2023-07-17, 10:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Och gärningsmännens anhöriga, i synnerhet när det finns familj och egna barn. Vad som förvånar också är att i princip alla gärningsmän är medvetna om Dumpens existens och har med detta i sin kalkyl

Otroligt svårt att ta in att de som är medvetna om Dumpen åker dit, såväl ur moralisk aspekt, men framförallt att de gödslar med identifierbara selfies.

Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Jo, jag tyckte tex synd om mannen med hunden (en av de första som tog livet av sig).

De flesta av dem skiter ju uppenbarligen i om de skadar det tilltänkta barnoffret psykiskt eller fysiskt, men det som förvånar mig är deras totala hänsynslöshet även gentemot sina egna barn, sin partner, mot sitt eget liv med jobb, arbetskamrater, bostad, vänner osv.

Bara för att få spruta i förbjuden frukt.

Ja, varför? Har i en period av mitt liv fattat mindre fantastiska beslut, men gäddorna går all in och gör det mest förbjudna, ”the nuclear option” som ödelägger allt för alla.

Och gäddorna borde känna till Dumpen, med tanke på sina ”intressen”. Hur vågar de? Avtrubbade och tvångsbeteende är min gissning.
Citera
2023-07-17, 10:11
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Jo, jag tyckte tex synd om mannen med hunden (en av de första som tog livet av sig).

De flesta av dem skiter ju uppenbarligen i om de skadar det tilltänkta barnoffret psykiskt eller fysiskt, men det som förvånar mig är deras totala hänsynslöshet även gentemot sina egna barn, sin partner, mot sitt eget liv med jobb, arbetskamrater, bostad, vänner osv.

Bara för att få spruta i förbjuden frukt.
Han såg helt förlorad ut. Tror inte det var dumpen som gav honom självmordstankar. De gav bara honom en till anledning att begå självmord.
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Känns som att det är mer utbrett och accepterat bland bögarna att söka sig till unga pojkar än åt andra hållet. I en perfekt värld hade man hängt alla pedofiler och fängslat alla bögar.
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Det råder inga som helst tvivel om att bögar generellt sett är långt mer utsvävande och depraverade i sin sexualitet. Bögar stoppar in kuken i ALLT! Homosexualitet är en psykisk sjukdom som är omöjlig att behandla, kastrering är det enda rätta.
Det var en kejsare under romarriket som sade:
Citat:
When another blames you or hates you, or people voice similar criticisms, go to their souls, penetrate inside and see what sort of people they are.
Ni är djävulen själva så förvänta er inte att nåt bra ska hända er.
Citera
2023-07-17, 10:22
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Och gärningsmännens anhöriga, i synnerhet när det finns familj och egna barn. Vad som förvånar också är att i princip alla gärningsmän är medvetna om Dumpens existens och har med detta i sin kalkyl

Dock inte den här senaste mannen. Hur man nu kan ha undgått detta.
Citera
2023-07-17, 10:22
Medlem
258 gädda

Namn G.E

Efternamn från en sorts träd.
Bög är han
Citera
2023-07-17, 10:33
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karma87
258 gädda

Namn G.E

Efternamn från en sorts träd.
Bög är han
G.E? Hur ska vi kunna lista ut vad det står för?

Hade du mått bättre om han skulle träffa en flicka? Jävla äckel.
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-17 kl. 10:42.
Citera
2023-07-17, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är 5... finns lversikt i tråden.
Det är tre gäddor som begått självmord av okänd orsak, efter de avslöjats.Troligen är avslöjandet en faktor. Två till gäddor är bekräftat avlidna av okänd anledning.

14 barn mellan 0 och 15 tog sitt liv under 2022.
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2023-07-17 kl. 10:44.
Citera
2023-07-17, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shr00mzxz
Ja såklart, tycker synd om sonen dock, jobbigt o ha en pappa som försöket sätta på en pojk i samma ålder som honom.
Speciellt efter att han kämpat för att då vårdnaden om sina barn i flera år.
Tror det var jobbigt att ha den där pappan redan innan han avslöjades av Dumpen, just sayin..

Tre större barn (inklusive skolbarnet) bor med honom skrev hans ex.
Citera
2023-07-17, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Vet inte om jag är dum i huvudet idag eller vad det är frågan om men jag lyckas verkligen inte hitta senaste gäddans fb.

Har han stängt ner den nu?

PM med direktlänk till hans fb skulle uppskattas!!

Finns fortfarande uppe. Profilbild är på en stor bro i solnedgång. Bara att söka på namnet.
Citera
2023-07-17, 10:48
Medlem
Mr13cs avatar
Vilken gädda var det som cykla iväg och tappa hjulet på cykeln?
Citera
2023-07-17, 10:52
Medlem
wheems avatar
Kyrkogäddan ”M.A” (Napp #257) Trelleborg har fallit så högt att det skriker om det. Inte nog med att han blivit avstängd så har hans dragningar mot barn nått födelseorten Karlshamn (där han fortfarande har familj). Det pratas om det flitigt i hemtrakten har jag fått höra. Stackars familj att behöva leva med den här skammen! Även HBTQ-communityn har uppmärksammat hans dragningar: https://gaybladet.se/kyrkotjansteman-tas-ur-tjanst-stamde-sextraff-minderarig-pojke/

Han är körd! När hela världen fått åskåda detta och när skadan inte kan bli större än vad den faktiskt är så hjälper nog ingenting, inte ens att byta namn eller gömma sig under en sten. Att hänga sig är nog det bästa man kan göra, för sig själv, och för sina nära och kära.
Citera
2023-07-17, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
G.E? Hur ska vi kunna lista ut vad det står för?

Hade du mått bättre om han skulle träffa en flicka? Jävla äckel.

Ja, det är bara att gå ett par sidor tillbaka…
Citera
2023-07-17, 11:01
Medlem
Utan att gå ner allt för djupt i diskussionen om hur homosexuella män och hur det skulle vara vanligare med sånt här i dessa kretsar - senaste tidens napp har ju varit nästan uteslutande män som söker kontakt med unga pojkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in