Citat:
Ursprungligen postat av
L3nn4rt
Lyssnade på den häromdagen och tyckte den var bra.
Hur har det gått för alla inblandade i detta? Det var ju droger som försvunnit till ett värde av nästan 200.000 kr, om jag inte minns fel. I dokumentären tyckte jag inte man med säkerhet kunde säga att det var hon som var orsaken till att droger hade försvunnit, men att man ändå anklagade henne för det.
Genom att ta livet av henne ger ju vare sig droger eller pengar tillbaks, så någon annan måste i så fall ha fått i uppdrag att få in dessa pengar. Lever alla inblandade idag?
Alla utom Louise lever om man ska gå på vad jag läst och lyssnat mig till. Simon, Pontus och Viktor fick 8 år i hovrätten för kidnappningen av killen i dokumentären samt narkotikabrott. Värdet var högre än 200.000, det var väl bara det som ansågs va försvunnet INNAN polisen gjorde husis. Men hur smart är man om man låter dessa pundare krita.
Izabella fick 3 månader för medhjälp till människorov om jag minns rätt.
Glenn fick 4 månader o Josefine också några månader. Mell friades märkligt nog. Hon har dessutom misshandlat Louise tidigare enligt rykten så hon borde va mer intressant. Och sen dog ju Josefine i slutet av 2022 läste jag i nån tråd. Men hon blev inte mördad vad jag vet.