2023-07-24, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Kan bli den första gädda som misshandlas ihjäl känner jag. Riktigt mörka fantasier som det bars på där

Tror de är rätt stor risk att han tar livet av sig innan.
Citera
2023-07-24, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Som jag förstår det har ni bekräftat att JL i Örkelljunga som finns på Ratsit och på Facebook med sina initialer JTL bor med sin syster. Dock säger väl detta ingenting om kopplingen mellan Dumpen-killen och han i Örkelljunga? Det enda som finns är en suddig profilbild på Facebook vars ansikte påminner om ansiktet på Partygäddans selfies. Dock är det inte helt vattentätt här ännu.
Efter att ha sett videon på #262 igen...

Ca 2.50 in i videon säger han något i stil med "Örkelljunga, som jag bor i,...". Så en koppling verkar det finnas.
https://dumpen.se/2023/07/23/partygaddan-napp-262-helsingborg/

Då jag inte har facebook kan jag inte se bilden där så huruvida det är samma JL vågar jag inte uttala mig om.
Citera
2023-07-24, 01:58
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hur har det gått för den värsta sorten, t.ex. peddodåren som ville våldta spädbarn till döds och den andra som ville våldta någons småbarn? De försvinner bland alla gäddor som söker 14-åringar.
Osäker på hur det gått för dem men det gjordes en lista på de farligaste gäddorna.

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2023-07-24, 02:04
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Osäker på hur det gått för dem men det gjordes en lista på de farligaste gäddorna.

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Tack
Citera
2023-07-24, 04:40
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Skåne, Norrland och typ landsbygden i västra Sverige kring Dalarna-Värmland-Västergötland-Halland och neråt känns väldigt överrepresenterad. Men white-trash känns som majoritet överlag och de bor väl i de trakterna?

Du måste vara efterbliven.
Norrland är oerhört underrepresenterade på Dumpen.
Kolla landskapen Hälsingland + Härjedalen.
Där har totalt 1 (en) gädda ertappats och den var inflyttad.
Lika med övriga delar av Norrland.
Citera
2023-07-24, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Alltså, under vilken jävla sten har denna avart krupit fram från? Till att börja med så är han ju nåt så extremt jävla ful så inte ens hans mamma kan ju ha tyckt om honom. Detta är ju fulhet på en HELT ny nivå liksom!
Det skulle fan inte förvåna mig ett dugg om han faktiskt besitter en dase på 22 slaka cm, det är liksom ödets ironi, det är alltid så universum fungerar. Att ingen kvinna någonsin kommer att glädjas åt den praktpjäsen med tanke på hans abnormt oestetiska anlete! Men jaja, han bjöd iallafall på en extra lång och eländig video där han förvärvar sig ett ännu mer tragiskt liv än han redan hade. Hatten av för det!

Kanske kan han sälja kebabsås. https://imgur.com/a/ASEXwt0

Hehe underbar satir. Bra där.
Citera
2023-07-24, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Organistgäddans Wikipedia-sida står kvar helt intakt.
Hade nästan varit festligt om man skrev en artikel om dumpen-händelsen i hans biografi.

261 bor i Arvika med 14000 inv.
Nyheten borde ha spridits på ganska bra.

Men han i Mora… att han har en fru som stannar kvar, får nytt jobb och vinner 400k tycker jag inte låter som ett straff.

Soc borde kontaktas. Eftersom mamman stannar kvar och har barn med honom. Nu vet jag iofs inte hur gamla de är, men deras bekantskap eller hela Mora borde informeras. Det skulle nog räcka.

Kan ju vara så att sambon till han i Mora tycker han har fått sitt straff eller så är det ekonomiskt.

Om hon stannar så har hon väl skäl till det och mannen kanske har sökt vård !

Kärlek kan överbrygga mycket.
Citera
2023-07-24, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Haha, detta lilla mongot hade jag nästan glömt att jag hade i gömmorna 😀 jag gillar hans alldeles särskilt idiotiska uppsyn just här https://imgur.com/a/0z8MJ43, typiskt varselmongo!

Underbart med mongogäddsn.
Citera
2023-07-24, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Han lär ju inte ha fått varseljackan på en arbetsplats (då han antagligen är för dum för att kunna arbeta), utan köpt den på Jula för 100kr. Inte direkt Fristads-kvalitet för 5000...

Han hade jobb när dumpen tog honom.
Citera
2023-07-24, 05:51
Medlem
Nu kommer jag få en del hat men jag tycker synd om #262. Han har varken skickat någon bild eller uttryckt att han vill ha sex med 14 åringen. Han har skrivit att han blivit lite sugen, men ändå hållt det städat. Och sen träffat 14-åringen när han var berusad (inte hans initiativ) och när man är berusad gör man dåliga val. Tycker bara det känns som att man gått för långt där. Han är ingen pedofil. Tror inte ens han skulle ligga med 14-åringen om han fick chansen.
Citera
2023-07-24, 05:55
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Nu kommer jag få en del hat men jag tycker synd om #262. Han har varken skickat någon bild eller uttryckt att han vill ha sex med 14 åringen. Han har skrivit att han blivit lite sugen, men ändå hållt det städat. Och sen träffat 14-åringen när han var berusad (inte hans initiativ) och när man är berusad gör man dåliga val. Tycker bara det känns som att man gått för långt där. Han är ingen pedofil. Tror inte ens han skulle ligga med 14-åringen om han fick chansen.
Hat och hat.

34 och ska supa ner en 14-åring. Jättesynd.
Hans baksmälla och se sig själv på dumpen däremot…

Hade du blivit glad om det var din dotter?
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Kan ju vara så att sambon till han i Mora tycker han har fått sitt straff eller så är det ekonomiskt.

Om hon stannar så har hon väl skäl till det och mannen kanske har sökt vård !

Kärlek kan överbrygga mycket.
Man vill ju veta.

Flera fruar har stannat kvar hos gäddan. Även försvarat. Kaka söker maka.
Men fattar du hur frugan måste känna sig?
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-24 kl. 05:58.
Citera
2023-07-24, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare

Jodå nog fan hade han haft sex med en riktig 14 åring. Han tog chansen att få till en träff när han var berusad då mycket hämningar släpper då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in