2023-07-23, 22:56
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanzela
Ang denna gädda https://dumpen.se/2022/02/24/barnens-casanova-napp-igen/ . Vasaloppsgäddan från Mora. Så har jag bekanta i Mora som vet en del. Han har varit borta från byn under en tid sedan han blev uthängd men frun har visst tagit tillbaka peddot nu, jag åkte förbi orten och råkar veta vart dom bor (centralt) och ja mycket riktigt där satt han på gräsmattan och pillade på robotklippren. Frun stod i buskarna. Han har visst fått jobb igen nu också som vaktmästare på ortens sjukhus.

För övrigt så vann han även på postkodlotteiet när dom var i Mor i maj, han vågade dock inte visa sig på utdelningen så fru och barn var där och tog emot priset om ca 400.000:- och en bil. Det sändes på tv i slutet på maj tror jag.
Men snälla säg att du fabulerar eller skojar!
Hoppas barnen får varenda öre.
Gud vet vad både gäddan och frugan har gjort mot dem!

Se till att hela Mora känner till detta/dumpen.
Citera
2023-07-23, 23:01
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Nu är vi nog många som med skräckblandad förtjusning ser fram emot ditt kommande porträtt av senaste kebabsås-gäddan 261. Det ligger väl nära till hands att det blir någon tavla med inslag av pizza? 🍕🍼🤢

Alltså, under vilken jävla sten har denna avart krupit fram från? Till att börja med så är han ju nåt så extremt jävla ful så inte ens hans mamma kan ju ha tyckt om honom. Detta är ju fulhet på en HELT ny nivå liksom!
Det skulle fan inte förvåna mig ett dugg om han faktiskt besitter en dase på 22 slaka cm, det är liksom ödets ironi, det är alltid så universum fungerar. Att ingen kvinna någonsin kommer att glädjas åt den praktpjäsen med tanke på hans abnormt oestetiska anlete! Men jaja, han bjöd iallafall på en extra lång och eländig video där han förvärvar sig ett ännu mer tragiskt liv än han redan hade. Hatten av för det!

Kanske kan han sälja kebabsås. https://imgur.com/a/ASEXwt0
Citera
2023-07-23, 23:09
Medlem
ingabekymers avatar
Kebabmannen kan slå ihop sig med den senaste. Han kör med barväska.
Citera
2023-07-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Men snälla säg att du fabulerar eller skojar!
Hoppas barnen får varenda öre.
Gud vet vad både gäddan och frugan har gjort mot dem!

Se till att hela Mora känner till detta/dumpen.

Det e ju detta som många sagt flera gånger, det kommer nya gäddor och gamla glöms bort o kan börja leva som vanligt igen….
Till o med äckelgäddan 261 kan om några månader åka ner till lokala pizzerian för avnjuta en kebabpizza med extra sås
Citera
2023-07-23, 23:13
Medlem
ingabekymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Alltså, under vilken jävla sten har denna avart krupit fram från? Till att börja med så är han ju nåt så extremt jävla ful så inte ens hans mamma kan ju ha tyckt om honom. Detta är ju fulhet på en HELT ny nivå liksom!
Det skulle fan inte förvåna mig ett dugg om han faktiskt besitter en dase på 22 slaka cm, det är liksom ödets ironi, det är alltid så universum fungerar. Att ingen kvinna någonsin kommer att glädjas åt den praktpjäsen med tanke på hans abnormt oestetiska anlete! Men jaja, han bjöd iallafall på en extra lång och eländig video där han förvärvar sig ett ännu mer tragiskt liv än han redan hade. Hatten av för det!

Kanske kan han sälja kebabsås. https://imgur.com/a/ASEXwt0
Fast storleken är ju till för att kompensera för resten. Skulle kunna funka men eftersom hjärnan slutade utvecklas innan förlossningen så tänkte han att den skulle passa bättre i ett barn än en vuxen.
Citera
2023-07-23, 23:15
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel

Är fulhet det nya fulsnygg?
Citera
2023-07-23, 23:23
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Sant.
Blandade ihop det.
Många gäddor från skånska orter med suffixet -borg...

Skåne, Norrland och typ landsbygden i västra Sverige kring Dalarna-Värmland-Västergötland-Halland och neråt känns väldigt överrepresenterad. Men white-trash känns som majoritet överlag och de bor väl i de trakterna?
Citera
2023-07-23, 23:31
Medlem
Conjurings avatar
Organistgäddans Wikipedia-sida står kvar helt intakt.
Hade nästan varit festligt om man skrev en artikel om dumpen-händelsen i hans biografi.
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Det e ju detta som många sagt flera gånger, det kommer nya gäddor och gamla glöms bort o kan börja leva som vanligt igen….
Till o med äckelgäddan 261 kan om några månader åka ner till lokala pizzerian för avnjuta en kebabpizza med extra sås
261 bor i Arvika med 14000 inv.
Nyheten borde ha spridits på ganska bra.

Men han i Mora… att han har en fru som stannar kvar, får nytt jobb och vinner 400k tycker jag inte låter som ett straff.

Soc borde kontaktas. Eftersom mamman stannar kvar och har barn med honom. Nu vet jag iofs inte hur gamla de är, men deras bekantskap eller hela Mora borde informeras. Det skulle nog räcka.
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-23 kl. 23:36.
Citera
2023-07-23, 23:58
Medlem
https://dumpen.se/2023/07/23/partygaddan-napp-262-helsingborg/

Någon som vet identitet på detta fanskap?
Citera
2023-07-24, 00:11
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanzela
Ang denna gädda https://dumpen.se/2022/02/24/barnens-casanova-napp-igen/ . Vasaloppsgäddan från Mora. Så har jag bekanta i Mora som vet en del. Han har varit borta från byn under en tid sedan han blev uthängd men frun har visst tagit tillbaka peddot nu, jag åkte förbi orten och råkar veta vart dom bor (centralt) och ja mycket riktigt där satt han på gräsmattan och pillade på robotklippren. Frun stod i buskarna. Han har visst fått jobb igen nu också som vaktmästare på ortens sjukhus.

För övrigt så vann han även på postkodlotteiet när dom var i Mor i maj, han vågade dock inte visa sig på utdelningen så fru och barn var där och tog emot priset om ca 400.000:- och en bil. Det sändes på tv i slutet på maj tror jag.
Blanda inte ihop gäddorna nu bara. Det där är inte Vasaloppsgäddan. Det där är den forna självmordskandidaten RW som många trodde skulle hoppa utför ett stup. Han verkar dock ha fått kraft någonstans ifrån, möjligen från sina barn. Typiskt att en sån råtta går och vinner en bil och en massa pengar. Av alla människor!

Här har du Vasaloppsgäddan: https://dumpen.se/2023/02/07/vasaloppsgaddan-napp-190-orebro/
Citera
2023-07-24, 00:17
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Trippla mongoloidmarkörer på den gäddan. Gummistövlar, mysbyxor och varseljacka. Det blir inte mer stereotypt gäddigt än så där

Haha, detta lilla mongot hade jag nästan glömt att jag hade i gömmorna 😀 jag gillar hans alldeles särskilt idiotiska uppsyn just här https://imgur.com/a/0z8MJ43, typiskt varselmongo!
Citera
2023-07-24, 00:18
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Mamman till tjejen har postat inlägg på dotterns Facebook och taggat både dottern och gäddan. Och båda barnen har svarat på inlägget och använt ordet "Mamma".

Nöjd?

Citat:
Ursprungligen postat av W3HuntUD0wn
Misstänker också att de är syskon, han verkar ju ha flyttat runt en del i landet, så har väl inte riktigt någon fast punkt.

Han finns även med på Lexbase.
Som jag förstår det har ni bekräftat att JL i Örkelljunga som finns på Ratsit och på Facebook med sina initialer JTL bor med sin syster. Dock säger väl detta ingenting om kopplingen mellan Dumpen-killen och han i Örkelljunga? Det enda som finns är en suddig profilbild på Facebook vars ansikte påminner om ansiktet på Partygäddans selfies. Dock är det inte helt vattentätt här ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in