2023-07-06, 15:48
Medlem
Addhocs avatar
Hej och hå, första fyra avsnitten för Gift vid första ögonkastet USA 2023 är här! Som vanligt finns det ett par galenpannor som är med.
Kommer bli åka av😄😄
Citera
2023-07-21, 14:39
Medlem
Fubarishs avatar
Herregud. Alyssa kan inte ha det lätt i livet med det beteendet. Värsta frun någonsin jag har sett i någon säsong. Stackars Chris.
Citera
2023-07-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fubarish
Herregud. Alyssa kan inte ha det lätt i livet med det beteendet. Värsta frun någonsin jag har sett i någon säsong. Stackars Chris.
Ja, hon är fruktansvärd. "I´m a good person" och fram med krokodiltårarna!
Citera
2023-07-21, 19:47
Medlem
Fubarishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelgeiser
Ja, hon är fruktansvärd. "I´m a good person" och fram med krokodiltårarna!

Narcissism i sitt esse.
Citera
2023-07-22, 00:20
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fubarish

Ja det är fullständigt obegripligt och orimligt att bete sig som hon gör. Hur kan det inte ha framgått under utvärderingarna att hon är från vettet?
Jag förstår att man inte visar sin fula sida men det bara måste ju gå att få reda på om nån är så här!?
Stackars kille
Citera
2023-07-24, 12:22
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Ja det är fullständigt obegripligt och orimligt att bete sig som hon gör. Hur kan det inte ha framgått under utvärderingarna att hon är från vettet?
Jag förstår att man inte visar sin fula sida men det bara måste ju gå att få reda på om nån är så här!?
Stackars kille

Om man ständigt måste upprepa att man är en jävligt bra och snäll person då är man förmodligen inte det.

De brukar köra på 1-2 säkra kort och resterande 2-3 par är med för att skapa drama och intriger för underhållningens skull. Detta året verkar de dock ha misslyckats totalt med matchningarna.
Tror inte något av paren kommer att vara gifta eller dejta ett halvår efter programmets slut.

Värre är det med den australiensiska versionen. Har sett massa klipp från deras show genom åren och de väljer medvetet personer med grandios självbild, intrigmakare osv för att skapa drama, otrohet mellan paren och drinkar som flyger till höger och vänster under parmiddagarna.
Citera
2023-07-25, 10:31
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Om man ständigt måste upprepa att man är en jävligt bra och snäll person då är man förmodligen inte det.

De brukar köra på 1-2 säkra kort och resterande 2-3 par är med för att skapa drama och intriger för underhållningens skull. Detta året verkar de dock ha misslyckats totalt med matchningarna.
Tror inte något av paren kommer att vara gifta eller dejta ett halvår efter programmets slut.

Värre är det med den australiensiska versionen. Har sett massa klipp från deras show genom åren och de väljer medvetet personer med grandios självbild, intrigmakare osv för att skapa drama, otrohet mellan paren och drinkar som flyger till höger och vänster under parmiddagarna.

Förfärligt om det är så att produktionen medvetet utsätter en människa för att gifta sig med en person de vet är från vettet.

Ja vår svenska version ligger verkligen i lä där paren över huvud taget inte bor tillsammans eller är på gemensam smekmånad.
Citera
2023-07-26, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hej och hå, första fyra avsnitten för Gift vid första ögonkastet USA 2023 är här! Som vanligt finns det ett par galenpannor som är med.
Kommer bli åka av😄😄
Prisa gud detta måste jsg se
Citera
2023-08-14, 23:21
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenstaTegelstenar
Prisa gud detta måste jsg se

Hur har det gått? Kollat ikapp alla utlagda avsnitt?

En galning försvann ju snabbt och de som är kvar är väl inte full blown galningar precis men nog finns det ett par, tre knepiga karaktärer minst sagt. Det var för övrigt jävligt sorgligt för den stackaren som fick gifta sig med psykot Alyssa.

Elajuwon (eller hur namnet nu stavas) är knepig. Omogen och rabblar saker utan att höra hur de låter. Som om han har företrädesrätt till hur en fru ska vara och nästan så att han tycker han är hennes ”master”, typ herre i huset och hon ska uppfylla hans kommandon. Han är sjukt omogen men tror själv att han har mer koll än henne. Hon å andra sidan är rätt så undergiven och i mina ögon alldeles för tillåtande. Tror till slut att de bryter med varandra ändå.

Fröken ”too much to handle”, minns inte hennes namn men hon är gift med Mark The Shark. Hon har sjukt svårt att inte gå över gränsen och bli oförskämd. Det är synd för i grunden är hon en av de bättre fruarna som varit med tycker jag. Hon har rätt sunda tankar och reflekterar moget när hon inte ballar ur och blir för hård, vilket sker när hon blir irriterad. Och ja, Mark blir naturligtvis avtänd när hon går på sådär. Han blir nog avtänd även när hon är glad och skojig för hon är lite för mycket. Vrålskrattar mer som en rolig kompis och han tycker hon är lite för psyko gissar jag. Eller i alla fall attraheras han inte av hennes ”all in 100%” i sina uttryck. Tror inte att de kommer att hålla ihop efter beslutsdagen.

Jasmina (fröken known it all) påpekar brister hos sin man Michael, trots att det egentligen är hennes egna brister. Hon är anklagande och aggressiv men utan att höja rösten. Obehaglig besserwisser. Nånstans tror jag ändå att de kan klara av det innan detta är slut.

Sist har vi fröken Asien som vill att hennes man ska skaffa sig ett jobb. Hon är trist rakt av tycker jag. Gillar honom mycket bättre men som par är de inte så intressanta att följa. Tror att de kan komma att säga ja på beslutsdagen.
Citera
2023-08-27, 21:15
Medlem
Jag tror alla kommer skilja sig. Och att Mark the Sharks ögonvitor måste vara russin-torra för det var då helvete vad han har stirrig blick.
Citera
2023-08-28, 14:01
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Jag tror alla kommer skilja sig. Och att Mark the Sharks ögonvitor måste vara russin-torra för det var då helvete vad han har stirrig blick.

Hahaha ja fan vad han har uppspärrade ögon hela tiden
Kanske har du rätt, ju fler avsnitt man får se desto mer lutar det åt att det går käpprätt åt skogen för alla par.
Citera
2023-08-28, 23:28
Medlem
Klickiss avatar
Tråkigaste säsongen hittills, finns inget som är bra matchat. Gäsp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in