Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Varför är det viktigt just när det gäller gäddorna, det kan inte vara så att tjejerna hamnat på just SIS hem kan påverkat och skapat depression? Är en tragisk och tråkig miljö har jag förstått, typ fängelse. Och är det obligatoriskt att blivit våldtagen för att hamna där på SIS?
Absolut kan övergrepp vara den sista sprinten, men på samma sätt kan avslöjandet av gäddan vara den sista sprinten. Du kommer inte runt med ditt resonemang.
Vem får bra betalt? De kan kanske vilja meddela något man tycker är fel, de som varit i pressen. Får Sara betalt när hon är i ordinarie press, hon har varit i en handfull media.
Att friska individer som förmår söka kontakt, därefter dör inom en snar tid är mindre troligt, du får tro vad du vill, jag är tämligen säker på det.
Just självmålen är en sak som Dumpenfolket försöker förringa, som Patrik ex. v. sade att en två gjort självmål, då han visste att två gjort det.
SIS-hem behöver förbättras.
Det är inget krav på våldtäkt för att hamna där.
Om en gädda är på gränsen till självmord ska denne söka hjälp, inte söka barn att våldta.
Självklart får man tro vad man vill. Men jag tycker vi kan hålla den här tråden till fakta. Så du får gärna visa fakta på att de var friska. Är MrX och #184 exempel på dessa? (#184 tidigare offer avslutade sitt liv som
barn).