2024-01-19, 17:13
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Hon fick frågan om Onlyfans.
Det skulle hon AAaaaaaaldrig göra.
Vad är skillnaden på OF o hennes underklädersbilder hon lägger upp lite då o då?

Är säker på att hon hamnar på Onlyfans när allt går utför. Jag känner mig lite som en hyena på Afrikas savann som sitter bredvid ett dödligt sårat djur och väntar på att det ska dö så att den kan börja äta. Jag blickar tålmodigt på hur det går för Linn, och väntar på att hennes Onlyfans ska öppna med tiden när det inte längre håller med att sitta och se ut som en Disney-princessa i olika fotoarrangemang.

Kolla på Paow hur oskyldig hon såg ut för tio år sedan, och hur det gått. Hon hade betydligt oskyldigare image än Linn.
Senast redigerad av Flenzenstock 2024-01-19 kl. 17:17.
Citera
2024-01-19, 19:25
Avslutad
Kan hon inte åtminstone (eftersom hon aldrig kommer engagera sig i nått meningsfullt som välgörenhet) lära sig sminka sig ordentligt? Senaste inlägget: alldeles för mörkt smink i förhållande till resten av kroppen, alldeles för mycket highlight och syns att hon har filter på bilden trots hennes alltid naturlig bullshit. Dessutom har hon failat extremt hård med brun utan solen - bara kolla handen. Och bilden i storyn har inte bara ett lager filter utan minst 3 - den är helt sönderfiltrerad
Citera
2024-01-19, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Är säker på att hon hamnar på Onlyfans när allt går utför. Jag känner mig lite som en hyena på Afrikas savann som sitter bredvid ett dödligt sårat djur och väntar på att det ska dö så att den kan börja äta. Jag blickar tålmodigt på hur det går för Linn, och väntar på att hennes Onlyfans ska öppna med tiden när det inte längre håller med att sitta och se ut som en Disney-princessa i olika fotoarrangemang.

Kolla på Paow hur oskyldig hon såg ut för tio år sedan, och hur det gått. Hon hade betydligt oskyldigare image än Linn.

Japp det går redan dåligt för Linn och hennes företag. Till slut blir hon ju desperat och hon är ju helt oanställningsbar så vad ska hon göra? Klart det blir onlyfans. Hon har vant sig vid en livsstil bara högskoleutbildade har råd med och har tre barn att försörja… gifta sig rikt är ju inte heller ett alternativ för henne tyvärr, det tåget har ju gått så hon är helt oattraktiv på den marknaden och hela singelmarknaden generellt
Citera
2024-01-19, 22:47
Medlem
Så tråkigt content nu så känns som även vi börjar ge upp här inne 😅
Kollade lite av de som kommenterat hennes senaste inlägg, väldigt mycket ”wt” och väldigt många lågutbildade mammor på bygden av de följare som hon inte har någon connection med som tex andra influensers. Tror knappast de köper mycket av det hon gör reklam för…
Citera
2024-01-19, 23:26
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Japp det går redan dåligt för Linn och hennes företag. Till slut blir hon ju desperat och hon är ju helt oanställningsbar så vad ska hon göra? Klart det blir onlyfans. Hon har vant sig vid en livsstil bara högskoleutbildade har råd med och har tre barn att försörja… gifta sig rikt är ju inte heller ett alternativ för henne tyvärr, det tåget har ju gått så hon är helt oattraktiv på den marknaden och hela singelmarknaden generellt
Bara högskoleutbildade? Det låter som ytterligare en fantasi.
Citera
2024-01-19, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977

Linns livsstil är fullt möjlig för en outbildad person som arbetar inom industrin.
Citera
2024-01-20, 06:18
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Linns livsstil är fullt möjlig för en outbildad person som arbetar inom industrin.
Själv jobbar jag inom industri å vare sig jag eller mina kollegor är outbildade/lågutbildade. Snarare tvärtom.
Dessutom är vi lösningsorienterade, praktiskt lagda och inte rädda för att fysiskt "ta i". Linn skulle aldrig
ha en chans att fungera i den miljön. Inte ens på ett studiebesök.
Men, kanske du med "industrin" menar oväsentliga aktiviteter på nätet?
Citera
2024-01-20, 09:40
Medlem
Hennes "vlogg" på insta igår. Åt, fikade "jobbade", möte?.....samma sak varje vecka.Stör mig så sjukt mycket på att hon inte skriver vad hon "jobbade" med... Är väl något av alla B-samarbeten som hon gör?! Btw så verkar det som hon åkte tåg till Stockholm denna gången
Citera
2024-01-20, 09:50
Medlem
MissTrisstesss avatar
" varje kille jag träffat har..."....antagligen snabbt genomskådat att 17 filter används på uppladdade foton.
Citera
2024-01-20, 09:51
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Hennes "vlogg" på insta igår. Åt, fikade "jobbade", möte?.....samma sak varje vecka.Stör mig så sjukt mycket på att hon inte skriver vad hon "jobbade" med... Är väl något av alla B-samarbeten som hon gör?! Btw så verkar det som hon åkte tåg till Stockholm denna gången
Hon har väl insett den omöjliga ekvationen att ha bil och vara ”boende” i Gamla Stan.
Citera
2024-01-20, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Själv jobbar jag inom industri å vare sig jag eller mina kollegor är outbildade/lågutbildade. Snarare tvärtom.
Dessutom är vi lösningsorienterade, praktiskt lagda och inte rädda för att fysiskt "ta i". Linn skulle aldrig
ha en chans att fungera i den miljön. Inte ens på ett studiebesök.
Men, kanske du med "industrin" menar oväsentliga aktiviteter på nätet?

Nu var detta en kommentar till kommentaren om att bara högskoleutbildade kan ha Linns livsstil.
Inom industrin arbetar otroligt många människor utan högskoleutbildning, och det är nog ingen hemlighet att de har rätt bra löner.

Det betyder inte att Linn skulle klara arbetet eller att de som arbetar (utan högskoleutbildning) på något sätt är okunniga

Jag har själv arbetat i tung industri och är fullt medveten om hur arbetet ser ut.
Senast redigerad av Enenenenen 2024-01-20 kl. 10:12.
Citera
2024-01-20, 10:34
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Nu var detta en kommentar till kommentaren om att bara högskoleutbildade kan ha Linns livsstil.
Inom industrin arbetar otroligt många människor utan högskoleutbildning, och det är nog ingen hemlighet att de har rätt bra löner.

Det betyder inte att Linn skulle klara arbetet eller att de som arbetar (utan högskoleutbildning) på något sätt är okunniga

Jag har själv arbetat i tung industri och är fullt medveten om hur arbetet ser ut.
Troligen vill INTE någon högutbildadad ens jämföras med Linn och hennes livsstil. Knappast ingen lågutbildad heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in