2023-07-17, 08:44
Avslutad
https://youtu.be/tNleTvWFxhk

Paret Banjo är sura, eller allra mest pappa Banjo, som måste hävda sig och avbryter sin fru ideligen. Lägger ord i hennes mun, det är olidligt att bevittna.
Citera
2023-07-17, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/tNleTvWFxhk

Paret Banjo är sura, eller allra mest pappa Banjo, som måste hävda sig och avbryter sin fru ideligen. Lägger ord i hennes mun, det är olidligt att bevittna.

Här märker man tydligt hur egenkär och narcissistisk han är.
Han hoppar på Cluee som en ångvält utan hämningar. Han avbryter sin fru hela tiden för att han älskar höra sin egen röst.
Hur har Cluee förtjänat allt detta? Han har ju undvikit att kasta skit på Anjo. Bara sagt att Anjo är som död för mig, sen gick han vidare.

Han och lisen kallar Cluee för snake. Han nämner också cluees egna följare till och med snackar skit om honom. Med Anjo själv säger att det finns ingen av hans följare som snackat skit om Anjo. Han har bara folk som stöttar honom.

” ingen har kallat mig för snake, för folk vet att jag är rak på sak och inte slingrar mig”

Va fan har Anjo inte läst i denna tråden?
Flera gånger har folk kallat honom för snake 🐍 och backstaber och helt jävla psykopatiskt.

Finns det nån värre narcissist och hybris snubbe än Anjo på youtube just nu?

Och Anjo? Va fan får dig att tro att Cluee skulle vilja ha med dig i sin podcast som du håller på. Lägg för fan ner bara och håll käften!

Och var det inte du som gick ut med att podcasten med lisen bara skulle göras på void för lisen ville inte engagera sig i drama.

Nu sitter ni likt förbannat där iaf på youtube och snackar skit om en annan kreatör! Lisen lika falsk som du.

Lokal vågar du inte hoppa på längre så nu blir den nån annan som får ta smällen som knappt snackar om dig.

Var glad att du har Jocke som livlina för folk börjar tröttna rejält på dig. Måste kännas att Jocke ska va med på exklusive. Du kanske är rädd att Cluee ska få lite extra uppmärksamhet från din pojkvän. Jävla pojkspoling!!
Citera
2023-07-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MataLatinos
Stort drama idag på TT då nicky ska avslöja vem kaelkritik här på FB är.

Under konversationen har vi inte nått några specifika slutsatser eller identifierat någon specifik information om en viss person. Vem var det som Nicky antydde var kaelkritik ?
Citera
2023-07-18, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorsluskenSPANGA
SNYLTAR-SOPHIE 😂😂😂😂😂😂😂 ännu en i gänget med Bumbi och Alec. Fin treo Snyltar-Sophie, Tiggar-Alec och Swish-Bumbi 😂😂😂 Där har anjo nått att göra en dokumentär om, vi måste ju ändå nämna han så tråden får va kvar.

Glömde Angelica Nyqvist den värsta av dem alla !!
Citera
2023-07-18, 05:07
Bannlyst
Så öppenbart Anjo drogar.
Citera
2023-07-18, 05:31
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FistarBarnensMamma
Så öppenbart Anjo drogar.
Om han knarkar något så är det mat, chips och godis.

Han skulle kunna gå ner 40kg och fortfarande vara ett fetto.

Han måste äta kopiösa mängder varje dag jag förstår varför han är fattig.
Citera
2023-07-18, 07:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Om han knarkar något så är det mat, chips och godis.

Han skulle kunna gå ner 40kg och fortfarande vara ett fetto.

Han måste äta kopiösa mängder varje dag jag förstår varför han är fattig.
Han går garanterat på ladd, han har drastiskt förändrats och avbryter ALLA i VARJE mening. Ställer en fråga, motparten börjar prata, Anjo avbryter och svarar på sin egna fråga. Hoppas hans unge blir mobbad om han inte lägger av med det här.
Citera
2023-07-19, 07:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Han går garanterat på ladd, han har drastiskt förändrats och avbryter ALLA i VARJE mening. Ställer en fråga, motparten börjar prata, Anjo avbryter och svarar på sin egna fråga. Hoppas hans unge blir mobbad om han inte lägger av med det här.
Han har alltid varit sådär gapig. Sämre intervjuare får man leta efter.
Citera
2023-07-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enannanperon
Under konversationen har vi inte nått några specifika slutsatser eller identifierat någon specifik information om en viss person. Vem var det som Nicky antydde var kaelkritik ?

Låter mer som tomma lådor skramlar högst! Man påstår sej veta alla trollkonton men ändå hade man fel med den där mamman som dom falsk anklagade? Dom har ingen koll vill utge sej för att ha koll. Vilka fucking pajaser N*cky (i) och 187 e!
Senast redigerad av SirMajonaas 2023-07-19 kl. 09:25.
Citera
2023-07-19, 11:13
Medlem
Citat:

Ingen förändring, det har han alltid gjort.
Citera
2023-07-19, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Här märker man tydligt hur egenkär och narcissistisk han är.
Han hoppar på Cluee som en ångvält utan hämningar. Han avbryter sin fru hela tiden för att han älskar höra sin egen röst.
Hur har Cluee förtjänat allt detta? Han har ju undvikit att kasta skit på Anjo. Bara sagt att Anjo är som död för mig, sen gick han vidare.

Han och lisen kallar Cluee för snake. Han nämner också cluees egna följare till och med snackar skit om honom. Med Anjo själv säger att det finns ingen av hans följare som snackat skit om Anjo. Han har bara folk som stöttar honom.

” ingen har kallat mig för snake, för folk vet att jag är rak på sak och inte slingrar mig”

Va fan har Anjo inte läst i denna tråden?
Flera gånger har folk kallat honom för snake 🐍 och backstaber och helt jävla psykopatiskt.

Finns det nån värre narcissist och hybris snubbe än Anjo på youtube just nu?

Och Anjo? Va fan får dig att tro att Cluee skulle vilja ha med dig i sin podcast som du håller på. Lägg för fan ner bara och håll käften!

Och var det inte du som gick ut med att podcasten med lisen bara skulle göras på void för lisen ville inte engagera sig i drama.

Nu sitter ni likt förbannat där iaf på youtube och snackar skit om en annan kreatör! Lisen lika falsk som du.

Lokal vågar du inte hoppa på längre så nu blir den nån annan som får ta smällen som knappt snackar om dig.

Var glad att du har Jocke som livlina för folk börjar tröttna rejält på dig. Måste kännas att Jocke ska va med på exklusive. Du kanske är rädd att Cluee ska få lite extra uppmärksamhet från din pojkvän. Jävla pojkspoling!!

Finns 1 värre och han heter Carl-Fredrik Alexander Rask. Typ 10 gånger värre narcissistist minst.
Citera
2023-07-19, 16:14
Medlem
Citat:
Hur i helvete är man funtad om man önskar att en unge ska bli mobbad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in