2023-07-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vill.Ha.Den.I.2an
Kabinpersonalen ska agera dagisfröknar. Lite udda syn på saken. Vad händer om det blir skarpt läge på flygplanet, ska de äldre ungarna agera föräldrar och se till så att de yngre kommer ut genom nödutgångarna. Nä, Läckberg ska ju ha sitt glas skumpa som ingår i business. Vilken ångest hon kommer få leva med när alla bak i planet kolar och hon klarar sig, nä då är det väl bara å knulla ut ett par ersättare.

Känner absolut noll sympati för henne efter detta inlägg, hur är de funtade som föräldrar?? Va f-n delar man upp familjen efter något slags klass-system för? Vad ska den yngsta dottern göra med den informationen, måste hon börja tjäna pengar direkt för att få sitta med mamma och pappa?
Eller hur "förklarar" de detta för henne om hon nu ska lära sig nåt?

Flickan är sju år! OM det händer nåt, vill man då inte ha de (som borde vara!) viktigaste personerna nära sig?? Eller bara kunna trösta om barnet blir rädd/orolig..
Empatistört är det, för att säga det snällt! Nåt som saknas.
Citera
2023-07-18, 00:32
Medlem
Det är ju ändå säkrare för ungar att åka flyg "själva" än att t.ex. åka tåg. Vi vet ju inte om hennes ungar tjatat sig till det här? Att slippa sitta tysta och se henne pussa älsklingen, eller rent av unna dem det. Men mest tror jag att ungarna var skitnöjda! Hon skrev ju själv att hon ville ha debatt men vad som föranledde det hela, vet inte vi.
Citera
2023-07-18, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Det är ju ändå säkrare för ungar att åka flyg "själva" än att t.ex. åka tåg. Vi vet ju inte om hennes ungar tjatat sig till det här? Att slippa sitta tysta och se henne pussa älsklingen, eller rent av unna dem det. Men mest tror jag att ungarna var skitnöjda! Hon skrev ju själv att hon ville ha debatt men vad som föranledde det hela, vet inte vi.

Du menar att en sjuåring skulle ha tjatat till sig en billigare (sämre) biljett för att slippa sitta brevid mamma och pappa? Det är ju illa om något.
Hon skrev ju själv att det berodde på att hon skulle lära dem om pengar, inte din teori alls.

Skillnaden med flyg är att du blir bunden till din plats på ett helt annat sätt.
Citera
2023-07-18, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Du menar att en sjuåring skulle ha tjatat till sig en billigare (sämre) biljett för att slippa sitta brevid mamma och pappa? Det är ju illa om något.
Hon skrev ju själv att det berodde på att hon skulle lära dem om pengar, inte din teori alls.

Skillnaden med flyg är att du blir bunden till din plats på ett helt annat sätt.
Fast JAG tänkte som så, att ungarna kanske tjatat sig till att sitta för sig själva:"Yipiee!".
Att ungarna dessutom ville unna föräldrarna en "lyx-stund".
SEN kanske Camilla kom på att "göra en grej' av detta, efter att de skojat om det och kommit överens.

Hur omöjligt är det?

Hur var DU som barn som velat sitta jämte morsan i ett?
Senast redigerad av Vildesvinn 2023-07-18 kl. 00:53.
Citera
2023-07-18, 00:52
Medlem
Citat:
Fast JAG tänkte som så, att ungarna kanske tjatat sig till att sitta för sig själva:"Yipiee!".
Att ungarna dessutom ville unna föräldrarna en "lyx-stund".
SEN kanske Camilla kom på att "göra en grej' av detta, efter att de skojat om det och kommit överens.

Det låter inget som ett barn skulle tänka.
Och verkligen inte en liten sjuåring, vilken är den man undrar mest över ska behöva göra för att förtjäna ett bättre säte hos mamma och pappa.
Citera
2023-07-18, 00:54
Medlem
Det kan vara så att de inte orkar att se sin mamma slicka saliv på Simon i offentliga rum.
Citera
2023-07-18, 00:54
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Det finns rykten om denna madame.
Att hon påstår att hon tar hand om sinna barn 24 t om dygnet.
Men, det har sipprat fram att hon har barnflickor som tar hand om hennes juveler även om nätterna så som Polly som var liten på någon månad.
Då hon stack på en "romantisk/sex" veckanda med Simon med ej officiell barnflicka som tog hand om Polly. Och det var ej farmor eller mormor.
Sanningen kommer från fd barnflickor som ej arbetar för henne.De har nu eller var det för någon månads senare arbetar nub hos Bindefeld som barnflickor.
Lite känsligt för Läckberg att det framkommer att hon ej tar hand om sina barn
Som hon stoltserar att hon gör!!
Med barnflickor som ej vill berätta om...
Nästa sak om denna madame...
Enligt många rykten skrivet hon inte längre sina dåliga alster.
Hon använder spöksksrivare!
Kul i Jul Camilla om du läser detta.
Som vi har förstått så läser du denna sida!
Vad är det för larv du skriver? I vårt kvarter har alla barnflickor. Det har de flesta som tjänar lite bättre än en mekaniker på din lokala bensinmack. Knappast underligt eller något att skämmas över.

Vänligen styrk dina påståenden om ”många rykten” kring spökskrivare.

(Så uruselt som hon skriver, men på ditt eget vis, har jag svårt att tänka mig att någon spökskrivare skulle kunna härma utan att det blev tydligt.)

Vilka böcker ska vara spökskrivna enligt dig och dina rykten?
Citera
2023-07-18, 00:56
Medlem
Citat:
Det låter inget som ett barn skulle tänka.
Och verkligen inte en liten sjuåring, vilken är den man undrar mest över ska behöva göra för att förtjäna ett bättre säte hos mamma och pappa.
När jag var barn så kämpade jag och min 8-åriga storasyster för att få dela hotellrum, istället för den ena med mamma och den andra med pappa. Sista natten fick vi det och var så malliga så!
Men du kanske har andra upplevelser?
Citera
2023-07-18, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Vad är det för larv du skriver? I vårt kvarter har alla barnflickor. Det har de flesta som tjänar lite bättre än en mekaniker på din lokala bensinmack. Knappast underligt eller något att skämmas över.

Vänligen styrk dina påståenden om ”många rykten” kring spökskrivare.

(Så uruselt som hon skriver, men på ditt eget vis, har jag svårt att tänka mig att någon spökskrivare skulle kunna härma utan att det blev tydligt.)

Vilka böcker ska vara spökskrivna enligt dig och dina rykten?
Oj, vad känsligt för dig.
Inget fel med barnflickor.
Men, då ska man stå för det och icke påstå att man har det och samtidigt enligt press vara superförälder utan barrnflickor 24 t om dygnet.
Som sanningen inte stämmer.
Det andra om att hon inte skriver sina böcker själv är allmänt känt.
Den person som gör det nu fick en bra deal att lansera sina egna böcker internationellt.
Just nu orkar jag icke googla vem han är.
Men, han har ett känt namn nu.
Citera
2023-07-18, 01:08
Medlem
Citat:
När jag var barn så kämpade jag och min 8-åriga storasyster för att få dela hotellrum, istället för den ena med mamma och den andra med pappa. Sista natten fick vi det och var så malliga så!
Men du kanske har andra upplevelser?

Men hennes inlägg handlade ju inte ens om detta, utan att barnen skulle lära sig någon slags ekonomi genom att resa sämre?

Helt övertygad om att det är BS och att en sjuåring inte lär sig något av detta (förutom att möjligen själv känna sig något mindre värd).
Det är verkligen inte alla barn som skulle uppskatta detta, finns många bra svar på hennes insta..
Citera
2023-07-18, 01:12
Medlem
Citat:
Men hennes inlägg handlade ju inte ens om detta, utan att barnen skulle lära sig någon slags ekonomi genom att resa sämre?

Helt övertygad om att det är BS och att en sjuåring inte lär sig något av detta (förutom att möjligen själv känna sig något mindre värd).
Det är verkligen inte alla barn som skulle uppskatta detta, finns många bra svar på hennes insta..
Men hon skrev även om att hon ville väcka debatt. Så det hela var planlagt att se värre ut än vad det var.

Vi kände oss mycket mer värdefulla, när vi var betrodda som barn.
Citera
2023-07-18, 01:16
Medlem
Citat:
Men hon skrev även om att hon ville väcka debatt. Så det hela var planlagt att se värre ut än vad det var.

Vi kände oss mycket mer värdefulla, när vi var betrodda som barn.

Betrodda till sämre deal än päronen? Detta handlar ju inte om någon övernattning med en kompis, utan att göra skillnad INUTI en familj. Det jag reagerar på, och speciellt med en sjuåring.

Se värre ut? Hon skrev väl precis som det är och vad hon tycker, i vanlig ordning.

Aja, de gör förstås som de vill, men som sagt OM något skulle hända så är hon fast på sin plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in