2023-07-23, 09:31
Medlem
Driftigt av honom att få en intervju med Mcgregor.

Mycket bra var den dessutom.
Citera
2023-07-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandeion

Med tanke på svagbehåvade följare,😄
Citera
2023-07-23, 16:49
Medlem
Tänk att det finns små troll som gör narr av människor på nätet. Ofta av oss vakna medborgare som kritiserar makten.

Inser ni inte att ni går maktens ärende.
Nu gör narr av stavfel (som kan bero på rättstavningsprogram eller felskrivningar)

Det är onödigt. Varför gör ni det?

Jag tror att ni är fega. Ynkliga små människor.
De flesta är nämligen det. De flesta skrattar åt andra människor när de berättar om sig själva, sina innersta drömmar.
Förmodligen tillhör ni den stora grå kollektiviserade massan.

Jag skriver insändare i riktiga tidningar (lokaltidningar) har varit engagerad i SD. Jag säger helt öppet vad jag tycker om någon frågar.

Vågar ni det? Vågar ni skriva insändare debattera i verkligheten stå på allmänna platser och säga obekväma sker som omgivningen inte tycker om.

Näpp, det tror jag inte ni vågar.
Citera
2023-07-23, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Tänk att det finns små troll som gör narr av människor på nätet. Ofta av oss vakna medborgare som kritiserar makten.

Nu gör narr av stavfel (som kan bero på rättstavningsprogram eller felskrivningar)

De flesta är nämligen det. De flesta skrattar åt andra människor när de berättar om sig själva, sina innersta drömmar.

Jag skriver insändare i riktiga tidningar (lokaltidningar) har varit engagerad i SD. Jag säger helt öppet vad jag tycker om någon frågar.

Vågar ni det? Vågar ni skriva insändare debattera i verkligheten stå på allmänna platser och säga obekväma sker som omgivningen inte tycker om.

Är det när folkölen ger effekt och swishpengarna rullar in som ni "blir vakna"?

Det finns ingen som ljugit mer än Håkan om sina meriter. Oftast på fyllan dessutom. Han är bl.a dömd för misshandel men även fyllekörning. Vilken fantastisk medborgare som riskerar andras andra liv genom att sätta sig bakom ratten alkoholpåverkad. Hade du varit lika vaken om det Håkan hade mejat ner någon i din familj under sina fyllekörningar?
Citera
2023-07-23, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired

Är det när folkölen ger effekt och swishpengarna rullar in som ni "blir vakna"?

Det finns ingen som ljugit mer än Håkan om sina meriter. Oftast på fyllan dessutom. Han är bl.a dömd för misshandel men även fyllekörning. Vilken fantastisk medborgare som riskerar andras andra liv genom att sätta sig bakom ratten alkoholpåverkad. Hade du varit lika vaken om det Håkan hade mejat ner någon i din familj under sina fyllekörningar?

Jag är inte aktiv på nätet som många är. Jag får inga pengar jag ger inga pengar.

Jag reagerar på fenomenet att ”hata” människor på nätet. Sprida lögner förlöjliga håna.

Ang Bergmark vet jag inte vad han har gjort eller inte har gjort.

Ljuger han är en pinsam idioti. Det finns många dårar och idioter.

För den som vill? har tid, har ork, har kunskap borde det vara lätt att få fram fakta om en person.

Om man skriver att en person har gjort det ena eller andra kan man presentera den informationen var man har fått den i från och hur andra kan få tag på den.

Då blir kritiken trovärdig faktabaserad.
Annars är den inte värd något.

Jag försvarar inte just HB jag menar i allmänhet.
Citera
2023-07-23, 17:17
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Jag är inte aktiv på nätet som många är. Jag får inga pengar jag ger inga pengar. Bla bla bla bla...

Du får givetvis tycka som du vill, men det flesta här tycker att HB:s svammel är roande. Jag ser verkligen inte fyllots meriter som en person som jag skulle vilja företräda mig. Ni fans verkar ha en sjuk inställning att alla som ifrågasätter exempelvis denna mytoman är troll och vänstertomtar! Jag är väldigt mycket till höger men det hindrar mig inte från att ifrågasätta just dem som drar högern i smutsen.
Citera
2023-07-23, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Du får givetvis tycka som du vill, men det flesta här tycker att HB:s svammel är roande. Jag ser verkligen inte fyllots meriter som en person som jag skulle vilja företräda mig. Ni fans verkar ha en sjuk inställning att alla som ifrågasätter exempelvis denna mytoman är troll och vänstertomtar! Jag är väldigt mycket till höger men det hindrar mig inte från att ifrågasätta just dem som drar högern i smutsen.

Även jag reagerar på det han säger (så klart)
Han har ju upplevt väldigt mycket. 😂
Jag känner ingen som har upplevt så mycket.

Jag har själv gjort en del spännande saker
Mina vänner har gjort spännande saker.
Saker som inte alla får uppleva.

Ett exempel.
Min kompis har havt nästan hela VM-laget i fotboll från 1974 hemma hos sig när han var barn.

Hans pappa var engagerad i Halmstads BK och landslaget var på besök i Halmstad.

Jag har sett flera foto och känner igen huset eftersom jag också givetvis har varit i det huset.

Jag råkade hamna på en nazistfest 1987.
Två kompisar träffade några tjejer i Helsingborg. Kompisarna var yngre än mig.

De blev bjudna på en fest men kunde inte komma dit. De sa att de inte kunde åka dit de hade inget körkort.

De sa att de hade äldre kompisar så vi blev också bjudna. Ingen av oss visste att det var en nazistfest. Vi lämnade festen ganska snabbt.

Jag har träffat och varit hemma hos flera kändisar i Halmstad då jag arbetade på ett välkänt företag i Halmstad när jag levererade deras produkter.

Så visst kan man vara med om spännande saker.
Citera
2023-07-23, 18:18
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Även jag reagerar på det han säger (så klart)
Han har ju upplevt väldigt mycket. 😂
Jag känner ingen som har upplevt så mycket.

Jag har själv gjort en del spännande saker
Mina vänner har gjort spännande saker.
Saker som inte alla får uppleva.

Ett exempel.
Min kompis har havt nästan hela VM-laget i fotboll från 1974 hemma hos sig när han var barn.

Hans pappa var engagerad i Halmstads BK och landslaget var på besök i Halmstad.

Jag har sett flera foto och känner igen huset eftersom jag också givetvis har varit i det huset.

Jag råkade hamna på en nazistfest 1987.
Två kompisar träffade några tjejer i Helsingborg. Kompisarna var yngre än mig.

De blev bjudna på en fest men kunde inte komma dit. De sa att de inte kunde åka dit de hade inget körkort.

De sa att de hade äldre kompisar så vi blev också bjudna. Ingen av oss visste att det var en nazistfest. Vi lämnade festen ganska snabbt.

Jag har träffat och varit hemma hos flera kändisar i Halmstad då jag arbetade på ett välkänt företag i Halmstad när jag levererade deras produkter.

Så visst kan man vara med om spännande saker.

Jag ställer inga krav på major/dr Hakan Bergmark, jag bryr mig inte om skvaller från "små människor" som Svanberg kallade dem en gång i USA, detta är något slags trasproletariat som hackar på en av våra frihetskämpar, man kan lyssna och bedöma själv vad man vill ta till sig. dr Bergmarks intervju med general Douglas MacGregor var mycket imponerande, ingen av er skulle kunna prestera något liknande, SÅ ÄR DET BARA!
Idag söndag sände Håkan live men flera vettiga kloka människor, bl.a. f.d. riksdagsmannen Roger Richthoff - lyssna och lär er något ni som klagar på denna MÄNNISKA....Här kommer videon:https://www.youtube.com/watch?v=y59YfG9cE7E
Citera
2023-07-23, 18:18
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Jag pratar lika öppet om Håkan i bekantskapskretsen och på jobbet som här, så du kan vara lugn. Att skriva insändare om honom känns ganska ovärt givet hans obetydelse i debatten och i samhället i stort. De flesta här har nog ett liv utanför FB... Fortsätt du med din opinionsbildning så fortsätter vi med vår.
Citera
2023-07-23, 18:23
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Jag ställer inga krav på major/dr Hakan Bergmark, jag bryr mig inte om skvaller från "små människor" som Svanberg kallade dem en gång i USA, detta är något slags trasproletariat som hackar på en av våra frihetskämpar, man kan lyssna och bedöma själv vad man vill ta till sig. dr Bergmarks intervju med general Douglas MacGregor var mycket imponerande, ingen av er skulle kunna prestera något liknande, SÅ ÄR DET BARA!
Idag söndag sände Håkan live men flera vettiga kloka människor, bl.a. f.d. riksdagsmannen Roger Richthoff - lyssna och lär er något ni som klagar på denna MÄNNISKA....Här kommer videon:https://www.youtube.com/watch?v=y59YfG9cE7E

Jag bara måste älska hur du fortsätter att länka till Håkans alster som om vi här inne inte redan vet var de finns. Likaså att du tror att om vi bara lyssnade ÄNNU MER på Håkan & Co så skulle vi se hans storhet och VAKNA

Vem var det som sa att definitionen av idioti är att upprepa samma försök och hela tiden förvänta sig ett annat utfall...
Citera
2023-07-23, 18:26
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandeion

Exakt, här en intressant video på swebbtube- https://swebbtube.se/w/nCFxv7rNkGqgRUKtvjwiXC
Citera
2023-07-23, 18:46
Medlem
Citat:
Jag är inte aktiv på nätet som många är. Jag får inga pengar jag ger inga pengar.

Jag reagerar på fenomenet att ”hata” människor på nätet. Sprida lögner förlöjliga håna.

Ang Bergmark vet jag inte vad han har gjort eller inte har gjort.

Ljuger han är en pinsam idioti. Det finns många dårar och idioter.

För den som vill? har tid, har ork, har kunskap borde det vara lätt att få fram fakta om en person.

Om man skriver att en person har gjort det ena eller andra kan man presentera den informationen var man har fått den i från och hur andra kan få tag på den.

Då blir kritiken trovärdig faktabaserad.
Annars är den inte värd något.

Jag försvarar inte just HB jag menar i allmänhet.

Varsågod, FUP gällande fyllekörningen. Att han tampas med kraftiga alkoholproblem är inget som behöver styrkas. Det gör han bra själv genom att ständigt vara onykter framför kameran.

https://gofile.io/d/KKXOy0

Gällande domen om misshandel, lyssna vid 47:30. Där är en person som grävt i Håkans brottshistorik. Alla hans lögner om dykningar vid estonia krossas fullständigt. Människan är en charlatan som skor sig på svagbegåvade.

https://podme.com/se/sanning-eller-konspiration/199456
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in