2023-07-24, 00:21
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Haha, detta lilla mongot hade jag nästan glömt att jag hade i gömmorna 😀 jag gillar hans alldeles särskilt idiotiska uppsyn just här https://imgur.com/a/0z8MJ43, typiskt varselmongo!
Det där är en av mina absoluta favoriter i avdelningen för lyteskomik. Han ser så obetalbart djävulusiskt dum ut när han med överdriven förvåning lyser upp natten med reflexjacka, mysbyxor och gummistövlar. Don Juan hade varit röd av avund. Brukar återkomma till den pärlan mellan varven för att få mig ett gott skratt.
Citera
2023-07-24, 00:31
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det där är en av mina absoluta favoriter i avdelningen för lyteskomik. Han ser så obetalbart djävulusiskt dum ut när han med överdriven förvåning lyser upp natten med reflexjacka, mysbyxor och gummistövlar. Don Juan hade varit röd av avund. Brukar återkomma till den pärlan mellan varven för att få mig ett gott skratt.

Han lär ju inte ha fått varseljackan på en arbetsplats (då han antagligen är för dum för att kunna arbeta), utan köpt den på Jula för 100kr. Inte direkt Fristads-kvalitet för 5000...
Citera
2023-07-24, 00:51
Medlem
-DaRude-s avatar
Hur har det gått för den värsta sorten, t.ex. peddodåren som ville våldta spädbarn till döds och den andra som ville våldta någons småbarn? De försvinner bland alla gäddor som söker 14-åringar.
Citera
2023-07-24, 01:13
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Han lär ju inte ha fått varseljackan på en arbetsplats (då han antagligen är för dum för att kunna arbeta), utan köpt den på Jula för 100kr. Inte direkt Fristads-kvalitet för 5000...
Julas billigaste varseljacka kostar 599 kr vad jag kan se. Hans jacka är förmodligen rätt gammal också och inget som påminner om de jackor Jula säljer idag. Men som grädde på moset i det här fallet så är ju Lundbergs jacka minst en storlek för stor. Så han kommer alltså till en förmodad dejt med en för stor varseljacka från, vadå, tidigt 2000-tal? Skulle inte förvåna mig om det är arvegods, för precis som du säger är han för dum för att kunna sköta ett arbete som kräver varselkläder.

Notera också mössan som han dragit ner så långt det bara går utan att skymma synen. Och så står det VM på den.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-07-24 kl. 01:22.
Citera
2023-07-24, 01:16
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimzi
https://dumpen.se/2023/07/23/partygaddan-napp-262-helsingborg/

Någon som vet identitet på detta fanskap?
Rebus eller PM:a mig.

Men är det inte fascinerande att han hoppades på att hon skulle vara 19?
Citera
2023-07-24, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hur har det gått för den värsta sorten, t.ex. peddodåren som ville våldta spädbarn till döds och den andra som ville våldta någons småbarn? De försvinner bland alla gäddor som söker 14-åringar.
Appropå dårgäddorna. Den färska gäddan som lades upp nu i dagarna som skulle binda fast morsan och använda den 14-åriga tjejen till att avla fram pojkar som HON sedan skulle våldta 😲 Kan bli den första gädda som misshandlas ihjäl känner jag. Riktigt mörka fantasier som det bars på där
Citera
2023-07-24, 01:32
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-

Skulle också vilja veta det.

Som du säger så försvinner dem när 95% är gäddor som tror de ska möta 14åringar. Visst är alla pedofiler men jag tycker det är stor skillnad och skulle vilja ha någon uppföljning
Citera
2023-07-24, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Rebus eller PM:a mig.

Men är det inte fascinerande att han hoppades på att hon skulle vara 19?

Jag kan inte skriva privat tydligen?
Citera
2023-07-24, 01:38
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimzi
Jag kan inte skriva privat tydligen?
Du behöver skriva 50 inlägg.
Citera
2023-07-24, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Skulle också vilja veta det.

Som du säger så försvinner dem när 95% är gäddor som tror de ska möta 14åringar. Visst är alla pedofiler men jag tycker det är stor skillnad och skulle vilja ha någon uppföljning
Ja det är grader i helvetet. Men dessa män hamnar väl också oftare på polisens bord för bland annat grovt övergreppsmaterial o dyl. Jag kan tänka mig att en anledning till att Dumpen inte tydligt kan följa upp vissa är utredningar, rättegångar odyl.
Citera
2023-07-24, 01:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Appropå dårgäddorna. Den färska gäddan som lades upp nu i dagarna som skulle binda fast morsan och använda den 14-åriga tjejen till att avla fram pojkar som HON sedan skulle våldta 😲 Kan bli den första gädda som misshandlas ihjäl känner jag. Riktigt mörka fantasier som det bars på där

Sjukaste på ett bra tag. Göra med barn, våldta barnen, binda fast mamman så hon kan se, Fylla burkar med sperma för pizzafyllning. Det är sjuka och mörka fantasier men jag tycker att han verkar då feg vid konfrontation. Gissar att han har mängder av barnporrnografi på sin dator. Men mest stolt är han över sin kuk 22 cm. Var ett jävlas tjat om kuken som han menar på ingen klarar. Jisses vilket stolpskott. Hoppas det anmäls och han utreds. Men jag tycker att loggarna tyder på att han nog aldrig fått till det
Citera
2023-07-24, 01:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Ja det är grader i helvetet. Men dessa män hamnar väl också oftare på polisens bord för bland annat grovt övergreppsmaterial o dyl. Jag kan tänka mig att en anledning till att Dumpen inte tydligt kan följa upp vissa är utredningar, rättegångar odyl.

Hoppas du har rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in