2023-07-23, 20:53
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffestofil
Ok. Den enda infon jag fick var som sagt ett rykte med namnet och att han inte var från Helsingborg. Och i chatten skriver han ju Ängelholm där det inte finns någon i rätt ålder med det namnet.
Känns som ett rätt svajigt rykte tyvärr, inte minst eftersom det inte är mer exakt än så. Det finns väldigt många JL i landet. Din källa får helt enkelt vara mer exakt. Gatunamn? Födelsedatum?
Citera
2023-07-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
dumpen skiter i om gäddorna tar självmord, sara drar bara den "vi räddade ett barn från att bli våldtagen så att gäddan tog livet av sig var gäddans val inget vi påverkat."
Fast är det Så stor förlust att en gädda tar livet av sig?
Citera
2023-07-23, 20:57
Medlem
Ang denna gädda https://dumpen.se/2022/02/24/barnens-casanova-napp-igen/ . Vasaloppsgäddan från Mora. Så har jag bekanta i Mora som vet en del. Han har varit borta från byn under en tid sedan han blev uthängd men frun har visst tagit tillbaka peddot nu, jag åkte förbi orten och råkar veta vart dom bor (centralt) och ja mycket riktigt där satt han på gräsmattan och pillade på robotklippren. Frun stod i buskarna. Han har visst fått jobb igen nu också som vaktmästare på ortens sjukhus.

För övrigt så vann han även på postkodlotteiet när dom var i Mor i maj, han vågade dock inte visa sig på utdelningen så fru och barn var där och tog emot priset om ca 400.000:- och en bil. Det sändes på tv i slutet på maj tror jag.
Citera
2023-07-23, 21:12
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanzela
Ang denna gädda https://dumpen.se/2022/02/24/barnens-casanova-napp-igen/ . Vasaloppsgäddan från Mora. Så har jag bekanta i Mora som vet en del. Han har varit borta från byn under en tid sedan han blev uthängd men frun har visst tagit tillbaka peddot nu, jag åkte förbi orten och råkar veta vart dom bor (centralt) och ja mycket riktigt där satt han på gräsmattan och pillade på robotklippren. Frun stod i buskarna. Han har visst fått jobb igen nu också som vaktmästare på ortens sjukhus.

För övrigt så vann han även på postkodlotteiet när dom var i Mor i maj, han vågade dock inte visa sig på utdelningen så fru och barn var där och tog emot priset om ca 400.000:- och en bil. Det sändes på tv i slutet på maj tror jag.

Har frugan tagit tillbaka han? Va det inte han som skicka bilden på minderåriga?
Undra om det kändes konstigt för programledaren när dem glatt ropade ut hans namn och gav grisen en bil också..
Citera
2023-07-23, 21:14
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:

Ja det finns fan ingen rättvisa.
Citera
2023-07-23, 21:17
Bannlyst
Citat:

Satt inte han i styrelsen för ett åkeri? Eller var han ägare rent av?

Hur gick det med den biten?
Citera
2023-07-23, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
dumpen skiter i om gäddorna tar självmord, sara drar bara den "vi räddade ett barn från att bli våldtagen så att gäddan tog livet av sig var gäddans val inget vi påverkat."

Och det med all rätt. Ingen som saknar ett pisspeddo.
Citera
2023-07-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Har frugan tagit tillbaka han? Va det inte han som skicka bilden på minderåriga?
Undra om det kändes konstigt för programledaren när dem glatt ropade ut hans namn och gav grisen en bil också..

Ja, fattar inte hur hon ens kan se han i ögonen? Jo det stämmer, det var han.

Haha ja, publiken buade när dom ropde hans namn, det klipptes dock bort i tv.
Citera
2023-07-23, 21:31
Medlem
W3HuntUD0wns avatar
En ledtråd till: Adressen till hans Facebook som innehåller initialerna till hans förnamn, mellannamn och efternamn + födelseår stämmer överens med JT i Örkelljunga.

Så vi är nog på rätt spår.
Citera
2023-07-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Ja det finns fan ingen rättvisa.

Du kan väl glädjas åt att frugan och barnen fick lite att hurra för. De lär ju haft det svårt.
Citera
2023-07-23, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2500HD
Satt inte han i styrelsen för ett åkeri? Eller var han ägare rent av?

Hur gick det med den biten?

Han var delägare i ett åkeri tillsammans med sin bror. Där fick brorsan lov att byta namn på företaget och leta nya kunder. Och ja han satt även i styrelsen för ett av de större åkeri företagen i Dalarna, han fick gå direkt då övriga i företaget fick reda på vad han höll på med
Citera
2023-07-23, 21:58
Bannlyst
Citat:
Han var delägare i ett åkeri tillsammans med sin bror. Där fick brorsan lov att byta namn på företaget och leta nya kunder. Och ja han satt även i styrelsen för ett av de större åkeri företagen i Dalarna, han fick gå direkt då övriga i företaget fick reda på vad han höll på med

Härligt att höra. Då är han åtminstone körd i transportbranschen då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in