Citat:
Ursprungligen postat av
Novus
Nä konstigt är det inte, åtminstone inte här. Killen är väl lika svensk som halva Fröslunda. Men förstår att det är bekvämt att försöka skylla sin racism på forskning istället för att reflektera själv över sin människosyn.
Tillbaka till ämnet. Vissa personer hade tydligen hämtats in till förhör, ingen misstänkt GM ännu?
Dåså. Jag har en människosyn som värnar om mitt eget folk. Inte några som följer religoner där mord är godkänd vardagsmat, där kvinnor gruppvåldtas och där noll respekt och noll konsekvenstänk och korta känsloyttringar styr. Om det är rasism, ja då är jag rasist. Det märks att landet är på väg dit det är när folk som skriver här uppenbarligen inte märker att något är fel i landet, och vad det beror på.
On topic: Tror knappast vi kommer få veta mer förrän närstående eller någon med insyn kommer med mer information. Tyckte dock spåret med byggfirman var intressant. Den där Wer* Mänt*, söker man på henne så står det att hon är skriven i Eskilstuna på en site, men sedan är länken bruten. Ser att hon flyttat till Järfälla nyligen (mars månad) och bor tillsammans med sin far? Frågan är dock om Wera känner till BO, eller vice versa. Det är trots allt ett gäng år mellan dem.
En tämligen ung tös för att vara insyltad i dessa grova saker. Men ja, grupptryck och att få smaka på omskuren arab-pick verkar vara något småtjejer ägnar sig åt.