2023-07-17, 12:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
S*** got real!

Organisten syftar du på? (Ej senaste nu)
Självmordsrisken ökade extremt.
Han har haft samröre med många barn, förstört sin karriär som är den största delen av hans liv, han är igenkänd där han bor och många i svenska kyrkan vet vem han är. Det har nämnts i media och han flyttade in i sitt nuvarande boende förra året. Ser inte lovande ut.
Det att de har kontakt med många barn behöver inte betyda något, jag gillar kvinnor, men ger mig inte på alla för det.
Citera
2023-07-17, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det att de har kontakt med många barn behöver inte betyda något, jag gillar kvinnor, men ger mig inte på alla för det.
Vilket ihåligt resonemang.
Har du sexuell dragning till barn är du inte lämplig att befinna dig bland barn, man ska inte chansa i de sammanhangen.
Citera
2023-07-17, 13:02
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vilket ihåligt resonemang.
Har du sexuell dragning till barn är du inte lämplig att befinna dig bland barn, man ska inte chansa i de sammanhangen.
Jag menar att man intresserar sig för barn så behöver det inte vara så att man går på barn i sin närhet, men givetvis finns en risk.
Citera
2023-07-17, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag menar att man intresserar sig för barn så behöver det inte vara så att man går på barn i sin närhet, men givetvis finns en risk.
Nä man kanske betalar för ett videoinspelat övergrepp från Thailand? Tycker du det är bättre?
Gäddor FÖRSTÖR barn, förstår du inte det?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-17 kl. 13:13.
Citera
2023-07-17, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det är tre gäddor som begått självmord av okänd orsak, efter de avslöjats.Troligen är avslöjandet en faktor. Två till gäddor är bekräftat avlidna av okänd anledning.

14 barn mellan 0 och 15 tog sitt liv under 2022.
Då ska du nog uppdatera dig lite.
Hur många av de 14 är konstaterat avlidna pga något en av de uthängda gäddorna gjort?
Citera
2023-07-17, 13:15
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Då ska du nog uppdatera dig lite.
Hur många av de 14 är konstaterat avlidna pga något en av de uthängda gäddorna gjort?
Ett specifikt fall nämndes.
Gäddan-Mannen utan samvete våldtog ett barn som begick självmord.
Bra för oss att han gick samma väg, men det var ett lindrigt straff.
Citera
2023-07-17, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Ett specifikt fall nämndes.
Gäddan-Mannen utan samvete våldtog ett barn som begick självmord.
Bra för oss att han gick samma väg, men det var ett lindrigt straff.
Var hon en av de 14 som nämns?
Var han den enda som förgripit sig på henne?
Citera
2023-07-17, 13:21
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheem
Kyrkogäddan ”M.A” (Napp #257) Trelleborg har fallit så högt att det skriker om det. Inte nog med att han blivit avstängd så har hans dragningar mot barn nått födelseorten Karlshamn (där han fortfarande har familj). Det pratas om det flitigt i hemtrakten har jag fått höra. Stackars familj att behöva leva med den här skammen! Även HBTQ-communityn har uppmärksammat hans dragningar: https://gaybladet.se/kyrkotjansteman-tas-ur-tjanst-stamde-sextraff-minderarig-pojke/

Familj? Jag antar att du menar att han har släkt i Karlshamn? För han är väl singel och barnlös?

På engelska betyder family både familj och släkt. Ibland kallas släkten för extended family.

Det är otydligt att även på svenska kalla en vuxen persons släkt för familj. Hans föräldrar, syskon, kusiner och så vidare – som grupp, kollektivt – är hans släkt.
Citera
2023-07-17, 13:27
Medlem
Citat:
Var hon en av de 14 som nämns?
Var han den enda som förgripit sig på henne?
Så hans våldtäkt skulle inte bidragit till barnets sviktande livslust menar du?
Fullkomligt absurt om du frågar mig.
Citera
2023-07-17, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så hans våldtäkt skulle inte bidragit till barnets sviktande livslust menar du?
Fullkomligt absurt om du frågar mig.
Inte det jag frågar. Mycket sannolikt att det bidrog.

Frågade om han var den enda som utnyttjat henne?

Enligt uppgifter i tråden framgår det av FUP att hon bjöd ut sig till flertalet män mot ersättning. I lagens mening en våldtäkt, men han har alltså inte tvingat dit henne med våld.

Bär han alltså ensam ansvaret för hennes självmord?
Citera
2023-07-17, 13:35
Medlem
Citat:
Inte det jag frågar. Mycket sannolikt att det bidrog.

Frågade om han var den enda som utnyttjat henne?

Enligt uppgifter i tråden framgår det av FUP att hon bjöd ut sig till flertalet män mot ersättning. I lagens mening en våldtäkt, men han har alltså inte tvingat dit henne med våld.

Bär han alltså ensam ansvaret för hennes självmord?
När han valde att ge sig på ett barn så bär han ansvar över det. Finns inga förmildrande omständigheter.
Citera
2023-07-17, 13:43
Medlem
wheems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Familj? Jag antar att du menar att han har släkt i Karlshamn? För han är väl singel och barnlös?

På engelska betyder family både familj och släkt. Ibland kallas släkten för extended family.

Det är otydligt att även på svenska kalla en vuxen persons släkt för familj. Hans föräldrar, syskon, kusiner och så vidare – som grupp, kollektivt – är hans släkt.

Orkar inte filosofera terminologi, men han ingår i en familj. Och vad som är känt är att han har en mor och en syster i Karlshamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in