Flashback bygger pepparkakshus!
2023-07-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Killarna var olika till sättet, Mattias var mer framåt, hade mer vänner, gladare, medan D var mer tillbakadragen.

Jo men hur var de olika annars . De slogs väl ?
Citera
2023-07-13, 17:25
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Jo men hur var de olika annars . De slogs väl ?
Jag vet inte, misstänker syskonsvartsjuka.
Citera
2023-07-13, 21:11
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karmapolis
Ja det här är något som är rent sjukt! Detta kan ju definitivt förändra scenariot helt.

Sä mycket gullande i media och så ser man detta -som sagt REN MISSHANDEL!

Man kan ju börjar undrar om grabbarna ljuger.
Tror nog polisen får ta och grilla dessa,

Filen finns även här:

https://www.mediafire.com/file/141a6ucam3ptzyi/Snapchat-1485526714.mp4/file

https://ufile.io/9li7h7tn

https://gofile.io/d/7SH0xX

Tack.

Mediafire länken fungerar fortfarande för den som vill se två tvillingbröder misshandla varandra brutalt.

Nä det där var riktigt rått och förstår till fullo varför man ifrågasätter D's version och kamraterna.
Citera
2023-07-13, 21:14
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Tack.

Mediafire länken fungerar fortfarande för den som vill se två tvillingbröder misshandla varandra brutalt.

Nä det där var riktigt rått och förstår till fullo varför man ifrågasätter D's version och kamraterna.
Vem är vem?
Citera
2023-07-13, 21:50
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vem är vem?
Ingen aning.
Citera
2023-07-14, 17:37
Medlem
Fek77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Jag tycker inte att de är lika varandra.

https://cdn02.nyheter24.se/ae2f75c603d802dc05/2021/08/19/1679018/Ska%CC%88rmavbild%202021-03-19%20kl.%2016.14.13.png

Nej, det är de faktiskt inte.
Citera
2023-07-14, 22:38
Medlem
Krickedixans avatar
Jag tycker polisen gjort ett otroligt dåligt arbete i detta fall.
Nonchalanta från början till slut.
Citera
2023-07-15, 09:56
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan

Ja. Såpass att jag undrar om de skyddar någon. Någon son/syskonbarn bland killarna på festen? Någon av de i grannsamverkan?
Citera
2023-07-16, 19:50
Medlem
Något som jag inte fattar är när dom slogs så blodet rann, reagerade inte deras mamma??? När dom kom hem.
Som alla andra i tråden tycker jag att det är mycket som verkar dolt. Antigen hos modern eller kamraterna. Och pappan vad vet han??
Och givetvis den kvarvarande brodern,
Alla dessa suspecta bilder som tidigare fanns i tråden som länkar. Bla det som finns mellan tingsryd å Karlshamn.
Citera
2023-07-16, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogge150
Något som jag inte fattar är när dom slogs så blodet rann, reagerade inte deras mamma??? När dom kom hem.
Som alla andra i tråden tycker jag att det är mycket som verkar dolt. Antigen hos modern eller kamraterna. Och pappan vad vet han??
Och givetvis den kvarvarande brodern,
Alla dessa suspecta bilder som tidigare fanns i tråden som länkar. Bla det som finns mellan tingsryd å Karlshamn.

Pappan har ju dragit till ett varmare land och verkar inte ha den bästa kontakten med sina barn.
Citera
2023-07-16, 20:38
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan

Men också vad ska de göra när de inte har en kropp och ingen pratar? Det är väl ingen som tvivlar på att brorsan och vännerna vet vad som hänt/ medverkat i det som hänt. Men sålänge de håller käft så vad ska polisen göra mer än vad de redan gjort, d.v.s. letat samt förhört? Är ingen poliskramare men i detta fall har jag svårt att se vad de hade kunnat göra, de kan ju inte spendera alla sina resurser på att vända på varje sten. Förhoppningsvis växer grabbarna upp och någon av dom tar sitt ansvar som medmänniska och åtminstone berättar vart kroppen finns.
Citera
2023-07-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonjovi
Men också vad ska de göra när de inte har en kropp och ingen pratar? Det är väl ingen som tvivlar på att brorsan och vännerna vet vad som hänt/ medverkat i det som hänt. Men sålänge de håller käft så vad ska polisen göra mer än vad de redan gjort, d.v.s. letat samt förhört? Är ingen poliskramare men i detta fall har jag svårt att se vad de hade kunnat göra, de kan ju inte spendera alla sina resurser på att vända på varje sten. Förhoppningsvis växer grabbarna upp och någon av dom tar sitt ansvar som medmänniska och åtminstone berättar vart kroppen finns.

Öh? Fallet är ju solklart och de flesta vet ju vad som har hänt. Förutom då virrpannor som driver udda konspirationsteorier och skvaller, vilket det uppenbarligen finns många av i den här tråden.

Finns ju flertalet vittnesmål och till och med en filmsnutt. Med 99,9% säkerhet ljuger naturligtvis inte alla vittnen, kompisar etc. Han har hoppat i Lagan, sprungit till skogs eller möjligen krupit in i någon yta där ännu ingen tänkt på att leta. Alla andra teorier är ju extremt långsökta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in