Citat:
Ursprungligen postat av
Daninho
Och gärningsmännens anhöriga, i synnerhet när det finns familj och egna barn. Vad som förvånar också är att i princip alla gärningsmän är medvetna om Dumpens existens och har med detta i sin kalkyl

Otroligt svårt att ta in att de som är medvetna om Dumpen åker dit, såväl ur moralisk aspekt, men framförallt att de gödslar med identifierbara selfies.
Citat:
Ursprungligen postat av
tramsebyxan
Jo, jag tyckte tex synd om mannen med hunden (en av de första som tog livet av sig).
De flesta av dem skiter ju uppenbarligen i om de skadar det tilltänkta barnoffret psykiskt eller fysiskt, men det som förvånar mig är deras totala hänsynslöshet även gentemot sina egna barn, sin partner, mot sitt eget liv med jobb, arbetskamrater, bostad, vänner osv.
Bara för att få spruta i förbjuden frukt.
Ja, varför? Har i en period av mitt liv fattat mindre fantastiska beslut, men gäddorna går all in och gör det mest förbjudna, ”the nuclear option” som ödelägger allt för alla.
Och gäddorna borde känna till Dumpen, med tanke på sina ”intressen”. Hur vågar de? Avtrubbade och tvångsbeteende är min gissning.