Vad vet vi? 16 åring som träffade kompisar över en cigg. Flera gärningsmän. Skott mot huvud och bröst. Kompis sprang undan och klarade sig.
Vilka vill ha ihjäl en 16 åring och varför?
Även fast han har minst sagt märkliga släktingar så tror jag inte att han blir skjuten för det. Dåligt umgänge? Gängkriminalitet?
Senast redigerad av sporrongi 2023-07-31 kl. 17:11.
Vad vet vi? 16 åring som träffade kompisar över en cigg. Flera gärningsmän. Skott mot huvud och bröst. Kompis sprang undan och klarade sig. Dödlig utgång enligt tråden, obekräftade uppgifter.
Vilka vill ha ihjäl en 16 åring och varför?
Även fast han har minst sagt märkliga släktingar så tror jag inte att han blir skjuten för det. Dåligt umgänge? Gängkriminalitet?
Vila i frid.
Låter lite som att Polisen borde ta hans kompisars mobiler och andra enheter, verkar som att någon av dom har sålt ut pojken.
Förlåt för tidigare inlägg som visade sig fel.
Går tydligen inte ens att lita på förstahandsuppgifter vilket iofs är positivt i detta fall då det betyder att E lever och beslutet att stänga av ändrades.
Hoppas det betyder att han är på bättringsvägen
Kan inte tolka det på annat sätt
Förlåt för tidigare inlägg som visade sig fel.
Går tydligen inte ens att lita på förstahandsuppgifter vilket iofs är positivt i detta fall då det betyder att E lever och beslutet att stänga av ändrades.
Hoppas det betyder att han är på bättringsvägen
Kan inte tolka det på annat sätt
Skönt ändå att höra 🙏🏻
Jag har anmält mitt inlägg - kanske du kan göra detsamma så den uppgiften tas bort?
Ja oerhört. Jag vet att det är klyscha i dessa sammanhangen och nåt som alltid sägs, men han är verkligen världens goaste grabb. Absolut, han hade delvis ett kasst umgänge och drogs in i en del skit men han hjärta är av guld och detta skulle inte ha hänt.
Ja oerhört. Jag vet att det är klyscha i dessa sammanhangen och nåt som alltid sägs, men han är verkligen världens goaste grabb. Absolut, han hade delvis ett kasst umgänge och drogs in i en del skit men han hjärta är av guld och detta skulle inte ha hänt.
Beror nog på vilken sida man står på. Klart att vänner och familj tycker att vissa är världens snällaste men sen kanske andra som blir utsatta för dem hatar dem som ohyra. Båda sakerna kan ju stämma