2023-07-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoffestofil
Ett rykte säger att han inte är från Helsingborg och har samma förnamn som en författare som skrivit om snabba cash. Samma rykte säger att efternamnet är detsamma som en svensk sångerska som heter Zara.
Har tyvärr inte facebook, så där får ni själv leta.

Finns ingen med det namnet skrivet i varesej Ängelholm eller Helsingborg.
Citera
2023-07-23, 19:58
Medlem
Edit.

Tror jag hittade senaste gäddan på Facebook.

Har någon planet som omslagsbild?

Låst sitt konto så man ser exakt nada och ingenting. Han visste väl vad som komma skulle.
Citera
2023-07-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Må så vara, men han måste ändå markeras för att fatta vad som fan inte är okej att göra. Jag tycker inte du formulerade dig ursäktande för honom, men vill ändå påpeka att de här äcklen faktiskt inte så sällan lyckas hitta träffa och flickor med tex funktionshinder.

Det har du helt rätt i.
Dessutom så bryr sig nog inte tjejerna om hur de ser ut.
Det händer inte ofta men denna mannen skulle jag vilja ge en riktig dagsedel...så jävla sytlig.
Citera
2023-07-23, 20:02
Medlem
Raktinyllets avatar
#262 Hade nog ingen trevlig bakfylla. Tror ni han dyker upp på jobbet imorgon?
Citera
2023-07-23, 20:05
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
#262 Hade nog ingen trevlig bakfylla. Tror ni han dyker upp på jobbet imorgon?

Knappast.
Citera
2023-07-23, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Finns ingen med det namnet skrivet i varesej Ängelholm eller Helsingborg.
Nej, det var därför jag skrev att han inte var från Hbg. Jag sökte också Ängelholm, hittade bara en som är betydligt äldre. Typ 65....
Citera
2023-07-23, 20:08
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Nej, det var därför jag skrev att han inte var från Hbg. Jag sökte också Ängelholm, hittade bara en som är betydligt äldre. Typ 65....

Denna skabbgädda är betydligt yngre.
I Tråden nämns en man från Södertälje, men när jag genom rebusen söker så kommer det bara fram en person som är 39 bast, å så gammal är knappast denna gädda.
Tror Sara gissade rätt när hon estimerade det till 30-35 år.
Citera
2023-07-23, 20:12
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:

Det finns en med det namnet i Örkelljunga som ligger utanför Ängelholm. Han anger även i chattloggen att han kommer från "Ängelholm, ca", vilket jag tolkar som utanför Ängelholm. Åldern stämmer perfekt med vad som står i chattloggen.

Han bor med en kvinna med samma efternamn. Dock så står båda som ogifta på merinfo.
Citera
2023-07-23, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Trelleborg om du är läskunnig.
Helsingborg
Citera
2023-07-23, 20:15
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Helsingborg

Vänligen se mitt svar med inlägg nummer 8684.
Citera
2023-07-23, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Det finns en med det namnet i Örkelljunga som ligger utanför Ängelholm. Han anger även i chattloggen att han kommer från "Ängelholm, ca", vilket jag tolkar som utanför Ängelholm. Åldern stämmer perfekt med vad som står i chattloggen.

Han bor med en kvinna med samma efternamn. Dock så står båda som ogifta på merinfo.
Ok. Den enda infon jag fick var som sagt ett rykte med namnet och att han inte var från Helsingborg. Och i chatten skriver han ju Ängelholm där det inte finns någon i rätt ålder med det namnet.
Citera
2023-07-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Vem i helvete bryr sig om en av dessa pedofiler tar till repet?

Hur ska dom veta och kunna styra vem som har krökat innan och inte?

Truten.
Läs igen och fokusera på orden publicitet och risker. Försök sedan tänka hur dessa hör samman och vad för möjliga konsekvenser det kan leda till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in