Citat:
Ursprungligen postat av
TenstaTegelstenar
Prisa gud detta måste jsg se
Hur har det gått? Kollat ikapp alla utlagda avsnitt?
En galning försvann ju snabbt och de som är kvar är väl inte full blown galningar precis men nog finns det ett par, tre knepiga karaktärer minst sagt. Det var för övrigt jävligt sorgligt för den stackaren som fick gifta sig med psykot Alyssa.
Elajuwon (eller hur namnet nu stavas) är knepig. Omogen och rabblar saker utan att höra hur de låter. Som om han har företrädesrätt till hur en fru ska vara och nästan så att han tycker han är hennes ”master”, typ herre i huset och hon ska uppfylla hans kommandon. Han är sjukt omogen men tror själv att han har mer koll än henne. Hon å andra sidan är rätt så undergiven och i mina ögon alldeles för tillåtande. Tror till slut att de bryter med varandra ändå.
Fröken ”too much to handle”, minns inte hennes namn men hon är gift med Mark The Shark. Hon har sjukt svårt att inte gå över gränsen och bli oförskämd. Det är synd för i grunden är hon en av de bättre fruarna som varit med tycker jag. Hon har rätt sunda tankar och reflekterar moget när hon inte ballar ur och blir för hård, vilket sker när hon blir irriterad. Och ja, Mark blir naturligtvis avtänd när hon går på sådär. Han blir nog avtänd även när hon är glad och skojig för hon är lite för mycket. Vrålskrattar mer som en rolig kompis och han tycker hon är lite för psyko gissar jag. Eller i alla fall attraheras han inte av hennes ”all in 100%” i sina uttryck. Tror inte att de kommer att hålla ihop efter beslutsdagen.
Jasmina (fröken known it all) påpekar brister hos sin man Michael, trots att det egentligen är hennes egna brister. Hon är anklagande och aggressiv men utan att höja rösten. Obehaglig besserwisser. Nånstans tror jag ändå att de kan klara av det innan detta är slut.
Sist har vi fröken Asien som vill att hennes man ska skaffa sig ett jobb. Hon är trist rakt av tycker jag. Gillar honom mycket bättre men som par är de inte så intressanta att följa. Tror att de kan komma att säga ja på beslutsdagen.