Någon som har testat onetohundred.se's proteinpulver? De har rätt billigt om man köper storpack.
Riktigt bra pris.
Såhär ser innehållet ut
Näringsvärde
Näringsvärde per 100 g och per portion 30 g.
Energi 1528 kJ/365 kcal 458 kJ/109,5 kcal
Fett 5 g 1,5 g
- varav mättat fett 3,8 g 1,1 g
Kolhydrater 4 g 1,2 g
- varav sockerarter* 4 g 1,2 g
Protein 76 g 23 g
Salt 0,3 g 0,1 g
* Innehåller naturligt förekommande socker
Ingredienser
Ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat (mjölk), arom, förtjockningsmedel: xantangummi, laktas enzym: enzymkomplex (amylas, proteas, laktas, lipas, cellulas), sötningsmedel: aspartam (E951), ace K (950). Innehåller en fenylalaninkälla. Innehåller matspjälkningenzymer. Allergiinformation: mjölkprotein. Kan innehålla spår av nötter och gluten
Nån som vet om det ser okej ut? Isåfall beställer jag nog!
Näringsvärde
Näringsvärde per 100 g och per portion 30 g.
Energi 1528 kJ/365 kcal 458 kJ/109,5 kcal
Fett 5 g 1,5 g
- varav mättat fett 3,8 g 1,1 g
Kolhydrater 4 g 1,2 g
- varav sockerarter* 4 g 1,2 g
Protein 76 g 23 g
Salt 0,3 g 0,1 g
* Innehåller naturligt förekommande socker
Ingredienser
Ultrafiltrerat vassleproteinkoncentrat (mjölk), arom, förtjockningsmedel: xantangummi, laktas enzym: enzymkomplex (amylas, proteas, laktas, lipas, cellulas), sötningsmedel: aspartam (E951), ace K (950). Innehåller en fenylalaninkälla. Innehåller matspjälkningenzymer. Allergiinformation: mjölkprotein. Kan innehålla spår av nötter och gluten
Nån som vet om det ser okej ut? Isåfall beställer jag nog!
Jag beställde 10kg. Kan återkomma om jag kommer ihåg.
Det bästa proteinpulvret jag smakat hitills är "Bulk.com" men dom är för dyra
Jag beställde 10kg. Kan återkomma om jag kommer ihåg.
Det bästa proteinpulvret jag smakat hitills är "Bulk.com" men dom är för dyra
Tror jag ska göra det också, smaken bryr jag mig inte så mycket om, det är priset som är det viktiga. Innehållet torde väl vara hyfsat (jag kan inte de olika beståndsdelarna), tror ingen "fuskar" mycket med sånt i Sverige ändå.
Någon som har testat onetohundred.se's proteinpulver? De har rätt billigt om man köper storpack.
Beställer allt min proteinpulver därifrån sedan ett tag tillbaka. Tycker alla smaker är hyfsat goda utom päron/vanilj som mest smakar tvål.
Om man snurrar deras "lyckohjul" ett par gånger är det ganska lätt att få en 10% rabattkod, då är vi nere på 125 kr/kg för deras största whey-paket. Tveklöst det mest prisvärda vassleproteinet just nu.
Beställer allt min proteinpulver därifrån sedan ett tag tillbaka. Tycker alla smaker är hyfsat goda utom päron/vanilj som mest smakar tvål.
Om man snurrar deras "lyckohjul" ett par gånger är det ganska lätt att få en 10% rabattkod, då är vi nere på 125 kr/kg för deras största whey-paket. Tveklöst det mest prisvärda vassleproteinet just nu.
Hur gör du för att snurra fler gånger? Det kom bara upp för mig en gång
Jag fick en rabattkod på e-mail, den gav 10% också!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!