2023-07-20, 21:04
Medlem
Kommer han fortsätta älta sin fd frus bortgång offentligt nu när han har en ny? Det vore enormt osmakligt. Det kanske inte är så roligt för den nya tjejen att ständigt höra på heller. Men, han har ju tjänat fina pengar på det än så länge.. men allt för att hålla sig relevant och cashen måste in.

Fy fan för såna som Ekvall.
Citera
2023-07-20, 21:42
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Kommer han fortsätta älta sin fd frus bortgång offentligt nu när han har en ny? Det vore enormt osmakligt. Det kanske inte är så roligt för den nya tjejen att ständigt höra på heller. Men, han har ju tjänat fina pengar på det än så länge.. men allt för att hålla sig relevant och cashen måste in.

Fy fan för såna som Ekvall.

Patrick ältar ju att hans numer döda fru Hannah hade velat att han skulle träffa en ny tjej.

Hannah hade velat det.

Sportjournalisten är så självömkande att man nästan skulle kunna tro att han har samma härkomst som Steffo Thörnqvist och Michael Bindefelt.
Citera
2023-07-20, 22:24
Medlem
Krickedixans avatar
Började tycka ok om Ekwall då han visade lite normala mänskliga sidor när hans fru dog.
Förstår att han vill gå vidare men kvinnan han träffat får mig att backa igen.

Hanna var normal och vacker.
Den nya är 20 år yngre och ser ut som tjejer på Östermalm ser ut. Inget vidare! En i mängden utan utstrålning.

Tyvärr Patrik! Du backade….
Citera
2023-07-21, 12:42
Medlem
Ekwall är ett svin.
När frun gick bort skulle han cash in på det.
Nu när han funnit en 20 år yngre tjej är frun glömd.

Lustiga är att en av mina polare berättade om hur Ekwall var en av ledarna för folk som vunnit biljetter till Champions League finalen i Cardiff för ett antal år sedan via spelsajt.

Frank Andersson hängde med gänget och var hur trevlig som helst.
Ekwall hälsade knappt utan satt vid drinkbord med massa unga brudar och raggade. Det när han var gift som sagt.

Ekwall är en falsk jävel.
Citera
2023-07-21, 13:08
Medlem
Bajslukts avatar
Två och ett halvt år efter att frugan dör i cancer, så hittar han alltså en ny kvinna. Han introducerar redan en ny tjej i ungarnas liv.

Jag har alltid fått narcissist-vibbar av Ekwall, och det här stärker den idén.

Man kan ju anta att dem inte träffades nu heller, så det lär ju ha hållit på i 6-12 månader redan.

Men vad kan man förvänta sig från en vuxen man med över 6000 bilder (på sig själv) på Instagram..
Senast redigerad av Bajslukt 2023-07-21 kl. 13:10.
Citera
2023-07-21, 13:58
Medlem
Den åldersskillnaden, om 10 år är hon 10 år yngre än vad Patrick är idag…
-det känns så rätt! det har vi hört och läst i tråden om Rickard O… visst kääääänns det
Citera
2023-07-21, 14:14
Medlem
Botkyrka-babes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Ekwall är ett svin.
När frun gick bort skulle han cash in på det.
Nu när han funnit en 20 år yngre tjej är frun glömd.

Lustiga är att en av mina polare berättade om hur Ekwall var en av ledarna för folk som vunnit biljetter till Champions League finalen i Cardiff för ett antal år sedan via spelsajt.

Frank Andersson hängde med gänget och var hur trevlig som helst.
Ekwall hälsade knappt utan satt vid drinkbord med massa unga brudar och raggade. Det när han var gift som sagt.

Ekwall är en falsk jävel.

Om det är sant så äcklar han mig rejält kan jag säga. Usch!
Jag har dålig koll på honom men såg nån dokumentär om han och hans fru osv, den var gripande och gav mig en väldigt bra bild av honom.
Citera
2023-07-21, 15:47
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Patrick fortsätter sin tradition att ha 20 år yngre flickvänner. Nu med 39-åriga Camilla Coene.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/69vWKO/patrick-ekwalls-nya-karlek-heter-camilla-coene

All bachelors are ekwall but some bachelors are more ekwall than others.
Citera
2023-07-21, 15:58
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Två och ett halvt år efter att frugan dör i cancer, så hittar han alltså en ny kvinna. Han introducerar redan en ny tjej i ungarnas liv.

Jag har alltid fått narcissist-vibbar av Ekwall, och det här stärker den idén.

Man kan ju anta att dem inte träffades nu heller, så det lär ju ha hållit på i 6-12 månader redan.

Men vad kan man förvänta sig från en vuxen man med över 6000 bilder (på sig själv) på Instagram..

Hon har funnits med länge hon introduceras snarare för svenska folket nu.
Citera
2023-07-21, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botkyrka-babe
Om det är sant så äcklar han mig rejält kan jag säga. Usch!
Jag har dålig koll på honom men såg nån dokumentär om han och hans fru osv, den var gripande och gav mig en väldigt bra bild av honom.

Tyvärr sann.
Min kollega och nära vän som var på resan.
Frank Andersson var däremot galet sympatisk.
En Ekwall gick enbart själv på spa och satt vid egna drinkbord med unga tjejer. Ytterst osympatiskt beteende.
Citera
2023-07-21, 17:40
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Började tycka ok om Ekwall då han visade lite normala mänskliga sidor när hans fru dog.
Förstår att han vill gå vidare men kvinnan han träffat får mig att backa igen.

Hanna var normal och vacker.
Den nya är 20 år yngre och ser ut som tjejer på Östermalm ser ut. Inget vidare! En i mängden utan utstrålning.

Tyvärr Patrik! Du backade….

Hon är förvisso bara 20 år yngre, men man får ju ändå imponeras av att hon till varje pris försöker framställa sig själv som 40 år yngre!

Nä, tror det hade varit bättre för Ekwall om han satsade på en riktigt 20-åring.
Citera
2023-07-21, 19:54
Medlem
Sluta snacka skit om Patrik..han är en underbar pappa till sin döttrar..helt klart.men nya kvinnan ser ut som Martin Melins kvinna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in