Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Var och en gör sina egna kalkyler om vart vi är på väg. Du har fått mina sedan tidigare = BTC kommer att bli ny världsvaluta och dess värde kommer att vara högt.
Det är för övrigt inget som BlackRock/Vanguard skulle förlora pengar på direkt.
Den enda säkerhet jag har är att jag kommer att tjäna pengar på Bitcoinkraschen igen.
Jag sålde mina sista Bitcoins 2021 med ett genomsnittspris på $58k.
När den toppar på $69k ställer jag in min robot på att sälja när priset bryter stödet på $60k.
Jag slutförde den korta positionen först när den nådde $17k i slutet av förra året.
Jag tog all min vinst och köpte Monero med ett genomsnittspris på $146.
Det är redan på $166, jag tror att när Bitcoins nästa tjurcykel startar kommer Monero att gå till $400-$500 igen.
Jag tänker avsluta min vinsthandel när jag ser BlackRock sälja sina Bitcoin ETF-positioner som kommer att godkännas.
Det kommer att bli lättare att övervaka BlackRocks rörelser när de centrerar Bitcoins pris på Wall Street och min mäklare skickar mig varje spelares positioner dagligen.
När jag ser att de redan bygger korta positioner i Bitcoin, kommer jag att veta att slutet av Bitcoins tjurcykel är nära.
Jag är van vid att övervaka deras rörelser på aktiemarknaden och ETF:er.
Om du frågar mig artigt kan jag komma över och meddela dig när BlackRock byter sida.
Annars blir jag tyst och kommer bara för att säga: Jag fattade rätt!