2023-07-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
kyrkogäddan (napp 257) är borttagen från Ratsit, personen kan inte hittas.
Död?
Han finns inte heller på hitta.se, merinfo.se och birthday.se. På allabolag.se är hans personuppgifter skyddade.
Citera
2023-07-23, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Det löser nog sig självt med tiden. Ryktet kommer att gå.

Ge fan i att spamma anhöriga med sån här info. Det är inget de mår bra utav. De närmsta anhöriga och jobb brukar vanligtvis Dumpen själva informera.

Nej jag skulle givetvis aldrig kontakta eller skriva till nån gäddas anhöriga eller vänner.
Citera
2023-07-23, 19:14
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temperaturchock
Han finns inte heller på hitta.se, merinfo.se och birthday.se. På allabolag.se är hans personuppgifter skyddade.
På mrkoll är han kvar. Står så här. "Gäddan är extremt eftersökt i den här tjänsten. Under den här månaden, fram till igår, har vi visat information om honom 2188 gånger."
Citera
2023-07-23, 19:14
Medlem
Nya gädda, partygäddan.
https://dumpen.se/2023/07/23/partygaddan-napp-262-helsingborg/

Man kan verkligen se hur varje steg de 30 första sekunderna förändrar honom från full, glad och lite obrydd i kombination med någon slags förnekelse till att glädjen och obryddheten försvinner och poletten trillar ner där runt 30 sekunder där han vänder om.

Bakfyllan på detta måste ju vara otroligt trevlig. Jag kan tänka mig att han åkte hem och drack upp resterande i sin ensamhet och tänkte över livets vara eller icke vara. Här kan jag dock tycka att det är väldigt oansvarigt att konfrontera någon med alkohol i kroppen: dels ökar risken för våld mot Sara och Patrick och dels ökar risken avsevärt för spontant självmord och ett självmord direkt efter en konfrontation är inte bra publicitet för Dumpen.
Citera
2023-07-23, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Nya gädda, partygäddan.

Man kan verkligen se hur varje steg de 30 första sekunderna förändrar honom från full, glad och lite obrydd i kombination med någon slags förnekelse till att glädjen och obryddheten försvinner och poletten trillar ner där runt 30 sekunder där han vänder om.

Bakfyllan på detta måste ju vara otroligt trevlig. Jag kan tänka mig att han åkte hem och drack upp resterande i sin ensamhet och tänkte över livets vara eller icke vara. Här kan jag dock tycka att det är väldigt oansvarigt att konfrontera någon med alkohol i kroppen: dels ökar risken för våld mot Sara och Patrick och dels ökar risken avsevärt för spontant självmord och ett självmord direkt efter en konfrontation är inte bra publicitet för Dumpen.

Vem i helvete bryr sig om en av dessa pedofiler tar till repet?

Hur ska dom veta och kunna styra vem som har krökat innan och inte?

Truten.
Citera
2023-07-23, 19:46
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Senaste gäddan ”partygäddan” namn. Och vart? Känner igen fanskapet ? Södertälje??

Trelleborg om du är läskunnig.
Citera
2023-07-23, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987

Rebus på partygäddan?
Ett rykte säger att han inte är från Helsingborg och har samma förnamn som en författare som skrivit om snabba cash. Samma rykte säger att efternamnet är detsamma som en svensk sångerska som heter Zara.
Har tyvärr inte facebook, så där får ni själv leta.
Citera
2023-07-23, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Helsingborg...om du menar var han fångades?
Citera
2023-07-23, 19:52
Medlem
262 är Helsingborg
Citera
2023-07-23, 19:52
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Helsingborg ser det ut som, men han kanske är från Trelleborg?
Citera
2023-07-23, 19:54
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Helsingborg ser det ut som, men han kanske är från Trelleborg?

Sant.
Blandade ihop det.
Många gäddor från skånska orter med suffixet -borg...
Citera
2023-07-23, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Vem i helvete bryr sig om en av dessa pedofiler tar till repet?

Hur ska dom veta och kunna styra vem som har krökat innan och inte?

Truten.

Säger detsamma. Om något, är det väl en anledning till att köpa något extra gott på Fredagen och fira med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in