2023-07-19, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dusugermer
Kul att du värderar vad du gillar baserat på hur "roligt de pratar". Du verkar uppenbarligen vara en vettig kille

Du frågar ju om jag gillar ryssar. Förlåt så mycket för svaret då. Det råkar faktiskt finnas olika språk och olika språk är olika roliga att lära sig, tycker jag. Men jag fortsätter gärna. Jag gillar ryssar då jag är övertygad om att de skiljer sig från svenskarna, som jag inte gillar, för jag gillar inte vaccin-pundare, klimat-muppar och NATO-hjon.
Citera
2023-07-19, 12:09
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Du kan inte hata väst samtidigt som du bor i väst och tar del av våra fördelar. Det gör dig till en hycklare och därmed går det inte att lita på vad du säger, naturligtvis.

Jag är västerländsk eftersom jag föddes i Sverige, men att vi har det materiellt bra är en klen tröst för att vi lever under värsta jävla psykopaternas tyranni.
Citera
2023-07-19, 12:13
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jag är västerländsk eftersom jag föddes i Sverige, men att vi har det materiellt bra är en klen tröst för att vi lever under värsta jävla psykopaternas tyranni.
Saknar du helt handlingskraft, är det det du menar?
En person som aktivt väljer att bo i något hen anser vara "värsta jävla psykopaternas tyranni" när det är gjort i en handvändning att flytta härifrån, måste ju anses vara handlingsförlamad. Jag beklagar.
Citera
2023-07-19, 12:29
Medlem
Jag är extremt anti-PK, jag ogillar politiker i allmänhet, jag skiter i Pride, jag är invandringsmotståndare, och jag är äcklad av ryssar, nazister och fascister…och tröttsamma konspirationsteoretiker. Jag gillar/älskar Ukraina av den enkla anledningen att de gör motstånd mot de fruktansvärda ryssäcklen. De gör en uppoffring för mig och min familj som är obetalbar. Jag funderar på att förkovra mig mer i ukrainsk historia och kultur, så att jag kan förstå deras hjältemod och kamp på djupet.
Citera
2023-07-19, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Ja den bilden har du ett intresse av den dröjer sig kvar. Jag själv är ganska säker på att den genomsnittliga NATO-runkaren här på Flashback är svensk politiker eller på något sätt anknuten till den. Ni kan vara anställda av krigsmakten också. Ditt svar är iallafall väldigt talande för vad du är för någonting. Därför "hatar ni ryssar" dvs spelar teater här på Flashback som de aktivister ni är.

Varför svarar du inte på frågan jag ställer dig istället för att spekulera i vad eller vem jag är?
Vi tar den igen och ser om du förstår svenska.

Vilka är svenska politikers uppdragsgivare?
Citera
2023-07-19, 12:52
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
"Uppoffring för dina familj?" Ja det kan man ju också kalla den ukrainska kanonmaten för. Bör inte Sverige hjälpa till mer då genom att förklara Ryssland krig och skicka svensk trupp till Ukraina? Eller varför inte till Finland och ställa till med invasionsförsök mot St Petersburg? Lycka till med det.

Pk hatar ryssar men ryssvännerna hatar inte ukrainarna på samma vis alls. Liksom Putin inte gör. Avhumaniserandet står NATO-runkarna för. "Orcher", "mongol-horder", "ryssäckel" och liknande. Typiskt för NATO-runkarna att låta så (det där med "orcher" är det fånigaste då det är hämtat från rollspels-litteraturen).

Det är ryssarna själva som står för sin avhumanisering genom sina handlingar. Punkt.
Att vi sen hjälper till med att kalla dem orcher och annat förvånar nog inte ens ryzzar själva, dom accepterar det.
Citera
2023-07-19, 13:05
Medlem
Citat:
"Uppoffring för dina familj?" Ja det kan man ju också kalla den ukrainska kanonmaten för. Bör inte Sverige hjälpa till mer då genom att förklara Ryssland krig och skicka svensk trupp till Ukraina? Eller varför inte till Finland och ställa till med invasionsförsök mot St Petersburg? Lycka till med det.

Pk hatar ryssar men ryssvännerna hatar inte ukrainarna på samma vis alls. Liksom Putin inte gör. Avhumaniserandet står NATO-runkarna för. "Orcher", "mongol-horder", "ryssäckel" och liknande. Typiskt för NATO-runkarna att låta så (det där med "orcher" är det fånigaste då det är hämtat från rollspels-litteraturen).

Nu verkar det som att ditt översättningsprogram krånglar kära rysstroll. Eller så är du en efterbliven blatte som inte kan hantera svenskan och som borde flytta hem till det skithål du kommer ifrån. Svenskar och Finnar har slutat med att invadera andra länder sedan flera 100 år, så det behöver inte ryssen oroa sig för. Sedan har både Finland, Baltikum, Sverige och övriga Europa valt att alliera sig med övriga väst eftersom det ger ett skydd mot det ständigt efterblivna Ryssland. Dessutom spelar det ingen roll vem som hatar vem mest. Ryssland invaderade, våldtar och lemlästar Ukrainare på daglig basis. Vilken bevekelsegrund man har för att bete sig som sådana svin spelar ingen roll. Handlingarna i sig bevisar vilken b-nation och vilka undermänniskor ryssar är. På den punkten hade den annars så vidriga Hitler rätt.
Citera
2023-07-19, 13:19
Medlem
Citat:
Du kan inte hata väst samtidigt som du bor i väst och tar del av våra fördelar. Det gör dig till en hycklare och därmed går det inte att lita på vad du säger, naturligtvis.

Man kan ju hata vad Väst håller på att utvecklas till. Ukraina närmar sig inte Väst. Det är vi som närmar oss Ukraina med brist på demokrati och korruption. Våra skattepengar skickas till Ukraina och en del åker tillbaka till privata fickor. Zelensky har sålt ut landet till BlackRock. Undras hur det är ställt med Gonzalo Lira? Den amerikanske journalisten som fängslades. Joe Biden har makten att begära honom fri men har hittills inte utnyttjat den möjligheten. Julian Assange har inte fått någon rättegång. Blir allt farligare att vara journalist.
Citera
2023-07-19, 13:20
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gedaj
Man kan ju hata vad Väst håller på att utvecklas till. Ukraina närmar sig inte Väst. Det är vi som närmar oss Ukraina med brist på demokrati och korruption. Våra skattepengar skickas till Ukraina och en del åker tillbaka till privata fickor. Zelensky har sålt ut landet till BlackRock. Undras hur det är ställt med Gonzalo Lira? Den amerikanske journalisten som fängslades. Joe Biden har makten att begära honom fri men har hittills inte utnyttjat den möjligheten. Julian Assange har inte fått någon rättegång. Blir allt farligare att vara journalist.
Fattar inte vad din poäng är.
Men brist på demokrati och korruption är tiofalt större i ryzzland så det finns oändligt med skäl att avsky den skurkstaten.
Sverige ligger inte högt på korruptionsskalan och kommer rimligen aldrig att närma sig öststaternas nivåer.
Citera
2023-07-19, 13:47
Medlem
Citat:
Fattar inte vad din poäng är.
Men brist på demokrati och korruption är tiofalt större i ryzzland så det finns oändligt med skäl att avsky den skurkstaten.
Sverige ligger inte högt på korruptionsskalan och kommer rimligen aldrig att närma sig öststaternas nivåer.

Att man inte behöver gilla det som Väst håller på att bli. Sverige har hakat på globalisttåget. Det är främst massmedia som är korrumperat eftersom de inte rapporterar oberoende nyheter utan bara propaganda som ska få oss att hata Ryssland och ställa upp på kriget. Tredje statsmakten är död. Utan den kan makthavarna göra som de vill. Utvecklingen går långsamt men de har planer på att avskaffa biltrafiken, tvinga in oss i 15-minutersstäder och göra oss menlösa.

Ukraina är som en experimentverkstad. Med amerikanskt stöd har de utvecklat en app som kallas Diia. Det är det första digitala ID-appen som förmodligen lär dyka upp här också. Oroande att den utvecklats i ett land där pressfriheten är hotad och oppositionspartier förbjuds. När Zelensky ligger bakom det så kan det inte vara bra. Samtidigt som den förenklar kontakten mellan samhälle och medborgare så ger den staten stor makt att kontrollera varje enskild individ. När det väl blivit obligatoriskt att använda en app så sätter bara fantasin gränser. Ukraina som är genomkorrumperat duger utmärkt för pengatvätt och att genomföra globalistiska experiment. Det är ingen tillfällighet att de valde de landet.

Jag vet inte hur korrumperade våra svenska politiker är men att de är fulla av skit och inte bryr sig om landet är klart.
Citera
2023-07-19, 13:59
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Saknar du helt handlingskraft, är det det du menar?
En person som aktivt väljer att bo i något hen anser vara "värsta jävla psykopaternas tyranni" när det är gjort i en handvändning att flytta härifrån, måste ju anses vara handlingsförlamad. Jag beklagar.
Problemet är att alla andra länder har ännu mera problem, så vart ska jag flytta?

Tror du Sverige är det perfekta paradiset eller? Bättre än Ryssland, visst, men korruption och problem finns här också.
Citera
2023-07-19, 14:27
Medlem
dusugermers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gedaj
Att man inte behöver gilla det som Väst håller på att bli. Sverige har hakat på globalisttåget. Det är främst massmedia som är korrumperat eftersom de inte rapporterar oberoende nyheter utan bara propaganda som ska få oss att hata Ryssland och ställa upp på kriget. Tredje statsmakten är död. Utan den kan makthavarna göra som de vill. Utvecklingen går långsamt men de har planer på att avskaffa biltrafiken, tvinga in oss i 15-minutersstäder och göra oss menlösa.

Ukraina är som en experimentverkstad. Med amerikanskt stöd har de utvecklat en app som kallas Diia. Det är det första digitala ID-appen som förmodligen lär dyka upp här också. Oroande att den utvecklats i ett land där pressfriheten är hotad och oppositionspartier förbjuds. När Zelensky ligger bakom det så kan det inte vara bra. Samtidigt som den förenklar kontakten mellan samhälle och medborgare så ger den staten stor makt att kontrollera varje enskild individ. När det väl blivit obligatoriskt att använda en app så sätter bara fantasin gränser. Ukraina som är genomkorrumperat duger utmärkt för pengatvätt och att genomföra globalistiska experiment. Det är ingen tillfällighet att de valde de landet.

Jag vet inte hur korrumperade våra svenska politiker är men att de är fulla av skit och inte bryr sig om landet är klart.
Att "inte gilla väst" är 100% off topic. Varför hatar du ukrainare och håller på Ryssland i kriget, är frågan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in