2023-07-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad är det för brud som bara ligger hemma och röker på dagarna? Hon låter ju fan värre än Bajsbaronen.

Lägg av, värre en Bajsis? Nej.
Citera
2023-07-23, 15:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Men lägg av nu. Hon har fött barn. Hon har en kvinnokropp.
Vad jämför ni henne med? En kvinna som inte fött barn och som bor på
gymmet`?

Det ironiska är att de som kritiserar är nog incels som kräver att kvinnor ska vara 10or men de får inte ens 4or och är själva 3or.

Jag förstår inte debatten att Chrille förtjänar bättre än Julia. Båda har sina positiva och negativa sidor. Julia verkar ändå vara en rätt bra tjej och är duktig med ungen. Väldigt omhändertagande. Hon har även en del charm. Allt handlar inte om lön och kropp.
Citera
2023-07-23, 15:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det ironiska är att de som kritiserar är nog incels som kräver att kvinnor ska vara 10or men de får inte ens 4or och är själva 3or.

Jag förstår inte debatten att Chrille förtjänar bättre än Julia. Båda har sina positiva och negativa sidor. Julia verkar ändå vara en rätt bra tjej och är duktig med ungen. Väldigt omhändertagande. Hon har även en del charm. Allt handlar inte om lön och kropp.

Precis och det kommer han att inse en dag.
Då e frågan? Kommer Julia ta tillbaka honom?
En del kvinns gör ju det, andra inte.
Sedan kan det även vara som så att dom växt ifrån varandra
helt enkelt. Jag vet inte? Känner inte någon av dom men anar en liten ålderskris här
Man har inte fått sett så mycket av Julia men tycker som dig. Hon har sin charm och
skinn på näsan Så länge hon inte röker inomhus så varför då bry sig?
Det är hennes val. Vi alla har våra laster.

Sedan så.. Visst jag kan förstå att dom väljer att hålla det hela privat.
Men så länge ingen vet så kommer det spekuleras.
Kanske trots allt skulle vara bäst i om dom gjorde en video och förklara?
Citera
2023-07-23, 16:55
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Han har ju babblat om i videos att HAN inte är den som är otrogen osv.. Var inte så länge sedan alls.
Minns inte vad han reagera på? Men det var i någon video. Inte så konstigt att man nu reagerar lite på detta. Dom har som sagt rest ihop och dom bor fortf ihop?
Kanske har dom ett slags öppet förhållande då?
Citera
2023-07-23, 17:15
Avstängd
Citat:
Han har ju babblat om i videos att HAN inte är den som är otrogen osv.. Var inte så länge sedan alls.
Minns inte vad han reagera på? Men det var i någon video. Inte så konstigt att man nu reagerar lite på detta. Dom har som sagt rest ihop och dom bor fortf ihop?
Kanske har dom ett slags öppet förhållande då?

Du ska inte tro på det han säger. Han har sagt att han inte går på galor och mässor med Youtube men han är inte bjuden helt enkelt. Han sa att han aldrig skulle göra samarbeten. Det var för att ingen ville göra det med honom. Nu har han lite samarbeten helt plötsligt.

Han har även tagit avstånd från knark men det finns en del som pekar på att det funnits kokain i bilden.
Citera
2023-07-23, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du ska inte tro på det han säger. Han har sagt att han inte går på galor och mässor med Youtube men han är inte bjuden helt enkelt. Han sa att han aldrig skulle göra samarbeten. Det var för att ingen ville göra det med honom. Nu har han lite samarbeten helt plötsligt.

Han har även tagit avstånd från knark men det finns en del som pekar på att det funnits kokain i bilden.

Sluta sitt och tro att du känner mig, jag har sagt åt dig innan. Bara för att du är ifrån Östergötland och tror du känner mig gör du inte det.

Jag är en av Sveriges populäraste youtube kanaler, jag blir bjuden på mycket men går aldrig, dels bor jag i en liten stad sen hatar jag oäkta människor.

Aldrig sagt att jag tagit avstånd ifrån droger, jag har varit på världens största festivaler det säger väl en hel del. Jag behöver inte ha samarbeten jag kan leva på min kanal.

Riktigt irriterande när folk tror så mycket men egentligen inte vet någonting. 😂
Citera
2023-07-23, 18:19
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanWestlund
Sluta sitt och tro att du känner mig, jag har sagt åt dig innan. Bara för att du är ifrån Östergötland och tror du känner mig gör du inte det.

Jag är en av Sveriges populäraste youtube kanaler, jag blir bjuden på mycket men går aldrig, dels bor jag i en liten stad sen hatar jag oäkta människor.

Aldrig sagt att jag tagit avstånd ifrån droger, jag har varit på världens största festivaler det säger väl en hel del. Jag behöver inte ha samarbeten jag kan leva på min kanal.

Riktigt irriterande när folk tror så mycket men egentligen inte vet någonting. 😂

Jag vet inte därför frågar jag.
Har ni ett slags öppet förhållande nu?
Och varför inte göra en video om detta så slipper ni dessa spekulationer.
Det tisslas och tasslas..
Citera
2023-07-23, 18:23
Medlem
hippilis avatar
Jösses vad han svamlar om allt möjligt i sina klipp. Orkar inte se färdigt för allt snatter
Citera
2023-07-23, 19:00
Medlem
Citat:
Jag vet inte därför frågar jag.
Har ni ett slags öppet förhållande nu?
Och varför inte göra en video om detta så slipper ni dessa spekulationer.
Det tisslas och tasslas..

Nej vi har inget öppet förhållande, redan spelat in en video där jag berättar om det som hänt.

Men jag sitter inte och förklarar vad som gick fel på våra 7 år, allting hör inte hemma på internet.

Hon har levt ett fruktansvärt bra liv med mig, vi har varit nästan överallt i hela världen, vi hann aldrig med Maldiverna. Hon har aldrig behövt ha ett heltidsjobb det säger det mesta. Så var försiktiga innan ni kallar mig för saker, ni har inte en anning om vad jag har gjort för henne.

/Chrippa
Citera
2023-07-23, 19:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nej vi har inget öppet förhållande, redan spelat in en video där jag berättar om det som hänt.

Men jag sitter inte och förklarar vad som gick fel på våra 7 år, allting hör inte hemma på internet.

Hon har levt ett fruktansvärt bra liv med mig, vi har varit nästan överallt i hela världen, vi hann aldrig med Maldiverna. Hon har aldrig behövt ha ett heltidsjobb det säger det mesta. Så var försiktiga innan ni kallar mig för saker, ni har inte en anning om vad jag har gjort för henne.

/Chrippa

Ok. Då har jag nog missat den videon och jag kallar dig inte för något.
Citera
2023-07-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ok. Då har jag nog missat den videon och jag kallar dig inte för något.

Jag har inte släppt den än, jag gör det när tiden är inne.
Såhär folk får alltid ha sin åsikt och tycka vad man vill om mig o.s.v.
Jag har många som ogillar mig, aldrig brytt mig om det.
Men just i det sammanhanget finns det så mycket jag inte tänker dela med mig av.
Hon är mamman till min fantastiska dotter, och jag gör allt för att skydda henne.
Livet är inte alltid enkelt, men ibland är det bäst att gå skilda vägar.

/Chrippa
Citera
2023-07-23, 20:13
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

/Chrippa

Tror absolut hon haft det bra med dig, glöm bara inte att lyfta henne också. Kan snabbt låta självgott, och när barn är inblandat är det viktigt att hålla respekten till varandra oavsett.
Allt gott till er båda ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in