Citat:
Ursprungligen postat av
Perhaps-Probably
Hur det känns om vad?
Eftersom du inte verkar förstå varför folk ifrågasätter dina inlägg du postade i början av den här tråden så ska jag försöka förklara vad jag eventuellt tror att folk menar, då det är det jag tänker och tycker om dina inlägg.
Nej, dina tusen inlägg är inte fel, det är den informationen du fått av experter. Men gång på gång när någon skrev att dom var oroliga, oroliga över hur smittan skulle sprida sig och om det skulle bli en pandemi och allt där till, så svarade du upprepande gånger på flera olika inlägg där du hänvisade till experter, prognoser, statistiker med mera och mer eller mindre med det sa är folk att sluta oroa sig, då du menade på att expertutlåtanden och statistiker är det man ska gå efter.
Och sen visade dig sig att 90% av användarna på Flashbacks oro vart verklighet och att dina upprepande inlägg (experter, statistiker) var helt fel.
Så antagligen är det de folk menar med att du hade "fel". Alltså att din bedömning att bara gå efter statistiker var fel och att du valde att lita blint på experterna och sedan försöka övertyga alla andra om att också gå efter experternas information.
Så ja, du gjorde fel när du sa att det inte är något att oroa sig för (baserat på expertis), kanske inte dina ord från början, men du valde att predika om det och försöka tillrättavisa folk utefter det du forskat dig fram till. Både du och experterna, samt statistiken hade så fel.
Sen kommer du ju garanterat komma med ett "skönt" argument till detta inlägg oxkså, som i alla andra trådar på Flashback 😂