vilket jag tvekar på.
Läs mitt förra inlägg!
Citera
2023-07-26, 11:46
Medlem
Citat:
Nu bryr jag mig inte om vad han går på men i praktiken kunde han börja med testo direkt efter han befruktat Julia med C. Det är väl 3-4 år sedan nu.

Vadå bara för man gått på testo så blir man permanent steril?

Karman kommer äta honom förr eller senare! 35 årig mansbebis.
Citera
2023-07-26, 14:07
Medlem
Han var otrogen i split med den nya bruden. Säker källa!
Citera
2023-07-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergjohan1234

Ja det är klart han var otrogen. Ingen snubbe man kan lita på, även om han vill spela skenhelig. Han vill gärna framstå som driven, men han har jobbat som svetsare, ett lökigt ej så krävande jobb, samtidigt som han laddade upp oredigerade 10 minuters klipp på tuben. Sen sätter han stämpeln HARD WORKING MAN på sig själv
Citera
2023-07-26, 14:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bergjohan1234

Omöjligt, han är ju enligt egen utsaga en bra man och genuin
Citera
2023-07-26, 14:48
Medlem
Citat:
Omöjligt, han är ju enligt egen utsaga en bra man och genuin

En sak jag lärt mig genom livet är att de som säger så är de värsta. Sen vill han gärna framhäva sig själv som någon som står över alla andra. Han jobbar hårt, tränar, är 100% närvarande pappa, genuin, trogen, feeder. Ja vilken pangkille.

Det är ju inte så att han har haft ett 7-16 jobb som svetsare, där man har typ 10 raster på en dag. Lägger upp 10 minuter oredigerade videos där han gör något han är bra på nämligen att gapa och skrika och tycka han är fett frän och rolig ( ryggdunkandet från kommentarsfältet boostar egot något oerhört). Han tränar vilket är bra och hälsosamt, så det kan jag inte klaga på. Däremot är det otroligt drygt att se han flexa och snacka skit om folk som inte väljer att träna. Närvarande Pappa nja, han är överallt. 4 ggr om året med polarna på rave resor i flera dagar, där jag knappast tror att han lever sunt som han gärna vill påskina att han gör. Vilken 35 årig pappa drar på Rave fester 4 ggr om året? Vill man inte vara så mycket med sina barn som möjligt? Genuin vettefan, hängt ut Jacke, Jocke som ska vara hans bröder och nu även otrogen med mamman till hans barn. 7 år av historia kunde ha avslutats med respekt! Feeder är han, han har ju försörjt sitt ex och sin dotter, vilket han givetvis ska ha kudos för.

Sen tror jag att han har använt testo, mello och säkerligen en och annan stråke ladd. Han spelar förvånad när snuten gjorde husis i hans lya i den lilla skithålan han kommer ifrån.

Nja inte riktigt den typen jag vill supporta iaf!
Citera
2023-07-26, 14:57
Medlem
Hade han stake nog att göra slut med Julia innan han starta något med den nya tjejen?
Citera
2023-07-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hade han stake nog att göra slut med Julia innan han starta något med den nya tjejen?

Hade han varit lojal och haft stake hade han sagt det i sin clickbait video. Han nämnde inget vilket ger tydliga signaler att han gjort ett jävla svek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in