2023-07-26, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Var nånstans hör du dessa rykten? Hänger du på gäddforum?

Patrik sa det till mig en gång att han skickade sina mc killar efter någon kille fast det va fel person & det kom först fram efter misshandeln.

Ärligt talat så var det någon i tråden som sa det att någon hade tydligen åkt på stryk för att han liknade en uthängd.
Citera
2023-07-26, 00:15
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Absolut inte,här är nog du och jag eniga om att det är ganska opassande. Jag tycker bara det är fel av folk att misshandla någon som inte ens har gjort någonting bara för att de liknar någon. Det är den mentaliteten sektmedlemmarna tyvärr har. ” lika bra att slå någon för säkerhetsskull även om det inte är rätt person”
Jaha, så nu försöker du spela smart genom att hålla med mig.

Men ändå så tycker du att det är värre att smälla till någon som ger sig på barn.
Varför tycker du att det är mer okej att ge sig på barn då?
Citera
2023-07-26, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Förvisso, men ursprungsfrågan löd som följer:

Sen var det ju inte att han liknade T, utan att han hade en liknande bil med närliggande registreringsnummer.

Fortfarande fel. En oskyldig människa lider på grund av pöbeln. Mer oskyldiga kommer skadas kanske till och med ännu värre.
Citera
2023-07-26, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Mitt fetade

Vems fel är det att HAN förstör ALLT han hade att leva för?

Tänk efter innan du svarar... Lungt o stilla så det inte blir kortslutning i huvudet på dig.

Tycker du det är rätt att anhöriga ska lida? För det är precis vad de gör.
Citera
2023-07-26, 00:18
Medlem
Citat:
Nej jag håller med, det är fördärvligt gjort av gäddorna, de egoistiska jävlarna.
Citera
2023-07-26, 00:19
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Varför tycker du det är mer rätt att barn ska lida när det är vuxna som ger sig på barn?
Citera
2023-07-26, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Jaha, så nu försöker du spela smart genom att hålla med mig.

Men ändå så tycker du att det är värre att smälla till någon som ger sig på barn.
Varför tycker du att det är mer okej att ge sig på barn då?

Jag tycker absolut inte det är okej att någon ger sig på barn. Du får tro mig om du vill eller inte fast när det gäller övergrepp & handlar kliniska pedofiler så hatar jag nog dem lika mycket som du.

Jag tror inte det var många uthängda som hade tänkt att begå en våldtäkt utan mer bryta emot samhällets normer & lagen som vi har. Allting är inte svart eller vitt. tycker du borde fokusera på riktiga pedofiler, vem vet du kanske till och med jag hade svischat en hundring. Okej där tog jag i skulle aldrig svischa S eller P fast möjligtvis om de ersattes med neutrala människor vid konfrontationerna.
Citera
2023-07-26, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej jag håller med, det är fördärvligt gjort av gäddorna, de egoistiska jävlarna.

Tycker verkligen du den offentliga publiceringen är nödvändig? Man fattar väl att folk kommer agera pöbel när allt offentliggörs.
Citera
2023-07-26, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Varför tycker du det är mer rätt att barn ska lida när det är vuxna som ger sig på barn?

Har jag någonsin sagt det?
Citera
2023-07-26, 00:26
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Jag tycker absolut inte det är okej att någon ger sig på barn. Du får tro mig om du vill eller inte fast när det gäller övergrepp & handlar kliniska pedofiler så hatar jag nog dem lika mycket som du.

Jag tror inte det var många uthängda som hade tänkt att begå en våldtäkt utan mer bryta emot samhällets normer & lagen som vi har. Allting är inte svart eller vitt. tycker du borde fokusera på riktiga pedofiler, vem vet du kanske till och med jag hade svischat en hundring. Okej där tog jag i skulle aldrig svischa S eller P fast möjligtvis om de ersattes med neutrala människor vid konfrontationerna.
Vad är problemet då?

Vuxna män pratar inte så där till barn.

Om de bryter emot samhällets ”normer & lagen” så får de flytta till ett annat samhälle. För det är ju precis det som händer. Eller hur?
Citera
2023-07-26, 00:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Har jag någonsin sagt det?
Vuxna män ger sig på barn och de får konsekvenser. Du beklagar dig över att de som ger sig på barn får konsekvenser. Vad fan är det du håller på med?
Citera
2023-07-26, 00:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
I det senaste avsnittet av podden så pratar de löst om att Donken-autisten ska ha lurat alla med sin ödmjuka attityd i videon men de förklarade aldrig på vilket sätt. Vad försökte de insinuera egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in