Citat:
Ursprungligen postat av
Tor-Odensson
Vet man om det är invandrare eller svenskar? Känns inte som att en etnisk svensk mamma skulle begå en sådan här grym och ohyggelig handling, men å andra sidan kan ju vad som helst hända nuförtiden
Citat:
Ursprungligen postat av
Krimkoll
Folk som gör sånt här lär väl vara rätt sjuka eller mentalt påverkade redan innan och särskilt när det väl spårar ur fullständigt så det kan nog ha varit både flera skott per barn och annat fysiskt våld. Kanske bundit fast dom eller liknande. Brutit ben och armar av dom, svårt att veta. Men det sägs vara det värsta man sett även om man sett dödsskjutna med flera skott och väldigt grovt våld/tortyrmisshandlar och liknande tidigare. Så det lär ju vara rätt så illa då med andra ord. Och det är alltså inte ens att barnen är små och deras ålder dom som uttalat sig så menar, utan antagligen deras skador i sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harry_
du vill bara inte tro det
Svenne föräldrar är riktigt onda
Bränner sina barn
Ställer sig framför tåget
Krockar i höghastighet först klickar loss deras bälte
Kastar ner dom från höga höjder
Läs mitt inlägg igen. Jag beskrev min känsla, och inget annat. Dessutom så struntar jag personligen i folk som begår sådana här typer av brott, precis som Krimkoll har skrivit ovan. Jag är för hårda straff för alla som begår sådana här brott. Men för att svara på din kommentar, så ja visst dödar och våldtar etniska svenskar också, det är ju inte någon som har sagt att de inte gör det. Hitler och Breivik var ju t.ex. en vit etnisk tysk respektive norrman. Att jag frågade i detta fallet, var dels pga ren nyfikenhet, dels för att vi senaste 30 åren, och speciellt i samband med massinvandringen, sett att invandrare är överrepresenterade när det kommer till alla typer av brott, speciellt skjutvapenvåld.