2023-07-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoJohann
Omg de där va de vidrigaste.😱
Hon baserar sin kärlek till honom på hur han känner för henne. Han är förälskad, han har ändrat sig, han har gjort si och så. Därför älskar jag han, typ. Hon älskar känslan av att vara beundrad, att någon viker sig för henne, tjänar henne, städar åt henne, att bli uppvaktad och ompysslad. Sen vem personen är verkar inte de minsta viktigt för henne.

Seröst skaffa en personlig assistent istället.. de verkar vara de hon vill ha..
Ja, hon ser ingen risk i hur han "gör om sig" för hennes skull heller...jösses... Det mer normala hade väl varit om hon kände att - Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli ihop med en kille som röker men med Gabbe spelar det ingen roll jag tycker om honom ändå som han är...
Citera
2023-07-20, 11:53
Jag är i chock hur hon skriver att hon har bråkat stort med sina pojkvänner knappt 3 månader in i relation. Wtf? Hur är det ens möjligt?? Det är så lååångt ifrån normalt att jag inte finner ord. Är man kär så har man kärleksglasögonen på sig finns inte en chans att man kan hitta något att börja fightas om 3 månader in i dejting med personen.
Citera
2023-07-20, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jag är i chock hur hon skriver att hon har bråkat stort med sina pojkvänner knappt 3 månader in i relation. Wtf? Hur är det ens möjligt?? Det är så lååångt ifrån normalt att jag inte finner ord. Är man kär så har man kärleksglasögonen på sig finns inte en chans att man kan hitta något att börja fightas om 3 månader in i dejting med personen.

Kanske för att normala människor fortfarande dejtar efter tre månader, men om man är som Linn och flyttar ihop och introducerar barn från andra förhållanden inom tre månader så bråkar man väl.. det är inte friskt
Citera
2023-07-20, 12:54
Medlem
Ironin i att Simme ska göra karriär på att ge kostrådgivning medan hans ettåring sitter och käkar pommes frites till lunch 😅
Citera
2023-07-20, 12:58
Medlem
Det är väldigt mycket bilder från Linn nu med den där A i bakgrunden 😅
Citera
2023-07-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Någon som vet om Linn fått någon socanmälan på sig genom åren? Tänker främst på exponeringen av barnen i sociala medier och nya pojkvänner som flyttar in och ut?

Jag har gjort en anmälan, anonymt men vet inte vad det blev av den. Jag skrev rätt allvarliga saker jag uppmärksammat som jag förutsatte att soc skulle ta på allvar.
Citera
2023-07-20, 13:28
Medlem
Ja då hänger hon med samma killar idag igen. Singelkillen kör runt Belle i vagnen.
Citera
2023-07-20, 13:37
Medlem
”Pre lunch”, pre betyder före, äter hon förlunch vid lunchtid, eller använder hon sig av ord hon inte förstår sig på?
Citera
2023-07-20, 13:48
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
På tal om Gabbe, jag kom över det här inlägget https://blogg.loppi.se/tiingelinn/20...imla-speciell/

Och hahahhahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahaha hahhahahahahahahahahhahhhahahahhahhahh om man tror att Linn har hybris…… så bekräftar detta det för alla som tvivlar
Det är ju även ett mönster det där, att vara nyförälskad över sommaren.

Jag läste nåt inlägg i hennes blogg där förhållandet med facit i hand var på väg att ta slut där hon skrev ”jag vet att många ser vårt förhållande som det perfekta förhållandet”. Åh kej …
Senast redigerad av jenjoh75 2023-07-20 kl. 13:55. Anledning: Autocorrect
Citera
2023-07-20, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Ja då hänger hon med samma killar idag igen. Singelkillen kör runt Belle i vagnen.

Han måste ju träna.
Och Linn behöver se hur bra han är med barn.
Citera
2023-07-20, 14:08
Medlem
Är det syrran som försöker sig på nån slags match-making så här tidigt efter Simon?
Citera
2023-07-20, 14:12
Medlem
Och vem är femte hjulet? En reserv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här