2023-06-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elverina
Eller så inte...
Det verkar som om det är en dam vars förnamn börjar på S. Andra damen som började på A har han tagit bort bilder och kommentarer på. Vet att det fanns en bild på A i ett badkar som nu är borta. A skrev att hon längtade efter fler nätter med ❤️.
Vad har hänt?
Citera
2023-06-17, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malou99
Det verkar som om det är en dam vars förnamn börjar på S. Andra damen som började på A har han tagit bort bilder och kommentarer på. Vet att det fanns en bild på A i ett badkar som nu är borta. A skrev att hon längtade efter fler nätter med ❤️.
Vad har hänt?

Vad skriver du för strunt? Har väl inte plockats bort vare sig bilder eller kommentarer som hon skrivit på hans sida. Badkarsbilden var det hon själv som bad att han skulle radera. Ta för sjutton gubbar reda på fakta innan ni sprider era skvallertackelögner till höger och vänster.
R och A år precis lika goda vänner just i denna minut som de har varit i bra nog många år
Jag fattar inte varför så många, helt oinsatta, sprider osanningar ikring sig både bär på Flashen och IRL...
Citera
2023-06-17, 14:29
Medlem
Är han intagen?
Citera
2023-06-19, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elverina
Vad skriver du för strunt? Har väl inte plockats bort vare sig bilder eller kommentarer som hon skrivit på hans sida. Badkarsbilden var det hon själv som bad att han skulle radera. Ta för sjutton gubbar reda på fakta innan ni sprider era skvallertackelögner till höger och vänster.
R och A år precis lika goda vänner just i denna minut som de har varit i bra nog många år
Jag fattar inte varför så många, helt oinsatta, sprider osanningar ikring sig både bär på Flashen och IRL...
Undrar vad det var i min text som var osanning? 🤔. Detta är Flashback, så länge som man inte gör övertramp som tex RN gjort och blivit avstängd så får man skriva vad man vill. Dvs hot m.m. är inte ok!
Fortsatt fin dag 😊
Citera
2023-06-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonen65
Är han intagen?
Intagen ? Nu blir jag nyfiken ....
Citera
2023-06-19, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mkb001
Intagen ? Nu blir jag nyfiken ....
Sorry, fel tråd 🧵
Citera
2023-06-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonen65
Sorry, fel tråd 🧵
Ok -
Citera
2023-07-12, 14:29
Medlem
Någon som vet vem han snyltat sig in & bor hos nu? Gubben är ju trots allt en riktig looser som aldrig kommer tjäna egna pengar så jag är nyfiken på om hans nya offer(flickvännen) har pengar?
Citera
2023-07-15, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oidentifierad85
Någon som vet vem han snyltat sig in & bor hos nu? Gubben är ju trots allt en riktig looser som aldrig kommer tjäna egna pengar så jag är nyfiken på om hans nya offer(flickvännen) har pengar?

Tror inte hon har pengar i överflöd så frågan är vad han skall livnära sig på? Han känns inte som en "spara" utan lever för dagen och tar den som den kommer.

Hon verkar glad över "Norrlänningen" som hon kallar honom på FV så vi får väl hoppas det inte blir en repris på tidigare katastrofer.
Citera
2023-07-17, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Tror inte hon har pengar i överflöd så frågan är vad han skall livnära sig på? Han känns inte som en "spara" utan lever för dagen och tar den som den kommer.

Hon verkar glad över "Norrlänningen" som hon kallar honom på FV så vi får väl hoppas det inte blir en repris på tidigare katastrofer.
Han livnär sig på att komma på en usel uppfinning, få blåsta människor att investera och sen blåser dom. Då kan dom inte anmäla honom för någonting då dom väljer att ”riska” en summa. Någon dag blåser han fel person, och då blir det inte lika kul. Väldigt synd att jag inte fick träffa på honom när han var i Umeå..
Citera
2023-07-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oidentifierad85
Han Väldigt synd att jag inte fick träffa på honom när han var i Umeå..

Utifrån den senaste twisten på FB där Z-the-ex kallar nya damen för skräcködla och undrar om R blundar när dom kn*llar så vore det nog bäst för alla parter om det var viss distans mellan Z och R så det inte blir en repris.

Dock svarade nya damen Z att dom flyttar i hop i Norrland så tiden får väl utvisa om Z styckmördar den nya damen eller vad som händer.

Frisk verkar Z inte vara…
Citera
2023-07-21, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldo
Utifrån den senaste twisten på FB där Z-the-ex kallar nya damen för skräcködla och undrar om R blundar när dom kn*llar så vore det nog bäst för alla parter om det var viss distans mellan Z och R så det inte blir en repris.

Dock svarade nya damen Z att dom flyttar i hop i Norrland så tiden får väl utvisa om Z styckmördar den nya damen eller vad som händer.

Frisk verkar Z inte vara…
Z verkar faktiskt fullkomligt galen. Skulle vara mörkrädd att bli vårdas av henne. Sen skriver hon från sin jobbmail- ingen bra look för hennes företag direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in