Citat:
Tror att om några år så kommer inte Wagner vara som Wagner "idag". Putin är nog medveten om att de fick för stor frihet och uppvisade kaxighet, och blev ju till ett hot mot han själv...
Infiltration, blandat med hjärtinfarkter och balkonghoppande väntar nog befäl där. Idag sägs det vara 8000 snubbar om jag har förstått det rätt i Vitryssland. Om några år så är de bara hälften. Man kommer att svälta ut de i längden. Som första steg blev de ju av med sina tunga vapen, de sista dagarna just nu.
Sötebrödsdagarna är över för Wagner tror jag.
Infiltration, blandat med hjärtinfarkter och balkonghoppande väntar nog befäl där. Idag sägs det vara 8000 snubbar om jag har förstått det rätt i Vitryssland. Om några år så är de bara hälften. Man kommer att svälta ut de i längden. Som första steg blev de ju av med sina tunga vapen, de sista dagarna just nu.
Sötebrödsdagarna är över för Wagner tror jag.
Ja, de är redan över och de är svartlistade hos ALLA andra "förband" som anställer "frilansare".
Det enda Wgner är från och med idag är Lukas egen lilla privatarme för att om möjligt hålla tillbaks det stundande upproret där. Men inte ens det kommer de lyckas med eftersom att de känner sig som herrelösa ronins just nu, betalda för annat än det de egentligen skrev under för.
Det är endast de få som skiter i vilket och är desperata på dollares bland dem som kommer innegå i den korta sessionen kallat "krig" i Belarus när det bryter lös. resten kommer försöka som de har gjort i tre månader ALLAREDAN, att ansöka om medlemskap i andra "förband". Som sagt....det fungerar inte väl att skita ned sig på öppen marknad om det är den man sedan skall exploatera sig som tillgång på.
Wagner är slut och förbi, förutom de tre afrikanska stationerna de håller för INGET annat än egenvinning. Horor skall som horor bli behandlade och så blir det alltid oavsett tårar eller orsaker