2023-07-15, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Blir inge mer orgelspel där inte.
Får se hur länge det tar innan Svenska kyrkan reagerar.. Försökte redigera wiki-sidan med avslöjandet men det verkar som att Wikipedias algoritmer kände av orden lite för mycket.
Tror inte Svenska kyrkan bryr sig nämnvärt faktiskt tänker du efter lite så har det avslöjats ganska mkt inom Svenska kyrkan.
Det är mkt mer vanligt än man tror att folk inom kyrkan är översexuella.
Citera
2023-07-15, 07:05
Medlem
MissDecibellas avatar
Såg nyss videon, och herregud (no pun intended) vad snabb han helt plötsligt blir när han upptäcker Sara .

Är verkligen bara mm ifrån att han slipper undan den konfrontationen.

Fattar inte varför hon inte kunde gjort det lite snyggare?
Hon kunde väl gått fram mot honom i vanlig takt dom första meterna, scrollandes på sin mobil eller nåt?
Tror inte att han skulle ha associerat just den ”personen som kommer här gåendes förbi” med ”barnet” han stämt träff med (dvs ”vuxna som lurar och sätter dit en” enl honom)?
Han verkade ju tämligen övertygad om att det var just ett barn som skulle dyka upp?

Gå normalt den första biten och ös på när hon är närmre mao så hade hon sparat in lite på flåsandet och kanske t.o.m. lyckats håva in honom.
Är ju svårt att undgå hur både hon och P frustar och pustar när dom rör sig snabbare än normal gåfart i varenda video, vilket sen hänger med under hela konfrontationen och ibland gör dessa omöjliga att lyssna på.

Edit; nya serien ”Undercover Underage” på Investigation Discovery kan jag tipsa om.
Dumpen fast på steroider.
Där ”tjejerna” backas upp duktigt av polis vid själva konfrontationen, dvs där dom har lagen på sin sida.
Inte som här i Sverige där Sven på polisen ev antecknar informationen som rings in mellan kaffeklunkarna och munkmumsandet, för att sedan i nästa sekund helt glömt bort det han hört och går vidare med dagen.

https://www.imdb.com/title/tt15588682/?ref_=ext_shr_lnk
Senast redigerad av MissDecibella 2023-07-15 kl. 07:21. Anledning: Tillägg; Undercover Underage med länk.
Citera
2023-07-15, 07:11
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Hans förnamn är en välkänd Wallenberg, som dig 1947
Hans efternamn är Karlsen, men byta ut K mot den tredje bokstaven i alfabetet .

Det sjuka är att jag känner han, allt trevlig och artig.
Inga tjaffs eller gnäll, utan en god människa.
Svept många öl med han.
Så detta kom ta mig fan som kalldusch, med jävla massa kallt vatten.

Fattar ta mig fan inget🥺🥺

Jag känner igen honom, eller så påminner han bara väldigt om någon..

I chatten skriver han något i stil med;
”Jag är trött efter att ha varit hela dagen på Österlen”.

Vet du vad han gör där? Vilken kyrka/församling han frekventerar?
Rör sig kanske om flertalet (iom hans yrke såklart), men om du har något hum om vad han pysslar med där..?

Kan inte släppa om jag tidigare sett honom eller inte.
Senast redigerad av MissDecibella 2023-07-15 kl. 07:21.
Citera
2023-07-15, 07:46
Medlem
Pinoputchins avatar
Kyrkogäddan är het som fan, vilken sprinterlöpare det märks att han är ung och pigg. Rejält pinsamt för Svenska Kyrkan nu, Dumpen levererar verkligen och fler avslöjanden kommer garanterat från religiöst håll. Inte helt omöjligt att en imam kommer att läggas upp snart.

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag har tidigare varit helt emot Dumpen, men börjar ändra inställning. Hur i h-e finns det så många äckel som groomar barn?

Störst intryck har nog den självgoda gäddan gjort, han som filmade sig själv med handduk på huvudet när Sara knackade på. Men även knullrasta lämnar övrigt att önska. Lagstadga om hårda straff för grooming och höj straffsatserna rejält för de personer som förgriper sig på barn.

Visst är Sara och Patrik som elefanter i en porslinsbutik, men bättre med dessa socialt osmidiga typer än inga alls.
Jag ha också vänt, bli mer och mer positiv till Dumpen.
Citera
2023-07-15, 08:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
För att summera.

Han vet att han pratar med ett barn som är född 2009.
Berättar om sin storlek.
Vill träffas men säger att det inte är rumsrent - Det är häxjakt på äldre som gillar yngre som man vill hänga ut på sociala medier. Det är han inte intresserad av - Därför ska man försiktig.
Det ska vara sekretess från båda håll.
Det ska inte finnas tecken på att pojken har varit hemma hos honom.

Har aldrig sett en gädda skicka så många bilder på sig själv.

Han försade sig när konversationen började och han är riktigt korkad. Vilken jävla sucker.
Han småler som en idiot på varenda bild, så självgod på ett märkligt vis. Korkad som en vinkork, så uselt. 😂
Citera
2023-07-15, 08:45
Medlem
palikirs avatar
Vem tror ni hade vunnit 100 m?

Kyrkogäddan eller Hotellgäddan?
Citera
2023-07-15, 08:46
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_

Som jag förstår det så kan hans wikipediasida fortfarande redigeras, så länge personen som redigerar har ett användarkonto (rätta mig gärna om jag har fel). Någon här som har det och kan skriva en rad eller två? Tänk på att skriva det seriöst och sakligt och länka till källa, då är det större chans att det står kvar.

Läs på om Wikipedia innan du uttalar dig. Om han dömts för ett brott är en sak. Men han har ju, enligt lagen, bara betett sig omoraliskt. Information om Dumpens konfrontation kommer därför inte tillåtas ligga kvar på Wikipedia.
Citera
2023-07-15, 09:01
Medlem
Haubits77Bs avatar
Organisten borde inte ha tänkt med organet.
Senast redigerad av Haubits77B 2023-07-15 kl. 09:06.
Citera
2023-07-15, 09:06
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Det är i princip omöjligt att lägga upp och skriva en sida om sig själv, utan att andra kommer in och ändrar så att sidan följer reglerna.

Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Nja du, det är inte svårt. Det uppmuntras faktiskt eftersom det bidrar till uppslagsverket.

Personen jag adresserade skrev att han trodde att sidan var "100% skriven av honom själv".

Det uppmuntras definitivt inte. Tvärtom. Wikipedia avråder från det, citat:

Citat:
Wikipedia rekommenderar att man inte skriver om sig själv, men alla är ändå välkomna att korrigera felaktigheter om sig själva, radera information som saknar källor samt att radera förtal.
Citera
2023-07-15, 09:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Kyrkogäddans fallhöjd är extrem. Killen är känd och väl respekterad. Detta är stort. Här har vi nog en person som skulle kunna avsluta sig själv till följd av avslöjandet.
Citera
2023-07-15, 09:20
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
För att summera.

Han vet att han pratar med ett barn som är född 2009.
Berättar om sin storlek.
Vill träffas men säger att det inte är rumsrent - Det är häxjakt på äldre som gillar yngre som man vill hänga ut på sociala medier. Det är han inte intresserad av - Därför ska man försiktig.
Det ska vara sekretess från båda håll.
Det ska inte finnas tecken på att pojken har varit hemma hos honom.

Har aldrig sett en gädda skicka så många bilder på sig själv.

Han försade sig när konversationen började och han är riktigt korkad. Vilken jävla sucker.
Finns forskning som visar att folk som tar abnormt många selfies har tydliga drag av narcissism. Den här killen är ett solklart fall. Massor med i princip identiska selfies.
Citera
2023-07-15, 09:22
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Finns forskning som visar att folk som tar abnormt många selfies har tydliga drag av narcissism. Den här killen är ett solklart fall. Massor med i princip identiska selfies.
Kyrkogäddan är helt klart en mycket sjuk dubbelpersonlighet. Nog en av de farligaste sen Ernst Rohm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in