2023-07-23, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Varsågod, FUP gällande fyllekörningen. Att han tampas med kraftiga alkoholproblem är inget som behöver styrkas. Det gör han bra själv genom att ständigt vara onykter framför kameran.

https://gofile.io/d/KKXOy0

Gällande domen om misshandel, lyssna vid 47:30. Där är en person som grävt i Håkans brottshistorik. Alla hans lögner om dykningar vid estonia krossas fullständigt. Människan är en charlatan som skor sig på svagbegåvade.

https://podme.com/se/sanning-eller-konspiration/199456

Bra att det bekräftades. Nu vet jag att han har dåligt omdöme. Hade han inte tagit den sista ölen på färjan hade han klarar sig.

1,4 är över gränsen på 1,0.

Kan man skylla på otur? Nej man ska ALDRIG dricka alkohol och framföra ett fordon.

Pinsamt både för honom och för mig.

Som sagt jag har reagerat över att han bor på en båt och på en del av det han säger.

Men det mitt huvudsakliga argument syftade på att det skrivs mycket dumheter på nätet.
Även om riktiga kändisar tex om våldtäkter.
En våldtäkt är fruktansvärt men ännu värre är att falskeligen anklaga någon för våldtäkt.

Jag undrar hur många som suttit i fängelse pga det.
Citera
2023-07-24, 12:43
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Bra att det bekräftades. Nu vet jag att han har dåligt omdöme. Hade han inte tagit den sista ölen på färjan hade han klarar sig.

1,4 är över gränsen på 1,0.

Kan man skylla på otur? Nej man ska ALDRIG dricka alkohol och framföra ett fordon.

Pinsamt både för honom och för mig.

Som sagt jag har reagerat över att han bor på en båt och på en del av det han säger.

Men det mitt huvudsakliga argument syftade på att det skrivs mycket dumheter på nätet.
Även om riktiga kändisar tex om våldtäkter.
En våldtäkt är fruktansvärt men ännu värre är att falskeligen anklaga någon för våldtäkt.

Jag undrar hur många som suttit i fängelse pga det.

Din fråga är hur många har suttit i fängelse för att falskeligen anklagats för våldtäkt? Frågan borde i stället vara hur många våldtäktsmän åker aldrig fast, SVERIGE toppa våldtäktsstatistiken på jorden. "Brotten" som nämns kan jämföras med snatteri högst, det arga snickaren är misstänkt för. Här ett nytt avsnitt från dr Bergmark, tänk på att mannen är medlem i Mensa, lyssna och lär....-https://rumble.com/v31z6io-lunchklubben-24-juli-om-klimatbluffen-och-kriminella-politiker.html
Citera
2023-07-24, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired

Är det när folkölen ger effekt och swishpengarna rullar in som ni "blir vakna"?

Det finns ingen som ljugit mer än Håkan om sina meriter. Oftast på fyllan dessutom. Han är bl.a dömd för misshandel men även fyllekörning. Vilken fantastisk medborgare som riskerar andras andra liv genom att sätta sig bakom ratten alkoholpåverkad. Hade du varit lika vaken om det Håkan hade mejat ner någon i din familj under sina fyllekörningar?
Med tanke på svagbehåvade 😄

De begriper inte bättre dessa följare
Vi ser Åsa Nisse och klabbgarparn
De ser Messias
Citera
2023-07-24, 16:28
Medlem
BlondinBalles avatar
Håkan la precis upp en ny kontaktannons på Youtube, Drop me a mail.
https://www.youtube.com/watch?v=yijdzNN7YpI

Före den hade jag inte koll på att Douglas Macgregor la upp Håkans intervju på sin egen kanal.
https://youtu.be/kJZRt9IiD50?si=idkiXukICFeVV2YA
Har haft framgång med 155 000 visningar, viket är i linje eller t.o.m. något över vad har har i tittare på sina videos.
Det där gjorde Bergmark bra.
Citera
2023-07-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Din fråga är hur många har suttit i fängelse för att falskeligen anklagats för våldtäkt? Frågan borde i stället vara hur många våldtäktsmän åker aldrig fast, SVERIGE toppa våldtäktsstatistiken på jorden. "Brotten" som nämns kan jämföras med snatteri högst, det arga snickaren är misstänkt för. Här ett nytt avsnitt från dr Bergmark, tänk på att mannen är medlem i Mensa, lyssna och lär....-https://rumble.com/v31z6io-lunchklubben-24-juli-om-klimatbluffen-och-kriminella-politiker.html

Jag håller med dig våldtäkt ska straffas hårt men är svår att bevisa.
Citera
2023-07-24, 17:41
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Håkan la precis upp en ny kontaktannons på Youtube, Drop me a mail.
https://www.youtube.com/watch?v=yijdzNN7YpI

Före den hade jag inte koll på att Douglas Macgregor la upp Håkans intervju på sin egen kanal.
https://youtu.be/kJZRt9IiD50?si=idkiXukICFeVV2YA
Har haft framgång med 155 000 visningar, viket är i linje eller t.o.m. något över vad har har i tittare på sina videos.
Det där gjorde Bergmark bra.

Oerhört imponerande, att General MacGregor lägger upp intervjun på sin egen kanal är ett tecken på att han ser positivt och seriöst på dr Håkan Bergmark.
Hoppas inte detta stiger honom åt huvudet MEN mycket imponerande och perfekt amerikansk engelska!
Citera
2023-07-24, 17:50
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Oerhört imponerande, att General MacGregor lägger upp intervjun på sin egen kanal är ett tecken på att han ser positivt och seriöst på dr Håkan Bergmark.
Hoppas inte detta stiger honom åt huvudet MEN mycket imponerande och perfekt amerikansk engelska!

Det steg honom över huvudet i samma stund MacGregor sa ja, ok då. Nu tror tokdåren att youtubers med miljoner följare ska kontakta fjanten.
Citera
2023-07-24, 17:58
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Överste, inte general. Mytoman och alkoholist, inte Dr. För oss som bryr oss om sanning och fakta är det viktigt att påpeka sådana detaljer
Citera
2023-07-24, 17:58
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Tänk att det finns små troll som gör narr av människor på nätet. Ofta av oss vakna medborgare som kritiserar makten.

Inser ni inte att ni går maktens ärende.
Nu gör narr av stavfel (som kan bero på rättstavningsprogram eller felskrivningar)

Det är onödigt. Varför gör ni det?

Jag tror att ni är fega. Ynkliga små människor.
De flesta är nämligen det. De flesta skrattar åt andra människor när de berättar om sig själva, sina innersta drömmar.
Förmodligen tillhör ni den stora grå kollektiviserade massan.

Jag skriver insändare i riktiga tidningar (lokaltidningar) har varit engagerad i SD. Jag säger helt öppet vad jag tycker om någon frågar.

Vågar ni det? Vågar ni skriva insändare debattera i verkligheten stå på allmänna platser och säga obekväma sker som omgivningen inte tycker om.

Näpp, det tror jag inte ni vågar.

Anser du att hobbydissidenterna är rätt människor att föra talan för oss som är emot det rådande systemet? Ställde den frågan här för 1 år sedan: (FB) Gör hobbydissidenterna mer skada än nytta? (Håkan Bergmark, SHA 70, Sheriffen m.fl.) det finns betydligt bättre människor som gör just det. Dessa hobbydissidenter gör mer skada än nytt och är mer eller mindre ett slöseri med tid för dom som tittar och framför allt swishar dessa typer.

En väckarklocka för dig: "Sanningssägarna" finns inte längre på YouTube, utan på andra ljud/videoplattformar. Är man fortfarande välkommen på tuben så är man inget hot mot systemet/makten.
Citera
2023-07-25, 08:59
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Anser du att hobbydissidenterna är rätt människor att föra talan för oss som är emot det rådande systemet? Ställde den frågan här för 1 år sedan: (FB) Gör hobbydissidenterna mer skada än nytta? (Håkan Bergmark, SHA 70, Sheriffen m.fl.) det finns betydligt bättre människor som gör just det. Dessa hobbydissidenter gör mer skada än nytt och är mer eller mindre ett slöseri med tid för dom som tittar och framför allt swishar dessa typer.

En väckarklocka för dig: "Sanningssägarna" finns inte längre på YouTube, utan på andra ljud/videoplattformar. Är man fortfarande välkommen på tuben så är man inget hot mot systemet/makten.

INGEN av alla dessa "Hobbydissidenter" gör den minsta skillnad, ett gäng Swishhoror är vad de är, sen att det är en gåta hur en enda krona kan skickas är en annan sak.
Gemensamt för dem alla är att de är helt misslyckade som människor, alkoholproblem och stora skulder till Kronofogden verkar vara grundstenarna i deras liv.
Enda värdet i deras framfart är att stor komik skapas, dels av dem själva (utan att de fattar det), dels av alla extremt svagbegåvad följare vilka sluter upp runt "Dissidenterna".
Citera
2023-07-25, 12:20
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
INGEN av alla dessa "Hobbydissidenter" gör den minsta skillnad, ett gäng Swishhoror är vad de är, sen att det är en gåta hur en enda krona kan skickas är en annan sak.
Gemensamt för dem alla är att de är helt misslyckade som människor, alkoholproblem och stora skulder till Kronofogden verkar vara grundstenarna i deras liv.
Enda värdet i deras framfart är att stor komik skapas, dels av dem själva (utan att de fattar det), dels av alla extremt svagbegåvad följare vilka sluter upp runt "Dissidenterna".
Ja du har helt rätt. De gör ingen som helst skillnad. Möjligen att de har en negativ påverkan på nytt folk, ej vakna som hamnar på deras kanaler. Det är inte många nya som hamnar där i och för sig. Det är samma folk som besöker deras sidor. Det är rundgång så att säga. Det hade varit bättre om de gick ut i the real life och pratade med folk men det är de för lata för. Det ska sittas framför datorn och locka till sig swish av svagbegåvade som tror det gör någon skillnad. Tragiskt att folk ger dem incitament med ryggdunkar och swish men så dum är svensken. Så kört är tyvärr Sverige.
Senast redigerad av seberto 2023-07-25 kl. 12:23.
Citera
2023-07-25, 13:53
Avslutad
Av alla de som normalt sett brukar följa Håkan Bergmark, Pär Ström, Christer Bigander och allt vad de nu heter, har jag svårt att tro att någon av dessa är under 60.

De som med andra ord anser att det är dagens höjdpunkt att lyssna på två stofiler som håller i en lunchklubb och tror sig kunna lösa världsproblem.
Senast redigerad av Grus-Olle 2023-07-25 kl. 13:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in