2023-07-17, 00:14
Avslutad
Av nån anledning började jag bläddra i Linns blogg. Nåt jag läste som jag inte visste var att hon tydligen hann med en kille till mellan Marcus och Gabbe med. Men jag läste också att hon i slutet av juli 21 när hon befäst S som mannen i hennes liv, som hon var säker på att hon skulle gifta sig med o s v, skrev att J nyss börjat sova varannan helg hos G. D v s när hon blev ett ungefär. Någon skrev här att hon varit varannan _vecka_ hos G sen hon var ett. Inget viktigt i sig men jag tänkte direkt att då var mitt minne inte helt jäkla galet då 😉 som kände att varannan vecka varit kortare tid än så.

På tal om cringe fotografering … Bröllopsfotona några veckor in i deras förhållande var inte nådiga men har ni sett ”Vattenfotografering” med en herrans massa bilder på henne i underkläder och S i shorts från 27 juli (2021 alltså)??
Citera
2023-07-17, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Margarita27
Vad innebär hockey på elitnivå? Jag har förstått det som att Simon spelat lite på hobby-nivå innan? Som elitspelare är väl hockeyn jobbet?

Att spela i ett mittenlag i Elitettan som är tredje högsta serien skulle jag inte kalla elitnivå!! Dessutom är han 26år o kommer med största sannolikhet inte att ”slå igenom” nu utan snarare tappa i kapacitet. Han spelade dessutom i ännu lägre nivå förra året o fick tjata o tigga o be om att dom skulle ta tillbaka honom till Lindlöven i år! Det är rätt drygt o spela på den nivån för du tränar nästan lika mycket som på riktig elitnivå o spelar lika många matcher o reser ofta mycket fast med sämre standard, o du kan ändå inte leva på hockeyn utan måste ha ett jobb samtidigt.
Om han gör det ok den här säsongen o håller sig skadefri kanske han kan göra några säsonger till i Lindlöven men kommer aldrig komma högre. O enligt egen utsago kommer han aldrig flytta från Örebro o sin dotter så möjligheterna för hockey på Elitnivå är obefintliga för hans del.

Skulle snarare kalla det en extremt tidskrävande hobby/livsstil utan möjlighet till försörjning!

MEN allt är ju inte pengar, jag tror S får många andra värdefulla vinster både fysiskt o socialt av hockeyn o behöver nog det för att må bra i sig själv…
Citera
2023-07-17, 02:51
Medlem
2018-12-11 i tråden om unga mammor fick en psykopatvibbar av Linn…
Citera
2023-07-17, 05:40
Medlem
Jag tror att S lägger ut så mycket träningsvideos helt plötsligt för att antingen få L att ångra sig och vilja ha tillbaka honom, eller för att göra henne svartsjuk (eller både och),för att visa att han kommer bli ”snyggare” nu och att han fokuserar på sig själv. Eller så vill han pika med att han kan träna nu, han kanske varit begränsad innan?
Har L någonsin sagt om hon är svartsjuk av sig? Det känns åtminstone som att hon är det och att hon tycker det är jobbigt att S tränar framför tjejer och lägger ut såna videos som alla kan se.
Citera
2023-07-17, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Frågan är hur han gör med Belle om han ska träna och spela match hela tiden? Inget kontaktnät i Örebro..
Han får betala privat för barnvakt, precis som folk som jobbar kvällar, helger och nätter får göra.
Citera
2023-07-17, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Åååh, snaskigt! Förstår att du inte vill röja dig själv men är där något mer du kan berätta? Är det någon av hockey-killarna eller någon annan som skymtat förbi tidigare? "Hur mycket" otrogen var hon? Vad har hon skylt på (för det är ju aldrig den otrognes fel utan partnern som ex. inte ger närhet, uppskattning eller så..)?

Enligt gossip här i krokarna ska hon haft sex med Simons bästa vän, som oxå är gudfar till Belle. Vet inte om det stämmer dock.
Citera
2023-07-17, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suggan45
Enligt gossip här i krokarna ska hon haft sex med Simons bästa vän, som oxå är gudfar till Belle. Vet inte om det stämmer dock.

Väldigt svårt att tro dom inte är osams eller har sån form av relation dom har nu efter det är slut om hon skulle ha legat med honom, då hade det nog varit extremt mer kyligt mellan dom och inte alls så chill som dom visar utåt det är
Citera
2023-07-17, 10:51
Medlem
Senaste bilden på story,,, vad den är omgjordblurrig 😳 hur många filter användes ?
Citera
2023-07-17, 11:18
Medlem
Citat:
Varför skulle Simons bästa vän göra något så efterblivet?
Citera
2023-07-17, 11:23
Medlem
Vad är det för efterblivna följare som inte kan slänga ihop en pastasallad?
Citera
2023-07-17, 11:35
Medlem
Citat:
Simon skriver ju att han inte direkt har några vänner i Örebro. Hans bästa vän bor alltså antagligen inte Örebro. Skulle detta ha hänt när Linn var i Luleå tillsammans med Simon alltså?
Citera
2023-07-17, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Simon skriver ju att han inte direkt har några vänner i Örebro. Hans bästa vän bor alltså antagligen inte Örebro. Skulle detta ha hänt när Linn var i Luleå tillsammans med Simon alltså?
Han har ju vänner i Stockholm, bästa vännen kanske är en av dom?

Men har så svårt att se att Simons bästa vän skulle göra så mot honom med Linn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in