2023-07-23, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohanWestlund
Jag har inte släppt den än, jag gör det när tiden är inne.
Såhär folk får alltid ha sin åsikt och tycka vad man vill om mig o.s.v.
Jag har många som ogillar mig, aldrig brytt mig om det.
Men just i det sammanhanget finns det så mycket jag inte tänker dela med mig av.
Hon är mamman till min fantastiska dotter, och jag gör allt för att skydda henne.
Livet är inte alltid enkelt, men ibland är det bäst att gå skilda vägar.

/Chrippa

Ja precis, lite sakligt och kort räcker.
Vi har ju sett Julia mycket. I framtiden blir resorna med annan tjej nu kanske.
Vi vill ju veta varför vi inte kommer se Julia mer, kanske inte alls, eller väldigt lite.
Ja du fattar nog. Vi är ju annars vana se henne då och då. Specielt på resorna.

Har du en ny brud nu?
Citera
2023-07-23, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistergreatest
Känner 10tal under 35år som fått barn.
Ingen är FET ett år efter födandet. Vissa fick gå långpromenader med barnvagn
för att trimma lite modersfett.

Jämför Melina som har fött två barn med Julia.

Hur tänkte du nu Tarmstuvning?

Skämtar du ? Du jämför henne med en person. Kroppen ändras enormt mkt efter man fött barn! Sen kan de va andra faktorer som gör de svårare att gå ner i vikt, mediciner m.m
Citera
2023-07-23, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av natla
Skämtar du ? Du jämför henne med en person. Kroppen ändras enormt mkt efter man fött barn! Sen kan de va andra faktorer som gör de svårare att gå ner i vikt, mediciner m.m

Nej förtusan. Skämtar inte. Är man FET ett år efter barnet kommit, då är man sjuk eller lat.
Sjuk? = mediciner eller orkar inte, värk eller whatever. Men ska man ha barn då ens?
Som sagt nej jag skämtade inte.

En kvinna bör tänka på sin kropp, vi män kanske inte får upp den annars.
Men det finns ju män som gillar BBW med.

Låt oss gå åter till ämnet nu. Se det här med fetma som färdigt. Sådant kan vi ta i annan
mer lämplig forumsdel för kropp och hälsa kanske, eller träning.

EDIT välkommen in i värmen NATLA
(FB) Hur mycket går kvinnor upp i vikt av graviditet? Hur blir man återställd?
se vad jag skapat nu

*
Har Chrippa ny brud? Är hon snygg? När får man se bilder ?
Kanske en fin fitness blondin denna gång? eller?
Senast redigerad av mistergreatest 2023-07-23 kl. 22:51.
Citera
2023-07-24, 01:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohanWestlund
Nej vi har inget öppet förhållande, redan spelat in en video där jag berättar om det som hänt.

Men jag sitter inte och förklarar vad som gick fel på våra 7 år, allting hör inte hemma på internet.

Hon har levt ett fruktansvärt bra liv med mig, vi har varit nästan överallt i hela världen, vi hann aldrig med Maldiverna. Hon har aldrig behövt ha ett heltidsjobb det säger det mesta. Så var försiktiga innan ni kallar mig för saker, ni har inte en anning om vad jag har gjort för henne.

/Chrippa
Helt sant, visa varandra respekt och samarbeta för Chloes skull. Ni är förevigt bundna till varandra genom henne, låt henne få ha två lyckliga föräldrar hellre än två olyckliga som bråkar och fajtas.
Citera
2023-07-24, 12:14
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Har Chrippa ny brud? Är hon snygg? När får man se bilder ?
Kanske en fin fitness blondin denna gång? eller?

linnealundstroms på IG
Citera
2023-07-24, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
linnealundstroms på IG

jag har inte IG.

Kan någon vara vänlig ladda upp bild
Citera
2023-07-24, 15:00
Medlem
Det här snacket om att allt inte ska ut på nätet osv... Dubbelmoral dock? Influencers är väldigt många om att tjäna pengar på att, just det, vräka ur sig allt privat på nätet för klick osv...

Nej Chrippa, personligen tycker jag att man ska hålla en rak linje genomgående och att "sanningen" ska komma ut här, kanske inte imorgon, men tids nog. Det tycker jag alla följare förtjänar som hängt med er i åratal nu.

Inget hysch hysch tack, transparens vill vi ha.

"Man växer ifrån varandra" räcker inte....
Citera
2023-07-25, 10:19
Medlem
Sveriges skönaste youtuber. En stark kille som kör sitt race och skiter i vad andra tycker, inget stackars självutnämnt offer som så många andra svenska youtubers (kanske rentav alla)? Han hade säkert kunnat vara ännu större om han var en pk drama queen som pratade om dåligt självförtroende osv men det suger att försöka vara någon annan. Kollar nån gång ibland på Chrippa och garvar varje gång. Följde Bröderna Berg när den kanalen var aktiv och garvade liggandes på golvet åt deras invandrarsketcher, när de mobbade varandra och de hade sin för youtube unika rasistiska och sexistiska, men jävligt roliga, småstadsjargong. Sen ägde han helt oförberedd feministblondinen från Trolljägarna.

Han är grov i käften men inte elak, jämfört med resten av youtubesverige är han en förebild som tränar hårt, klarar att ha ett vanligt jobb, vågar säga vad han tycker helt orädd och står upp för sig själv.
Citera
2023-07-25, 16:01
Medlem
Vad är det som är så "skönt" med denna byfåne, egentligen? En jävla gaphals som tror sig vara något, men är egentligen en jävla nolla med jävligt fula kläder dessutom. Vandrade reklampelare. Det kunde lika gärna ha stått "KUK" på hans tröja och idioten hade säkerligen köpt den för att det är "Gucciiiii". Hahahaha!
Citera
2023-07-25, 18:32
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
linnealundstroms på IG

Citat:
jag har inte IG.

Kan någon vara vänlig ladda upp bild

https://bilddump.se/bilder/20230725183209-2a07:a880:4601:115a:f253:9119:ee6c:8b3a.jpg

Hennes IG är numera privat.
Citera
2023-07-25, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Sveriges skönaste youtuber. En stark kille som kör sitt race och skiter i vad andra tycker, inget stackars självutnämnt offer som så många andra svenska youtubers (kanske rentav alla)? Han hade säkert kunnat vara ännu större om han var en pk drama queen som pratade om dåligt självförtroende osv men det suger att försöka vara någon annan. Kollar nån gång ibland på Chrippa och garvar varje gång. Följde Bröderna Berg när den kanalen var aktiv och garvade liggandes på golvet åt deras invandrarsketcher, när de mobbade varandra och de hade sin för youtube unika rasistiska och sexistiska, men jävligt roliga, småstadsjargong. Sen ägde han helt oförberedd feministblondinen från Trolljägarna.

Han är grov i käften men inte elak, jämfört med resten av youtubesverige är han en förebild som tränar hårt, klarar att ha ett vanligt jobb, vågar säga vad han tycker helt orädd och står upp för sig själv.

Bög Beecher! Vettefan om jag tycker han är rolig. Han gapar mest och ha en sådan som polare blir drygt i längden. Mycket ytlighet skriker dålig självkänsla enligt mig. Det ska tränas och ha feta klädmärken. Sådana saker som betyder något i livet. Inte alls fallit offer för influencer och träningsboomen som alla med dålig självkänsla gör.

Sen har han inte längre ett vanligt jobb, visst han körde med det. Under tiden som han ägnade 30 minuter dagligen över att låta käften glappa, vilket han är duktig på. Knappast något hårt arbete, krävs knappt redigering.

Sen kan jag hålla med mycket i hans värderingar, han är ganska klok ändå även om saker tenderar att gå till överdrivt.

Har han varit otrogen visar det bara att det är en falsk jävel. Men det vet vi ju inte " locket på" för det gynnar väl inte honom.
Citera
2023-07-25, 20:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Nu följer även jag Chrippa.
Tycker han är bra och har väl likn samma värderingar som han. Kanske han inte kan
leva upp till allt han förespråkat om?
Det jag undrar är?
Okej.. Julia har ju inte vart så framträdande i hans videos men hon har
alltid funnits i bakgrunden.
Ja e lite nyfiken..
Förändrar detta något för er som följer honom om det nu dyker upp en ny brud
vid hans sida?
Är han lika bra/ intressant? Kanske mer? Kanske mindre?
Tänker lite som så..
Vi har ju tex Jocke & Jonna. Men det skulle inte vara det samma om Jocke skaffa en ny tjej.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-07-25 kl. 20:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in