2023-07-20, 17:41
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Och allsvenskan har spelats utan VAR, ändå vill du ha det.

Logiskt är det inte så vad är din poäng ?

Dagens fotboll är mycket snabbare så att domarna får ett extra verktyg är bara bra. Konstigt att alla stora fotbollsnationer har VAR men inte Sverige. Klart Sverige räknas inte till de stora fotbollsnationerna.

Hybrid gräs är helt klart ett underlag som även de stora nationerna accepterar. Det är väl bara ett fåtal lag som spelar på plast i Europas toppligor om ens någon.
Citera
2023-07-20, 17:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sticklas187
Alltså, när vi är i Europa mosar vi lag Galatasaray, Salzburg osv. Borta dessutom..Vi krossade Rangers på ibrox. Ni spelar jämnt mot ett gäng rörmokare borta.

Vi vinner allsvenskan i år och är i CL gruppspel nästa 😉
5-1 är jämnt enligt dig?

Det är väl bara Qarabag som vunnit med större siffror ännu så länge.

Klart ni inte vinner någon allsvenska i år. Det handlar bara om att rädda europaplatser nu. Erat flyt är slut.
Citera
2023-07-20, 18:13
Medlem
snurresprettiss avatar
Kim Källström i C More nu i Gothia Cup, jag vet inte varför men jag har så fruktansvärt svårt för den människan.
Citera
2023-07-20, 18:18
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Kim Källström i C More nu i Gothia Cup, jag vet inte varför men jag har så fruktansvärt svårt för den människan.

Det ser verkligen inte ut som han spelat fotboll proffesionellt innan.
Citera
2023-07-20, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Är det bara för att Laddkingen berättat att Källström är snål?

Nä men jag tål han inte heller. Det är framförallt något med hans röst som retar mig.

R I P Laddkingen förresten. Nu har han dragit på sig en 6-månaders vistelse i Flashback-finkan.
Citera
2023-07-20, 18:37
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Det ser verkligen inte ut som han spelat fotboll proffesionellt innan.

Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Nä men jag tål han inte heller. Det är framförallt något med hans röst som retar mig.

R I P Laddkingen förresten. Nu har han dragit på sig en 6-månaders vistelse i Flashback-finkan.

Visst han kan väl inte rå för han mesiga tonårsröst men har fått för mig att han är ganska osympatisk och är en total värdelös kommentator.
Han var visserligen en rätt ok fotbollsspelare men mer än så är han verkligen inte.
Citera
2023-07-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Fotboll på plastunderlag är inte fotboll. Lika lite som pyroteknik har med fotboll att göra. Som du säkert vet så har fotboll spelats i minst 100 år utan varken plastgräs och pyro.
Ni brukar bli stadigt förnedrade på eran stadion också. Där vinnarkulturen sitter i väggarna.
Citera
2023-07-20, 18:52
Medlem
eternussermos avatar
Gustafsson långtidsskadad

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/9zLG69/hacken-stjarnan-simon-gustafson-borta-fran-spel-i-flera-veckor-efter-larskadan?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fb clid=IwAR2S40B-2pu-kftnfY1ogc6lXS9FjBwu8lgH5NDCIvof0iO7InF7fY3WW6U#Ec hobox=1689860763
Citera
2023-07-20, 18:59
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Han är ju en Häcken legend?

Ja Laddkingen gick hårt åt generalen i engelska tråden och fick fängelse för det haha
Citera
2023-07-20, 19:04
Medlem
Citat:
Några frågor.

Har jag tokhyllat Sana?

Är det dåligt att gå vidare med 5-1 i ett dubbelmöte i kvalet till CL?

Hur går det för er i erat europaspel?

Går ni för tredje raka förlusten på söndag?

Kommer ni ens lösa en Europaplats i år?

🤡

Romeo är väl snart tillbaka från sin skada och Sana ser skitbra ut centralt.
Det där låter som en hyllning för mig, Sana killen som nötte så mycket bänk i Malmö att hans rövavtryck mest troligen fortfarande är kvar på bänken på Eleda

Nej i det stora hela är det inte dåligt att gå vidare med 5-1 men seriöst motståndet tveksam division 2 klass ens och inte ens du kan vara nöjd med hur ni spelade dessa 2 matcher för ni var verkligen inte bra, och nästa omgång får ni klaksvik av alla fan inte bättre dom knappt. Du behöver inte oroa dig vi löser en europaplats frågan är om ni gör det, vi har ju sett uppenbara tecken på att ni inte orkar tätt matchande och nu med försäljningar och lille simon-babyn skadad naw pluttepojken har han fått plåster och glass Fattas väl bara att den andra gnälltvillingen ska gå sönder med eller Sadiq dra en baksida för det här matchandet är inte bra för honom.

Och nej vi går inte för tredje förlusten på raken på Söndag vi går för råttslakt, årets mest väntade torsk är avklarad och matchen mot Mjällby var en ordentlig jävla plump, men mer spelare är på gång tillbaka och AIK skrämmer verkligen inte, bara att hoppas spelarna vaknat och insett allvaret nu, det var förluster vi hade råd med då vi fortfarande bara är 2 pinnar bakom men en match mindre spelad än er och ni ska möta varann och vi kommer ha elfsborg på hemmaplan, så nej inte orolig alls vi har ett gyllene läge.
Citera
2023-07-20, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Gustafsson långtidsskadad

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/9zLG69/hacken-stjarnan-simon-gustafson-borta-fran-spel-i-flera-veckor-efter-larskadan?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fb clid=IwAR2S40B-2pu-kftnfY1ogc6lXS9FjBwu8lgH5NDCIvof0iO7InF7fY3WW6U#Ec hobox=1689860763

"Några veckor" är inte långtidsskadad i min bok.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han är ju en Häcken legend?

Ja Laddkingen gick hårt åt generalen i engelska tråden och fick fängelse för det haha
Bahahaha han ses som en tönt i Häcken-kretsar.

Ah ok. Just när han konverterat till Häcken. Synd.
Citera
2023-07-20, 19:06
Medlem
Naw lille plutt Simon har fått bristning i baksida lår, hur fan gick det till dom spaghettibenen finns det väl inga muskler i Och snart är det väl Sadiqs tur igen, tätt matchande kostar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in