2022-11-24, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Är den shakend, not stird?
Vilken procent har julMusten tro?

Kanske låter riktigt elak utan ens ha träffat karln, men han ser nästan ut att vara typen som blandar med T-röd! Men han kanske har råd att köpa fin lagrad must på Systemet för swisharna han tar emot.

Det skulle vara kul om någon som verkligen kände Håkan, kunde berätta varför han blev som han blev.
Senast redigerad av Skubzundstuds 2022-11-24 kl. 21:41.
Citera
2022-11-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Den var skitkonstig, kläd som en riktig luffare och stripigt, äckligt hår försöker han spela "globalist". Hans amerikanska "dialekt" är verkligen cringe 😬

Vad skulle bakgrunden symbolisera?

Behövs det upprepas hans hygien gång på gång?

Haha herregud, cringe hur då?
Håkan har bott i LA iallafall
Citera
2022-11-25, 09:41
Medlem
Tror att Håkan haft en hård natt, jäklar vad han fyllespammar twitter nu på morgonen.
Citera
2022-11-25, 10:28
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebben11

På Skid Row eller?
Citera
2022-11-25, 12:31
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Tror att Håkan haft en hård natt, jäklar vad han fyllespammar twitter nu på morgonen.

Citat:

Jag tror inte på vad den mannen säger.
LA är säkert Landskrona, det hade jag trott på.
Citera
2022-11-25, 16:12
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Eftersom hygienen är ett återkommande inslag så blir det väl så. Bristande hygien förknippar iallafall jag med bristande karaktär och brist på respekt både mot sig själv och andra. Det tror jag de flesta gör, medvetet eller omedvetet.

Dialekten är cringe då är så uppenbart amerikaniserad, på samma sätt som andra amerikasvenskar är cringe, tex Dolph Lundgren. I Håkans fall får ju varenda ansiktsmuskel arbeta för att få till de släpande amerikanska vokalerna, det är töntigt och låter fruktansvärt tillgjort. Det är, precis som du säger, oftast ett sätt att signalera att man haft någon mer eller mindre stark koppling till Usa. Att Håkan säger sig ha bott i LA har för i övrigt samma trovärdighet som att han dykt på Estonia.
Citera
2022-11-25, 17:10
Medlem
Citat:
Eftersom hygienen är ett återkommande inslag så blir det väl så. Bristande hygien förknippar iallafall jag med bristande karaktär och brist på respekt både mot sig själv och andra. Det tror jag de flesta gör, medvetet eller omedvetet.

Dialekten är cringe då är så uppenbart amerikaniserad, på samma sätt som andra amerikasvenskar är cringe, tex Dolph Lundgren. I Håkans fall får ju varenda ansiktsmuskel arbeta för att få till de släpande amerikanska vokalerna, det är töntigt och låter fruktansvärt tillgjort. Det är, precis som du säger, oftast ett sätt att signalera att man haft någon mer eller mindre stark koppling till Usa. Att Håkan säger sig ha bott i LA har för i övrigt samma trovärdighet som att han dykt på Estonia.

Kör man samma kläder veckovis och skryter om att man inte tvättar sig.
Så är det väl ett adekvat ämne.

Hela han är cringe.
Senast redigerad av Ritva2 2022-11-25 kl. 17:11. Anledning: Stavfel
Citera
2022-11-25, 17:14
Medlem
Den fd Vice Korpralen är så otroligt bitter i sin senaste nyhetssändning.
Är sur på dem i sekten som kritiserat honom.
Dem har väl rätt iaf om det.

Han är även bitter att han inte får nån lön idag.
Han kan väl jobba e söka försörjnings stöd ist för att tigga.
Då han saknar tillgångar
Han väl ett perfekt upplägg för det när andra äger hans grejer officellt för att slippa fogden.

Så loser han är Vice Korpralen.😂
Senast redigerad av Ritva2 2022-11-25 kl. 17:37. Anledning: Stavfel
Citera
2022-11-25, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2

Samtidigt som han bedyrar att han minsann inte gnäller på sina "kollegor! Från barn och fulla får man höra sanningen. Inte helt nykter i det inslaget dock.
Citera
2022-11-25, 17:37
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2

Det blev uppenbarligen också mer än en enhet till frukosten idag. Är det fredag så är det! 🍺
Citera
2022-11-25, 18:41
Medlem
Citat:

Vad du babblar haha. Lmao han har bott i usa no shit. Jag känner han
Citera
2022-11-25, 19:06
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Vad du babblar haha. Lmao han har bott i usa no shit. Jag känner han

Fantastiskt! Då kanske du kan bringa klarhet i de frågor som har lämnats obesvarade i den här tråden? Det har blivit några men här är ett axplock:
Vad har Håkan för dykarbakgrund?
Vem var försvarsminister när Håkan avpolleterades från FM?
Finns bevisning att han dykt på U-137?
Finns bevisning att han dykt på Estonia?
Vad var Håkans roll på KSI?

Övriga kan fylla på frågelistan vid behov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in