Flashback bygger pepparkakshus!
2023-07-11, 19:10
Medlem
Är det någon mer än jag som tycker Linn är lik Martina Big? Innan hon blev alltför mörk 😂
Citera
2023-07-11, 19:13
Medlem
Nu har hon lagt ut värsta texten på sin insta, där hon står med massor av blommor och rackars alla för deras förståelse och att hon vill bara va en bra mamma… ?
Citera
2023-07-11, 19:17
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Är det någon mer än jag som tycker Linn är lik Martina Big? Innan hon blev alltför mörk 😂
Jo! Nu när du säger det. I synnerhet på den bild hon nyss la ut.
Citera
2023-07-11, 19:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donken66
Nu har hon lagt ut värsta texten på sin insta, där hon står med massor av blommor och rackars alla för deras förståelse och att hon vill bara va en bra mamma… ?

Och att man inte avslutar en relation i första, andra och tredje taget. Det är ju precis det hon gör gång på gång och om hon nu inte vill ha spekulationer och liknande så lägg ner instagram då eller var mer ärlig.

En kommentar om att hon borde växa upp får givetvis mothugg av hennes efterblivna följare Som minsann tycker att Linn är bra mamma och hon har kämpat. De skyller givetvis allt på Simon som satsat på sin "karriär" och alltid varit borta medan stackars Linn fått tagit hand om allt själv. De kanske följer ett annat konto, för det är verkligen inte den bilden jag har. Nog för att han jobbat/pluggat och tränat men han har varit hemma mycket och Linn har smutskastat honom från typ dag ett. Hon vill helt klart fiska sympatier och att hon är offret här men avsaknaden av känslor är ett starkt tecken på att det är hon som gjort slut/agerat fel denna gång

Någonstans måste väl ändå dessa följare börja se monstret och hur hennes beteende kan eller kommer påverka barnen. I oktober kommer hon ha en ny som även denna gång är "mitt livskärlek" och veckan efter är det exakt samma bilder och tugg som det varit tre gånger nu. Kan någon i närheten snälla kontakta soc
Senast redigerad av cosmic_dancer 2023-07-11 kl. 19:38.
Citera
2023-07-11, 19:49
Medlem
geek12s avatar
Lolski en skrev i en kommentar typ ” hoppas du träffar en kille som inte alltid är borta för det gjorde nog mycket ” typ så

Vaddå alltid borta?! Simon är mer hemma än en normal kille med jobb är
Citera
2023-07-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Lolski en skrev i en kommentar typ ” hoppas du träffar en kille som inte alltid är borta för det gjorde nog mycket ” typ så

Vaddå alltid borta?! Simon är mer hemma än en normal kille med jobb är

Han va ju bara borta på helgerna och kvällarna, resten av tiden var han ju hemma, snacka om att kasta skiten på Simon där. Han skulle lika gärna kunna jobbat skift med dom tiderna.
Själv är jag ensam med mina barn flera dagar/veckor i sträck för har en sambo som jobbar borta och inte skulle det vara orsaken det skulle ta slut. Linn som bara är den som inte klarar av att vara ensam varken helt själv eller bara med barnen.
Citera
2023-07-11, 20:09
Medlem
Det skulle inte förvåna mig om L "flippar ur" nu och börjar ta igen sin tonårstid, hänga ute med kompisar, låta mamma vara barnvakt osv och hon kommer att skriva saker som "att om en pappa hade gjort så hade ingen sagt något" och "jag älskar faktiskt mina barn" "mammor måste också få ha kul" osv...
Jag tror att det kommer att bli jobbigt för henne att vara själv med tre barn och jag tror faktiskt att det blir lika jobbigt för henne när barnen är hos sina pappor. Hon kommer att ragga upp varenda potentiell kompis som kan tänka sig att va med henne..allt för att slippa vara ensam
Citera
2023-07-11, 20:09
Medlem
Alltså detta snyftande (framförallt från Linns följare och inte Linn själv) om att det är så hemskt att folk spekulerat…
Om nu Linn inte ville ha spekutlationer så hade det kanske varit smart att:

1. Inte radera typ alla bilder på Simon
2. Inte ta bort hans namn
3. Skriva att ”nu åker Simon till Norrland och jag blir själv några dagar”
4. Skriva ”Imorgon drar jag till Gotland för lite tid för mig själv.

Hon har själv skapat detta.
Citera
2023-07-11, 20:22
Medlem
Måste ändå säga att Linn denna gång verkar kunna vara vuxen i sin separation.
De har uppenbarligen firat midsommar tillsammans efter att de avslutat relationen.
Bor i samma hus, snackar inte skit om den andre, Simon verkar ha träffat åtminstone J nu sedan han kom hem från Norrland.

Känner ändå hopp om att detta inte ska bli total katastrof för barnen.
Och denna gång tror jag faktiskt att även Linn inser att hon inte bör skaffa ett 4e barn om ett år med en ny kille. Det lär framtiden utvisa
Citera
2023-07-11, 20:28
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Det skulle inte förvåna mig om L "flippar ur" nu och börjar ta igen sin tonårstid, hänga ute med kompisar, låta mamma vara barnvakt osv och hon kommer att skriva saker som "att om en pappa hade gjort så hade ingen sagt något" och "jag älskar faktiskt mina barn" "mammor måste också få ha kul" osv...
Jag tror att det kommer att bli jobbigt för henne att vara själv med tre barn och jag tror faktiskt att det blir lika jobbigt för henne när barnen är hos sina pappor. Hon kommer att ragga upp varenda potentiell kompis som kan tänka sig att va med henne..allt för att slippa vara ensam

Detta kan mycket väl bli hennes "tonårsrevolt". Det är som sagt tredje gången nu det skiter sig och hon blir ensamstående mamma med tre barn och ett radhus att ta hand om. Visst förhållanden tar slut men detta är ju inte ett friskt beteende att kasta sig in i varje ny relation, skaffa barn och sen göra slut efter ett par år. Nu kanske hon kommer börja komma till insikt och verkligheten landar
Citera
2023-07-11, 20:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Alltså detta snyftande (framförallt från Linns följare och inte Linn själv) om att det är så hemskt att folk spekulerat…
Om nu Linn inte ville ha spekutlationer så hade det kanske varit smart att:

1. Inte radera typ alla bilder på Simon
2. Inte ta bort hans namn
3. Skriva att ”nu åker Simon till Norrland och jag blir själv några dagar”
4. Skriva ”Imorgon drar jag till Gotland för lite tid för mig själv.

Hon har själv skapat detta.

Eller hur men jag tycker inte hon agerar speciellt vuxet, verkar vilja få det till att allt är pga Simon. Eller ja hennes följare tycker det men hon dementerar inte heller. Hon verkar ha totalt noll känslor inför allt och samma trötta tugg om att hon vill vara en bra mamma. Fast visst lite mer vuxet än tidigare och jag hoppas för barnens skull att hon väntar med att träffa någon men framförallt väntar med att introducera en ny partner för barnen och blir gravid med denne efter två månader.
Citera
2023-07-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Eller hur men jag tycker inte hon agerar speciellt vuxet, verkar vilja få det till att allt är pga Simon. Eller ja hennes följare tycker det men hon dementerar inte heller. Hon verkar ha totalt noll känslor inför allt och samma trötta tugg om att hon vill vara en bra mamma. Fast visst lite mer vuxet än tidigare och jag hoppas för barnens skull att hon väntar med att träffa någon men framförallt väntar med att introducera en ny partner för barnen och blir gravid med denne efter två månader.

Jag ser det ”kalla” agerandet snarare som att hon faktiskt hanterar separationen på ett rimligt sätt. Finns ingen anledning att hon ska snyfta på sociala medier, eller för den delen yppa ett ord om orsaken till separationen.
Visst kan man tolka in saker i vad hon gör/inte gör som att det skulle vara pikar mot Simon. Men ärligt talat så tror jag att det främst handlar om övertolkningar från dem som hänger u denna tråd. Normala följare tolkar troligen inte in detta (och ärligt talat så tror jag heller inte att Linn har den avsikten). Snarare Simon som isf genom sina uppdateringar pikar Linn (men även där. Troligen bara övertolkning från mig som följare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in