2023-07-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Varför är det konstigt? Han bryter ju normen. Klart som fan det är mer tragiskt när en svensk kille dör än en babbe. Det hör dessutom till mänsklighetens natur att försvara det som är mest likt oss själva. Finns forskning på det.

Förmodligen har han blivit tvingad att utföra saker av babbar p.g.a. grupptryck. Lätt hänt i en sån stad som Sveriges rövhål, Eskilstuna.
Herregud. Kapade engång ner ett träd och rätt som det var föll två fågelungar ur sitt fågelbo och klarade inte sig. Blev såklart ledsen och tyckte synd. Även om jag inte är en fågel, obviously.... hur pantad får man vara? Lärde din mamma dig att endast blåögda och blonda är bra?

Hoppas pojken klarar sig.
Citera
2023-07-23, 14:11
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaceMan
Känner inte BO så med risk för att ha fel så måste jag säga att känslan att han inte skulle vara kriminellt belastad känns osannolikt då droger och kriminalitet i stort sett genomsyrar hela den familjen.
Hoppas att BO klarar sig oavsett

Du känner inte BO eller så, men vet att droger och kriminalitet genomsyrar familjen. På vilket sätt då menar du?
Citera
2023-07-23, 14:15
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaceMan
Känner inte BO så med risk för att ha fel så måste jag säga att känslan att han inte skulle vara kriminellt belastad känns osannolikt då droger och kriminalitet i stort sett genomsyrar hela den familjen.
Hoppas att BO klarar sig oavsett

Du kanske kan droppa namn på BO då du tycks ha koll på familjen i övrigt?
Citera
2023-07-23, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Du kanske kan droppa namn på BO då du tycks ha koll på familjen i övrigt?

Namnet har väl redan framgått i tråden flera gånger?
Citera
2023-07-23, 14:18
Medlem
Citat:
Dåså. Jag har en människosyn som värnar om mitt eget folk. Inte några som följer religoner där mord är godkänd vardagsmat, där kvinnor gruppvåldtas och där noll respekt och noll konsekvenstänk och korta känsloyttringar styr. Om det är rasism, ja då är jag rasist. Det märks att landet är på väg dit det är när folk som skriver här uppenbarligen inte märker att något är fel i landet, och vad det beror på.

On topic: Tror knappast vi kommer få veta mer förrän närstående eller någon med insyn kommer med mer information. Tyckte dock spåret med byggfirman var intressant. Den där Wer* Mänt*, söker man på henne så står det att hon är skriven i Eskilstuna på en site, men sedan är länken bruten. Ser att hon flyttat till Järfälla nyligen (mars månad) och bor tillsammans med sin far? Frågan är dock om Wera känner till BO, eller vice versa. Det är trots allt ett gäng år mellan dem.

En tämligen ung tös för att vara insyltad i dessa grova saker. Men ja, grupptryck och att få smaka på omskuren arab-pick verkar vara något småtjejer ägnar sig åt.
Verkar långsökt med den åldersskillnaden
Senast redigerad av Iwanttodie666 2023-07-23 kl. 14:23.
Citera
2023-07-23, 14:20
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Namnet har väl redan framgått i tråden flera gånger?

Ok, hur fasen har jag missat det då även om jag inte läst allt till 100%. Har sett flera namn men många gånger så har det dementerats av någon i inläggen efter.
Citera
2023-07-23, 14:38
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwanttodie666
Verkar långsökt med den åldersskillnaden

Kan ju å andra sidan vara pappan Ism* och BO’s pappa som har något ihop med tanke på att pappan också är en del i företaget. Att dottern får agera ombud är ju inte första eller sista gången i historien. Men ja, kanske långsökt.
Citera
2023-07-23, 14:43
Medlem
Citat:
Kan ju å andra sidan vara pappan Ism* och BO’s pappa som har något ihop med tanke på att pappan också är en del i företaget. Att dottern får agera ombud är ju inte första eller sista gången i historien. Men ja, kanske långsökt.

BOs pappa var högst delaktig i företaget, kan till och med vara den som startade det. Ism* satt på kapitalet. och de är väldigt nära varandra.
Citera
2023-07-23, 15:40
Medlem
Citat:
Vad menar du? Kan du utveckla lite?
Citera
2023-07-23, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
BO's FB. Finländare. Bor mycket såna i E-Tuna.
https://www.facebook.com/*mil.*uomonen
ersätt *=e, *=t
BO's storeberor förekommer på krimfup
https://www.krimfup.se/search/alexander-sebastian-tuomonen-thornes

Vad är det för typ ? Är han i gänguppgörelse ?
Citera
2023-07-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forstpoplats
BO's storeberor förekommer på krimfup
https://www.krimfup.se/search/alexander-sebastian-tuomonen-thornes

Vad är det för typ ? Är han i gänguppgörelse ?
Ingen aning. Vet inte vilka dom är
Citera
2023-07-23, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
Ingen aning. Vet inte vilka dom är

Det är inte hans bror det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto