2023-07-20, 08:00
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vi alla vill ha kvar AIK i allsvenskan, men se dom lida
Solna ska åka ur, åka ur med huvudet före.

De hör hemma i Superettan med sin brunkfotboll.
Citera
2023-07-20, 12:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Må de hata, blott de frukta.
Citera
2023-07-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Hur många år hade Benie Traore kvar på sitt kontrakt?

Dom säljer honom för 53 miljoner. Snubben är snabb, endast 20 år och har 12+2 på 14 matcher i år och laget som köper honom spelar i PL. Allt under 70 ses som ett rån. 85 millar känns mer rimligt.

Svenska lag måste lära sig att sätta ned foten.

Skillnaden för ett PL lag mellan 53-85 miljoner är marginell, kaffepengar.

Alltså tänk på att killen endast spelat som ordinarie en halv säsong i allsvenskan, dom har fått överbetalt enligt mig o det är ju bra jobbat av dom, finns stor chans det bara blir bänknötande i pl.
Citera
2023-07-20, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Nu måste jag verkligen ifrågasätta dina fotbollskunskaper och framförallt din syn. Hur kan du inte ha en bokad tid hos optikern om du anser att Sana är en bra fotbollsspelare?

Varför ifrågasätta nån som tokhyllar Malmö-rejects som Hammar och Sana och dessutom påstår att fjanttvillingarna är bättre än alla spelare som spelat i Malmö i modern tid, det säger väl allt om vilken hybris man har, vi får väl se hur det blir, vi har redan sett tecken på sliten trupp när dom haft tätt matchande bara den saken att man hade såna problem med Tns är ju skrämmande, hade tns kunnat avsluta så borde dom gjort minst 2-3 baljor på sin hemmaplan herregud vilka lägen dom brände.
Och lilla Simon blev skadad stackars pojke får hem o suga på mammas tutte jävla efterslängande gnällröv.
Citera
2023-07-20, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Varför ifrågasätta nån som tokhyllar Malmö-rejects som Hammar och Sana och dessutom påstår att fjanttvillingarna är bättre än alla spelare som spelat i Malmö i modern tid, det säger väl allt om vilken hybris man har, vi får väl se hur det blir, vi har redan sett tecken på sliten trupp när dom haft tätt matchande bara den saken att man hade såna problem med Tns är ju skrämmande, hade tns kunnat avsluta så borde dom gjort minst 2-3 baljor på sin hemmaplan herregud vilka lägen dom brände.
Och lilla Simon blev skadad stackars pojke får hem o suga på mammas tutte jävla efterslängande gnällröv.
Några frågor.

Har jag tokhyllat Sana?

Är det dåligt att gå vidare med 5-1 i ett dubbelmöte i kvalet till CL?

Hur går det för er i erat europaspel?

Går ni för tredje raka förlusten på söndag?

Kommer ni ens lösa en Europaplats i år?

🤡
Citera
2023-07-20, 15:46
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ni är alltså kränkta för att de visar er match på 5:an?

Hur är det med svenskan? Var står det att vi är kränkta för att de visar vår match? Jag är jättenöjd för jag har inte Discovery.
AIK är oftast gullegrisen i dessa sammanhang så Discovery hoppas att AIK ger MFF en knäpp på näsan.
Citera
2023-07-20, 15:49
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Det enda Stockholmslag som jag vill ha kvar till varje pris är gräsklubben AIK. De andra plastlagen bryr jag mig inte så mycket om.
Citera
2023-07-20, 17:04
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det enda Stockholmslag som jag vill ha kvar till varje pris är gräsklubben AIK. De andra plastlagen bryr jag mig inte så mycket om.

Bränner du dig när du glidtacklar eller orkar du bara inte vara en knulldocka längre ?
Citera
2023-07-20, 17:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Må de hata, blott de frukta.
I Djurgården fruktar man fjärdeplats och missat gruppspel i Europa.

I Solna fruktar man nedflyttning.
Citera
2023-07-20, 17:08
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Bränner du dig när du glidtacklar eller orkar du bara inte vara en knulldocka längre ?

Fotboll på plastunderlag är inte fotboll. Lika lite som pyroteknik har med fotboll att göra. Som du säkert vet så har fotboll spelats i minst 100 år utan varken plastgräs och pyro.
Citera
2023-07-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Några frågor.

Har jag tokhyllat Sana?

Är det dåligt att gå vidare med 5-1 i ett dubbelmöte i kvalet till CL?

Hur går det för er i erat europaspel?

Går ni för tredje raka förlusten på söndag?

Kommer ni ens lösa en Europaplats i år?

🤡

Alltså, när vi är i Europa mosar vi lag Galatasaray, Salzburg osv. Borta dessutom..Vi krossade Rangers på ibrox. Ni spelar jämnt mot ett gäng rörmokare borta.

Vi vinner allsvenskan i år och är i CL gruppspel nästa 😉
Citera
2023-07-20, 17:28
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Fotboll på plastunderlag är inte fotboll. Lika lite som pyroteknik har med fotboll att göra. Som du säkert vet så har fotboll spelats i minst 100 år utan varken plastgräs och pyro.

Och allsvenskan har spelats utan VAR, ändå vill du ha det.

Logiskt är det inte så vad är din poäng ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in